Artikkeleita tyttöystävälle hiilareiden pahuudesta.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ode-1
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Red Devil
"Siis vedätsä jotain proteiinijauhoi? Hullu, siis eksä tosiaan tiedä et ne on tehty synteettisesti ja on ihan myrkkyä. Siis tajuutsä, sä vedät myrkkyä!!!!!!!" Tämä oli sitten kaverini kommentti ja hänen mielestään täyttä faktaa. Olin niin järkyttynyt etten tiennyt rupeanko itkemään toivoni menettäneenä vai nauranko itseni kuoliaaksi. En TODELLAKAAN tiedä että mistä helvetistä se tollasen oli keksinyt. Olin itse vielä jonniin aikaa sitten täysin "kunnoton=en harrastanut minkäänlaista liikuntaa" ja ruokavalio oli todella ihan mitä sattuu. Nykyinen avokki sitten sai mut innostumaan salista josta en luopuisi enää mistään hinnasta. Treenataan yhdessä, käydään aamulenkeillä yhdessä, mun ruokavalio pistettiin uusiksi ja rupesin samalla dieetille kun rupesin kasvattamaan lihaksia. Kuulostaa oudolle (?), mutta lekurinkin mukaan ("sussa ei ole mitään tautia") olen geneettisesti omituinen otus. Eli omaan suotuisat lahjat treenaukseen. Vähitellen olen avokin opastuksella oppinut ravintoasioita (joista en ennen tiennyt mitään) ja huomannut ettei kaikki tosiaan ole niin yksinkertaista, mutta oikein kun tekee niin onnistuu.

Suurin ongelma mikä yleisesti ottaen nuorilla ja ihmisillä yleensä on on se ettei ole tietoa/on väärää tietoa/ on yksittäisiä totuuksia joita ei osata käyttää oikein. Menkääpä vierailulle johonkin lukioon ja kuuntelemaan mitä terveystiedon tunnilla tytöille opetetaan, ei tarvi ihmetellä mistä sitä roskatietoa saa. Siihen päälle vielä kaikenmaailman urheilulehtiä joissa on mitä omituisimpia dieettiohjeita. Ja muistakaa hei että näiden tytsyjen pahin pelko ja suurin motto on "mä en haluu mitään isoi lihaksii". Kun ei tiedä mikä tieto on oikeaa mikä väärää niin... kaikenlisäks opiskelijat joilla on vähän rahaa toteaa helposti että ostanko halpaakin halvempaa makaronia/nuudelia ruoaks vai sit tota kallista kunnon ruokaa.
Monipiippuinen juttu. Mä olen tyytynyt jättämään kavereiden mielipiteet omaan arvoonsa. Jos asia aiheeksi tulee niin oikaisen niin pitkälle kuin osaan/jaksan, mutta en itse ota aihetta esille. Ei jaksa jankata ja tapella. Syökööt makaronia.

Mulla loppu flunssat ja turhat sairastelut, kunto senkuin paranee ja jessus mikä riemu kun peilistä itseään tarkastelee ja löytää uusia lihaksia joiden olemassaolosta ei aikaisemmin tiennyt mitään. Mun pelastukseni oli avokki. Olin just tollanen onneton tytsy joka on ihan pihalla kunnes mut vetäistiin valoon, valistettiin ja pistetiin lukemaan Pakkista. Ja niin se mieli muuttuu kun oikeaa tietoa saa. Takas en vaihtais ikinä enkä oo näin tyytyväinen itseeni ollu varmaan ikinä. Oikean polun kun löysin... :)
Naisille! Nämä on pahimmat ns. lihottavat: irtokarkit, keksit, vaalea leipä, pulla, perunamuusi, tuoremehut, sokeriset limsat, sukalaa, maissista valmistetut juustosnacksut ym... Mikään edellä mainituista tuotteista ei lihota, jos muistaa nauttia kohtuudella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
"Menkääpä vierailulle johonkin lukioon ja kuuntelemaan mitä terveystiedon tunnilla tytöille opetetaan, ei tarvi ihmetellä mistä sitä roskatietoa saa. Siihen päälle vielä kaikenmaailman urheilulehtiä joissa on mitä omituisimpia dieettiohjeita

Löytyyhän netistä paljon tietoa laihduttamista varten.
http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/index.php3
Miten tuollainen voi olla edes laillista?
Ei todellakaan mikään ihme ettei kukaan usko kun niille yrittää selittää omia ravinto käsityksiä. Kun tuollaisilta "luotettavilta" tahoilta tulee tollaista paskaa.
Mulle testi suositteli, että voisin lääkärini kanssa keskustella ruokahalua hillitsevistä lääkkeistä.
:curs:
Sitten kuitenkin vyötärön ymp.mitan perusteella sairastumisriskisi on normaali ja liikut aktiiviseti.

Onhan sinne mahdollista antaa palautetta, mutta mitä ne siellä uskois yhen "poppamiehen" kirjoituksia. Pitäiskö meidän porukalla?:evil:

[Olin just tollanen onneton tytsy joka on ihan pihalla kunnes mut vetäistiin valoon, valistettiin ja pistetiin lukemaan Pakkista. Ja niin se mieli muuttuu kun oikeaa tietoa saa. Takas en vaihtais ikinä enkä oo näin tyytyväinen itseeni ollu varmaan ikinä. Oikean polun kun löysin... :) [/B]

Tää haiskahtaa jo lifestyle jutulta... Hyvä niin :kippis1:

ps. mä oon funtsinu,että treenaan, niin kauan kuin henki pihisee, mä halua ees elää 90 vuotiaaksi, asua pienen kunnan vanhainkodissa, melkeen liikunta kyvyttömänä... Treenaan, kunnes delaan, kehonrakennus on elämäntapa, ilman sitä tuskin enään pärjäisin... Natural forever too

Tomppa, ohjaa tyttökaverisi Harvardin Medical Schoolin ravitsemussivulla niin eiköhän ala mennä jakeluun, että pitäisikö valkosta riisiä, makaronia/pastaa ja perunaa syödä kuten Suomessa on tapana. Ihme, että noita edes pidetään "terveellisenä perusruokana" kun ihminen ei syönyt niitä pätkääkään evoluution aikana :eek:

Originally posted by Tomppa*76*
Löytyyhän netistä paljon tietoa laihduttamista varten.
http://www.tohtori.fi/laihdutusklinikka/index.php3
Miten tuollainen voi olla edes laillista?

Tottakai kai se on niin miten tohtori sanoo ja se on vielä vallitseva mielipide. Ei kannata saarnata näistä asioista saa vielä toisin ajattelijana linnaa. Lopulta ei kuitenkaan senttiäkään itse hyödy saarnaamisesta ja ressaamisesta toisten syömisistä. Jos omasta tahdosta muuttaa ruokailu tottumuksia niin se on ok, muutoin antaa olla. Tyhjä ressin ottaminen joutavista (toisten) asioista hidastaa vain omaa kehitystä ja sitähän emme halua. Lihakset eivät lepää ressissä.

"Testin tulos:
Painoindeksisi on: 32.7

Se tarkoittaa, että olet merkittävästi lihava

Ennen liikunnan aloitusta sinun kannattaisi keskustella lääkärisi kanssa ruokahalua hillitsevästä lääkityksestä. Ylipainoiselle sopivia liikuntamuotoja ovat: kävely, sauvakävely, uinti, pyöräily, kuntopyörän polkeminen ja hiihto. Ylipainoisena sinun kannattaa välttää: pitkiä juoksumatkoja, liikuntamuotoja, joissa hypitään tai joissa on rajuja venytyksiä sekä yksipuolisia selkään kohdistuvia liikkeitä.

Vyötärösi ympärysmitan perusteella lihavuuteen liittyvien sairauksien riskisi on:
huomattavasti kohonnut

Nykyinen liikuntamääräsi tuottaa liikuntapisteitä yhteensä: 23

Se tarkoittaa, että liikut nykyisin erittäin aktiivisesti"

AAARGHHH!! Mähän oon ihan kuoleman kielissä... tunnen nyt jo pistelyä varpaissani... herranjumala, se on varmaan joku ylipainoisuuteen liittyvä sairaus. Nenäni on tukossa, varmaan johtuu siitä että läskini tukkii henkitorveni. Näköni hämärtyy... se on menoa nyt... sydäri... suonten kalkkeutuminen... peräpukamat... kaikki läskitaudit on mulla yhtä aikaa... PANIIKKI!! Joku... pliis... antakaa mulle armonlaukaus... hoitakaa homma pois alta, sillä mä en halua kuolla hitaan ja kituvan läskikuoleman! Voi ei... rinnasta sattuu... AAARGHHHhhh...... hiljaisuus...

:david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: :david: maailmassa ei ole tarpeeksi davidin kuvia kuvaamaan tämänhetkistä mielipidettäni.

Tää on kaikille niille jotka valittaa, että tyttöystävä mussuttaa vaan karkkia.

Ohjatkaa polo jollekin low-carb dieetille, vaikka tuolle ketodieetille, jos muuta ette keksi. Nuo sokerinhimot johtuu nimittäin just siitä verensokerin "heilunnasta", ja oireet on tyttösillä ihan yhtä vakavat kuin alkoholisteilla ilman viinaansa.

Itselle ei ainakaan mikään muu auttanut...

:thumbs:

Originally posted by Miuku
Ohjatkaa polo jollekin low-carb dieetille, vaikka tuolle ketodieetille, jos muuta ette keksi. Nuo sokerinhimot johtuu nimittäin just siitä verensokerin "heilunnasta", ja oireet on tyttösillä ihan yhtä vakavat kuin alkoholisteilla ilman viinaansa.

Ei se ongelma tässä touhussa ole etteikö eri konstit toimisi, vaan siinä että vinkkejä ei oteta kuuleviin korviin. Vai oletko koskaan yrittänyt ehdottaa leipää ja perunaa pääasiallisena ruokanaan nauttivalle naisihmiselle minkäänlaista low-carbia? Minä olen... :rolleyes:

Painoindeksisi on: 32.7

Perse, viimeksi viikonloppuna (bileissä, kännissä) sain kuulla olevani "tuollainen luikku". Painoindeksini on 0.2 pisteen päässä lievästä ylipainosta, ja lausunnon antajana oli lääkäri. Toisaalta se on itse melko pullea, ja seuraavassa lauseessa mussutti siitä että kun ei tuo paino oikein putoa, kun ruoka on niin hyvää. Go figure.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom