Arnold Sports Festival 2012

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
1. Branch Warren
2. Dennis Wolf
3. Evan Centopani
4. Ben Pakulski
5. Dexter Jackson
6. Lionel Beyeke

Koko top-6 meni IMO täysin oikein, hyvää tuomarointia. Pakulskin kondis oli ehkä tämän kisan suurin yllätys.

412466_334198399965478_144159505636036_1068325_2096666292_o.jpg

Onko toi Räntsin oikein puolen selkälihas jotenkin vammautunut tosta kainalon alapuolelta kun on ihan erinäköinen parissakin kuvaa kuin vasen puoli?

Räntsille kaikki kunnia näistä. Mahtavasti toipunut tuo jalka. Onhan sillä omasta mielestäni aivan helvetin ruma fysiikka, mutta kyllä voitto nyt vaan hänelle kuului. Wolf on henk.koht. suosikki, mutta rakenne taitaa viedä häneltä aina suurimpien kisojen ykköspallit.

Ihan mukavaa taas katsella videoita ja kuvia, onhan edellisestä "merkittävästä" kilpailusta jo yli puoli vuotta aikaa. Ei vaan näy kenelläkään mitään todella dramaattista kehitystä, ei lihasmassan eikä kireydenkään osalta. Pieniä parannuksia huomasin Centopanissa selän osalta, mutta kaverin vapari oli kyllä luokattoman tylsä. Käsi pystyyn kenen mielestä olen väärässä?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei tsiisus mitkä perät ja muodot tuolla bikini-Annalla on, :kuola::kuola::kuola::kuola::kuola:
..Hyvä pullonhenki, mulle juuri tuollainen ikiomaksi.. slurps ja nam..
Taidan tästä siirtyä kirjoittamaan tuntojani p*n*ttaa ketjuun..

Kovia penkkaamaan nämä Universalin pojat. Mcgrath on omasta mielestä ollut kaikista kovin punnertelija näissä boditouhuissa, ainakin vanhoissa videoissa penkkaili kyllä niin mallisuorituksia vinopenkkejäkin 180 kilolla. Huhhu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Olin tuolla paikan paalla ja hieno eventtihan se oli. Eka kerta oli mulle. Mutta ei varmaan vika.

En nyt osaa sen kummempaa siita kertoa kun kaikki on sen nahny jo netista. Jos jollain on kysymyksia, vastaan mielellani.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom