Luulen että se on Robards Brooksin kirjoittama. Itseltä löytyy Laurence Leamerin kirjoittama, eikä siinä muistaakseni ollut baaritappeluista. Naisjuttuja senkin edestä. :D
Luulen että se on Robards Brooksin kirjoittama. Itseltä löytyy Laurence Leamerin kirjoittama, eikä siinä muistaakseni ollut baaritappeluista. Naisjuttuja senkin edestä. :D
Kyllä leameriin kirjoittamassa kerrotaan kuinka arska oli saksassa tappellut, näyttääkseen voimiaan ja nostattaa omaa varmuutta vahvana, mutta ei siinä kyllä baari tappeluista kerrottu.
Suosittelen kirjaa "Education of a bodybuilder" vuodelta 1977. Kirjoittajaksi merkitty Arska itse & Douglas Kent Hall. Loistavaa juttua, kuinka Saksassa asuessa kaverit vei porukalla metsään painot ja naisia, treenasi ja sitten joi viiniä ja nussi nuotion ääressä kuin barbaarit... :D Kirja on puoleksi omaelämäkertaa, toinen puolikas on treeniohjeita. Elokuva-uralta ei tietysti tuossa mitään ole, mutta ketäs se nyt kiinnostaakaan?
Total Rebuild (1980 Mr. Olympiasta) sisältää yhden Arskan legendaarisimmista läpistä. "It's a ten pound plate, but you must make it sound like a thousand pounds." :D (5:25 - 5:45)
Jos teillä jollain on tunnareita ulkomaisille foorumeille, niin voitte ihan luvalla pistää sen sinnekkin. En ite ole aktiivinen missään muualla, niin en ole viittiny spämmiä sitä minnekkään.