BB Arto Vainio

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Utti ainakin joskus spekuloi Arton reisien hieman oudon mallin voivan johtuvan mahdollisista hermopinteistä. En nyt osaa tarkemmin niistä kertoa, mutta ilmeisesti ainakin Raatikaisen Petrillä oli samaa vaivaa, ja Utti taisi ehdottaankin tämän konsultointia tuossa.
Jos en väärin muista, Arto kertoi joskus mulle jälkikasvullaan huomanneen samanlaisen etureiden mallin. Geneettinen juttu siis. Salilla jo huomasi parisen viikkoa sitten, että Arto on saanut yläkroppaan mukavasti paksuutta.

Ei kyllä omaan silmään nuo reiden pisara lihakset näytä millään tavalla "Mageilta" kuten joku sanoi. Ennemminkin säälittää kaverin puolesta kun hyvään kroppaan kuuluu ton näköiset jalat joita joutuu omassa lajissaan esitellä vieläpä lavalla ihmisten edessä. Muuten on kyllä todella kova kilpailija ja arvostusta kyllä pakko antaa.

Mielestäni jotenkin ”suttuisia” tai liian pimeitä nuo edellisellä sivulla olevat kuvat (ehkä vika on omissa silmissä), mut tässä kuitenkin muutama mielestäni parempi.
muut (32 of 47).jpg
muut (31 of 47).jpg
muut (28 of 47).jpg
muut (29 of 47).jpg

05DD5CB7-8EA3-4796-AFB2-3C4C9A41208C.png
Ei kyllä omaan silmään nuo reiden pisara lihakset näytä millään tavalla "Mageilta" kuten joku sanoi. Ennemminkin säälittää kaverin puolesta kun hyvään kroppaan kuuluu ton näköiset jalat joita joutuu omassa lajissaan esitellä vieläpä lavalla ihmisten edessä. Muuten on kyllä todella kova kilpailija ja arvostusta kyllä pakko antaa.
Säälittää kaverin puolesta? Otappa pää pois perseestä ja mieti sanojasi uudestaan. Lähinnä säälittää sun kirjoitukset sun puolesta.

Mun mielestä ainakin ois komeemman näköinen jos jatkuis pidemmälle. Nyt tossa sivuposessa tommonen "pahka".

Makuasioita, älkää nyt kivittäkö..

Mun mielestä ainakin ois komeemman näköinen jos jatkuis pidemmälle. Nyt tossa sivuposessa tommonen "pahka".

Makuasioita, älkää nyt kivittäkö..
Tottakai voi sanoa että näyttäis paremmalta jne. Ei toi parasmalli olekkaan, vaikka härski onkin. Mutta se että joku sanoo tosta että säälittää kaverin puolesta kun joutuu seisomaan lavalla noiden reisien kanssa niin..

On tän lajin arvosteluperusteet kyllä maalikon silmissä oudot. Toi reisihän nimenomaan iskee silmään isoudessaan.

Sivuposeissa on mun mielestä tyylikäs, kun muodostaa hyvän takareiden kanssa tuollaisen symmetrian. Edestä ei ehkä paras mahdollinen joo, mutta ei sen niin väliä, kun Arto on kuitenkin Suomen kovin äijä! :worship:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Usein noissa kisoissa menee niin, että jos voittaa/pärjää omassa luokassa, niin kilpailijasta riippuen saa osallistumisoikeuden pro-kisaan, jos saman kilpailun yhteydessä on pro kisa.

Kuinka pitkä Arto mahtaa olla? Kunto on jumalattoman kireä ja painokaan ei mikään matala, niin mietin paljon on varrella mittaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom