BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Arskan aikaan oli kyllä tyylikkäitä kehoja lavoilla! Miksi arska ei ole mitään colemanin huippuvuosiin verraten? Arska 9000 kertaa tyylikkäämpi.
 
^ arnold 1,88/113kg ja kun lihaksien kokoja verrataan niin ei arska monessakaan jää kauas (esim rinta/hauis) mutta jaloilla oli eri tyyli tuolloin josta lähtee varmaa se about 10 kg pois kuten myös mahasta ja kyljistä, joka tapauksessa 40 vuotta kehitystä ja "tyylin" muutos => esteettisyydestä massaan...
 
Ei ojentajia, ei olkapäitä, ei epäkkäitä, ei forkkuja. Ja mä en tykkää Arskasta. Ratsasti bodauksessa liikaa karismalla. Ja sitä hehkutetaan parhaimmaksi bodaajaksi. En käsitä tätä älytöntä arskapalvontaa. Lähinnä alkoi vituttamaan photoshopatut kuvat arskasta vs. Ronnie ilman shoppausta. Mut hei, mä tulin teidän arskaketjuun haukkumaan teidän idolia :D

Herätkää nyt todellisuuteen :D http://www.bodybuilding-depot.de/shop/images/main/ronnie-coleman/cole3.jpg Kyllä niillä vaan on järjetön ero massiivisuudessa.
 
Ilman Arskaa ei olis kehonrakennusta nykypäivänä, käsitteenä, eikä lajina. Ei se sen merkittävämpi kaveri ole sille lajille ollu.
 
Ei ojentajia, ei olkapäitä, ei epäkkäitä, ei forkkuja. Ja mä en tykkää Arskasta. Ratsasti bodauksessa liikaa karismalla. Ja sitä hehkutetaan parhaimmaksi bodaajaksi. En käsitä tätä älytöntä arskapalvontaa. Lähinnä alkoi vituttamaan photoshopatut kuvat arskasta vs. Ronnie ilman shoppausta. Mut hei, mä tulin teidän arskaketjuun haukkumaan teidän idolia :D

Herätkää nyt todellisuuteen :D http://www.bodybuilding-depot.de/shop/images/main/ronnie-coleman/cole3.jpg Kyllä niillä vaan on järjetön ero massiivisuudessa.

Kyllähän sen nyt tyhmäki näkee että Ronnie on massiivisempi, silti Arska on paljo tyylikkäämpi kun Ronnie tuo paskamahansa kanssa
 
Ei ojentajia, ei olkapäitä, ei epäkkäitä, ei forkkuja. Ja mä en tykkää Arskasta. Ratsasti bodauksessa liikaa karismalla. Ja sitä hehkutetaan parhaimmaksi bodaajaksi. En käsitä tätä älytöntä arskapalvontaa.
Kyllähän Arskalla ojentajat ja epäkkäät oli kunnossa. Etuolkapäät kyllä oli vähän heikommat.
Arnold_Schwarzenegger-triceps-haltere.jpg

509996632_ebd0ea22c5.jpg
 
Etuolkapäät kyllä oli vähän heikommat.

Eikä ollut. Ihan tasapainossa muuhun kroppaan nähden. Toista se on nykyajan pro-bodareilla, joilla ylisuuret olkapäät saavat rinnan näyttämään täysin säälittävältä tuossa most muscularissa, ja oikeastaan melkein kaikissa muissakin asennoissa. Ei sillä, että kellään edes yhtä kovaa rintaa olisi kuin Arskalla aikoinaan.
 
It was a fantastic first day of filming on Expendables 3. Great to work with Harrison and our director, Patrick.
1186226_10151804131776760_1266005208_n.jpg

Koskahan Arska taas innostuu ampumaan käsivarret paljaana tai näyttämään oikean käden hauista :D
 
It was a fantastic first day of filming on Expendables 3. Great to work with Harrison and our director, Patrick.
1186226_10151804131776760_1266005208_n.jpg

Koskahan Arska taas innostuu ampumaan käsivarret paljaana tai näyttämään oikean käden hauista :D

onhan se ottanu sen kuvan missä se on salilla scottia tekemässä:)
ehkä seuraava leffa sitten conanissa missä paidaton maybe

- - - Updated - - -

cid_4960AFF0-12C2-49A0-B36A-8A04E9DE3A1Chsd1_ca_comcast_net.jpg

cid_F512D37E-3404-40AC-918B-37ED04C863D3hsd1_ca_comcast_net.jpg
 
Back
Ylös Bottom