Naisille! Nämä on pahimmat ns. lihottavat: irtokarkit, keksit, vaalea leipä, pulla, perunamuusi, tuoremehut, sokeriset limsat, sukalaa, maissista valmistetut juustosnacksut ym... Mikään edellä mainituista tuotteista ei lihota, jos muistaa nauttia kohtuudella.Originally posted by Red Devil
"Siis vedätsä jotain proteiinijauhoi? Hullu, siis eksä tosiaan tiedä et ne on tehty synteettisesti ja on ihan myrkkyä. Siis tajuutsä, sä vedät myrkkyä!!!!!!!" Tämä oli sitten kaverini kommentti ja hänen mielestään täyttä faktaa. Olin niin järkyttynyt etten tiennyt rupeanko itkemään toivoni menettäneenä vai nauranko itseni kuoliaaksi. En TODELLAKAAN tiedä että mistä helvetistä se tollasen oli keksinyt. Olin itse vielä jonniin aikaa sitten täysin "kunnoton=en harrastanut minkäänlaista liikuntaa" ja ruokavalio oli todella ihan mitä sattuu. Nykyinen avokki sitten sai mut innostumaan salista josta en luopuisi enää mistään hinnasta. Treenataan yhdessä, käydään aamulenkeillä yhdessä, mun ruokavalio pistettiin uusiksi ja rupesin samalla dieetille kun rupesin kasvattamaan lihaksia. Kuulostaa oudolle (?), mutta lekurinkin mukaan ("sussa ei ole mitään tautia") olen geneettisesti omituinen otus. Eli omaan suotuisat lahjat treenaukseen. Vähitellen olen avokin opastuksella oppinut ravintoasioita (joista en ennen tiennyt mitään) ja huomannut ettei kaikki tosiaan ole niin yksinkertaista, mutta oikein kun tekee niin onnistuu.
Suurin ongelma mikä yleisesti ottaen nuorilla ja ihmisillä yleensä on on se ettei ole tietoa/on väärää tietoa/ on yksittäisiä totuuksia joita ei osata käyttää oikein. Menkääpä vierailulle johonkin lukioon ja kuuntelemaan mitä terveystiedon tunnilla tytöille opetetaan, ei tarvi ihmetellä mistä sitä roskatietoa saa. Siihen päälle vielä kaikenmaailman urheilulehtiä joissa on mitä omituisimpia dieettiohjeita. Ja muistakaa hei että näiden tytsyjen pahin pelko ja suurin motto on "mä en haluu mitään isoi lihaksii". Kun ei tiedä mikä tieto on oikeaa mikä väärää niin... kaikenlisäks opiskelijat joilla on vähän rahaa toteaa helposti että ostanko halpaakin halvempaa makaronia/nuudelia ruoaks vai sit tota kallista kunnon ruokaa.
Monipiippuinen juttu. Mä olen tyytynyt jättämään kavereiden mielipiteet omaan arvoonsa. Jos asia aiheeksi tulee niin oikaisen niin pitkälle kuin osaan/jaksan, mutta en itse ota aihetta esille. Ei jaksa jankata ja tapella. Syökööt makaronia.
Mulla loppu flunssat ja turhat sairastelut, kunto senkuin paranee ja jessus mikä riemu kun peilistä itseään tarkastelee ja löytää uusia lihaksia joiden olemassaolosta ei aikaisemmin tiennyt mitään. Mun pelastukseni oli avokki. Olin just tollanen onneton tytsy joka on ihan pihalla kunnes mut vetäistiin valoon, valistettiin ja pistetiin lukemaan Pakkista. Ja niin se mieli muuttuu kun oikeaa tietoa saa. Takas en vaihtais ikinä enkä oo näin tyytyväinen itseeni ollu varmaan ikinä. Oikean polun kun löysin...