Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Missä ei puhuttu mitään? Muistan ainakin itse, että esim. Mayhemilla Gustavosta ryhdyttiin kunnolla puhumaan vasta tuon Ironman-kolmossijan yhteydessä. Sitä ennen mies oli täysi riviammattilainen.Vaikka sijoitus oli hyvä, niin se ei kuitenkaan herättänyt sellaista reaktiota, että Gustavoa olisi pidetty kovana tekijänä, mahdollisena voittaja. Kaverista ei puhuttu mitään!
Scottihauishan se. On muuten about sata kertaa siistimpi fysiikka esim. tuossa kuvassa kuin nykyammattilaisilla.ja veikataan Larry Scottia.
Missä ei puhuttu mitään? Muistan ainakin itse, että esim. Mayhemilla Gustavosta ryhdyttiin kunnolla puhumaan vasta tuon Ironman-kolmossijan yhteydessä. Sitä ennen mies oli täysi riviammattilainen.
"Gustavo Badell come from nowhere to qualify for the Olympia with his 3rd place fininsh here at the Ironman.

Hohohoo, ensimmäisellä ratkesi. Oletko nähnyt tuon kuvan Luken kotisivuilla? Tuo nimittäin on kuva Lukesta melko nuorena ennen pro-aikoja.Villi veikkaus.Luke Wood ,joskus nuorempana?

En.Käden ja olkapään malli auttoi arvauksessa..Oletko nähnyt tuon kuvan Luken kotisivuilla?
Ei sitten Troy Alves tällä kertaa? :lol2:Utti hietala?
Mä en oikeastaan saa mitään irti tosta Hulkin kuvasta (vaikka sen ilmeisesti pitäisi olla helppo).
Siispä nokitan tällä kuvalla:
katso liitettä 36365
Seuraavaa peliin, tämän pitäisi oikeastaan olla todella helppo:
katso liitettä 36186
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/attachment.php?attachmentid=36186&stc=1&d=1185969963
Hoho, ei sen nyt noin helppo pitänyt olla, mutta oikein meni. Fedorovhan siinä hieman nuorempana.Federov
Cutler tuosta kyllä osittain tulee mieleen, mutta toisaalta taas ei...?Veikkaan Cutleria.

Ei ole Bränz tuollaista kropan rakennetta nähnytkään, varsinkin olkapäät ovat Bränzillä huomattavasti heikommat anatomisessa asennossa.Ei tule nyt paljo ketään mieleen... Warren, Branch, kenties?