BB PRO Arnold Schwarzenegger

Ei voi olla sama taloudenhoitaja kyseessä... Nykyään kyseinen naikkonen on nimittäin 50v. Tuossa kuvassa oleva täti on jo tuossa vaiheessa 50v.
+ Arska näyttää tuossa joulukuvassa reilusti alle viisikymppiseltä, voisi olla ehkä noin Total Recallin ajoilta tuo kuva eli 1990-luvun alusta, eli Arska olisi ehkä 42-45 v, ja taloudenhoitajan pitäisi siinä vaiheessa olla noin 30 v tai vähän päälle.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
cp100_arnoldschwarzenegger_2.jpg

[video]http://www.icelebz.com/celebs/arnold_schwarzenegger/videos/[/video]
 
^ Aidosti iloinen ilme Arskalla kahdessa ylemmässä kuvassa, jostakin syystä. :D

Mutta kukas tuo silmälasipäinen sälli on Tepe83:n ekassa kuvassa, en nyt yhtäkkiä tunnista?
 
Sunnuntai 22.5.2011 klo 17.55 IL sanoi:
Näyttelijä Jane Seymour väittää:

Schwarzeneggerilla kaksi muutakin lehtolasta

Näyttelijä Jane Seymour väittää tietävänsä, ettei Schwarzeneggerin taloudenhoitajan poika ole suinkaan toimintatähden ainoa lehtolapsi.


jane_juttu2205in_vi.jpg


Jane Seymour kertoo, etteivät paljastukset Schwarzeneggerin salatusta rakkauselämästä lopu lehtolapsikohuun. (SPLASH/AOP)


Seymour asuu samalla alueella Malibussa Schwarzeneggerin ja tämän vaimon Maria Shiverin kanssa ja kertoo CNN:n haastattelussa olevansa varma Schwarzeneggerin kahdesta lehtolapsesta taloudenhoitaja Mildred Baenan Joseph-pojan lisäksi.

- En ollut juurikaan yllättynyt heidän (Schwarzeneggerin ja Shiverin) erosta. Tulossa on vielä paljon lisää tietoa. Olen kuullut ainakin kahdesta muusta lapsesta. Tapasin erään, joka tuntee hänet (Schwarzeneggerin) hyvin.

Lehtolapsikohun myötä on tietoon tullut myös muita paljastuksia Schwarzeneggerin salaisesta elämästä. Baenan perhepiiriin kuuluva henkilö kertoi, että ex-kuvernööri kopeloi naispuolisia työntekijöitään.

- Hän koski heidän kaikkien takapuolia, kun he tekivät kotitöitä. Mildred kertoi tämän kerran, Baenan perhettä lähellä oleva lähde paljasti The Sun -lehdelle.

IL

Lainaus:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052213762110_vi.shtml


P.S. Kerran sonni, aina sonni.. ?
 
Kohta on Mike Tyson kertomassa rahan himoissaan, kuinka Arnold kopeloi.
 
Niin ja mitä sitten jos Arska on vähän braatwurstia heilutellut; äijä on kumminkin menestynyt kehonrakentajana,sijoittajana,näyttelijänä ja poliitikkona.
 
Voi voi. Kuinkahan monta muutaki vastaavaa "mulkkua" keskuudessamme onkaan, vaikkei ois menestynytkään kehonrakentajana, sijoittajana, näyttelijänä tai poliitikkona tai yleensäkkään välttämättä missään :(

Kyllähän tuollanen oli ikävää kuulla omastakin suurimmasta kehonrakennuspuolen idolista, mutta enpä minä Arskaa kato sen erilaisemmin silmin kuitenkaan, varsinkin kun en tiedä miten asiat on oikeasti mennyt jne. Toisekseen lehdet saa tehtyä jutusta kuin jutusta jotakin aivan muuta kuin todellisuus välttämättä edes on. Pieni pettymys tietenki että Terminaattori ei ollutkaan oikeasti kone vaan ihminen.

Ja ei, en hyväksy kyseistä käyttäytymistä keneltäkään, mutta sen oon jo hyväksyny ajat sitten että ihminen tekee virheitä.
 
On Arska tehnyt mitä tahansa, niin tuskin ne yhtään himmentää hänen saavutuksiaan kehonrakennuksessa yms, mikä lienee tämän threadin tarkotuskin, eli arvostella häntä pääosin kehonrakentajana? Muut asiat on sitten muita asioita...Näin ainakin ite ;)
 
Kylläpä muuten näyttää yllättävän paljon Mickey Rourkelta. :wtf:

On ne herkkiä tuolla jenkeissä lynkkaa ihmisiä, kun hieman tekee lapsia avion ulkopuolella. Onhan se jo Pumping Ironista ym. lähteistä helppoa päätellä, että ei tommonen jönssi tommosella itsevarmuudella, jaksa kattoa samaa pärstää montaa vuotta.
 
On ne herkkiä tuolla jenkeissä lynkkaa ihmisiä, kun hieman tekee lapsia avion ulkopuolella. Onhan se jo Pumping Ironista ym. lähteistä helppoa päätellä, että ei tommonen jönssi tommosella itsevarmuudella, jaksa kattoa samaa pärstää montaa vuotta.
Niinpä. Shriverin varsinkin on turha ruikuttaa, sama kuin ostaisi auton 5,7 litran V8:lla ja sitten itkisi kun bensaa kuluu paljon.
 
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011052513779669_vi.shtml

Mun silmissä toi sit taas vaikuttaa niin kusetukselta tältä Gigi Goyettelta ajatellaas. "Hmm olen loppuupalanut lapsi "tähti", arskan kanssa joskus oli vispilänkauppaa hetken ja hetkinen! Sehä oli joskus vitun vahva bodari! Mäpä tekasen että arska oli vitun raju sängyssä nii että jouduin käymää sairaalassa!" kuulostaa vähä huomion haulta mun mielestä varsinki tää sairaala juttu ei tuo salasuhde hätkähdytä toki ollenkaan.
 
näähä jutut on aina tällasia.. tulee jotain juttua julki ja yhtäkkiä 10 muutaki keissiä tulee ilmi

mm. nyt joku muija haluaa michael jacksonin perheeltä 10 milliä koska michael kuulemma tartutti siihe jonku klamydian tai jtn joskus 70 luvulla... ainahan joku on massin peräs
 
Back
Ylös Bottom