Meta title: Arnold Schwarzenegger – klassikkobody, elokuvat ja elämä
Meta description: Arnold Schwarzenegger -ketju: kehonrakennusura, treenit, elokuvat, kirjat, some, politiikka ja legendaariset tarinat.
Arnold Schwarzenegger BioGraphy
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: 25.5.2015
Ehkä kovin Arska video mitä oon nähny
On. Musiikki rokkaa.
Hieno video! Tyylikäs loppukin :hyvä:
Ui vattu miten hienoja kuvia taas arkasta!!
Kuinkahan paljon tuota "unseen" materiaalia mahtaakaan olla
oli kyllä hyviä kuvia! yleensä pyörii aina samat kuvat arskasta joka paikassa, kuten tubessa. Komiat arskat muuten vinopenkissä :D
Joo aivan loistavia kuvia kyllä löytyny! Rahkat meinas olla näppiksellä parikin kertaa kun noita mainoksia katteli :D
Arska on kunkku ei siit pääse mihinkää...
Ton vikan kuvan farkut näyttäs shopatuilta? Mut tosi siisti kuva.
On. Musiikki rokkaa.
Hieno video! Tyylikäs loppukin :hyvä:
Se on hyvä, että siitä ennemminkin tykätään. Pelkäsin, että porukka sanoo että raiskasin Pumping Ironin. :D
Kiitän!
Hienoja nuo Tepe83:sen pistämät harvinaisemmat kuvat. Ja hyviä mainoksia on aasian markkinoille menny. :D
Lyhempi versio tais ainaki olla, mut ei vissiin tätä.
Nää vanhat kuvat on ihan törkeen hyviä!
Hasta La Vista, Arnold
Demokraattista puoluetta edustava Jerry Brown on nousemassa Kalifornian kuvernööriksi eli republikaani Arnold Schwarzeneggerin seuraajaksi. Asiasta kertoo Fox News.
Brown olisi siis palaamassa vanhaan hommaansa, jota hoiteli noin 30 vuotta sitten. Vastustajana oli entinen eBay-johtaja Meg Whitman, jonka kerrotaan laittaneen kampanjaan omistaan lähes 15 miljoonaa euroa.
Schwarzeneggerin uskotaan palaavan Hollywoodiin tai yrittävän USA:n varapresidentiksi vuoden 2012 vaalissa. Kalifornian päälliköksi hän ei voi palata eikä USA:n presidentiksi pyrkiä, koska ei ole syntyperäinen yhdysvaltalainen.
Kalifornia sijaitsee USA:n äärilaidalla. Siksi sitä koskevat vaalitulokset saadaan ja varmistetaan viimeisten joukossa.
MSN Viihde
http://viihde.fi.msn.com/article.aspx?cp-documentid=155159564
Alfauros .
Universumin komein mies .
Kyylän kootut .
Jos ei kestä kipua, kannattaa vaihtaa laji pöytätennikseen!
"Light days? What are those, some kinda tampons?": Branch Warren
Terminator2: "Ja Pro-pain, sähän olet jo melkein jumala, joten hys nyt. Hirvee massamonsteri!"
Lying here still fully awaiting the darkness to take me away from this pain. This is my last day. The darkness is taking me away from this pain.
Toivottavasti Arska pääsisi varapressaks. Ei se mikään hölmökään ole.
Toivottavasti Arska pääsisi varapressaks. Ei se mikään hölmökään ole.
Itse taas toivon, että arska jatkaa näyttelemistä. Siinä se on parhaimmillaan koko maailmalle!
Tosin jos vois päästä USA pressas, niin siihen hän olisi paras.
Ei onnistu Arskalta USAn varapresidentiksi pyrkiminen. Siihen hommaan päästäkseen täytyy olla syntyperäinen USAn kansalainen.