Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ojentajia, ei olkapäitä, ei epäkkäitä, ei forkkuja. Ja mä en tykkää Arskasta. Ratsasti bodauksessa liikaa karismalla. Ja sitä hehkutetaan parhaimmaksi bodaajaksi. En käsitä tätä älytöntä arskapalvontaa. Lähinnä alkoi vituttamaan photoshopatut kuvat arskasta vs. Ronnie ilman shoppausta. Mut hei, mä tulin teidän arskaketjuun haukkumaan teidän idolia :D
Herätkää nyt todellisuuteen :D http://www.bodybuilding-depot.de/shop/images/main/ronnie-coleman/cole3.jpg Kyllä niillä vaan on järjetön ero massiivisuudessa.
Kyllähän Arskalla ojentajat ja epäkkäät oli kunnossa. Etuolkapäät kyllä oli vähän heikommat.Ei ojentajia, ei olkapäitä, ei epäkkäitä, ei forkkuja. Ja mä en tykkää Arskasta. Ratsasti bodauksessa liikaa karismalla. Ja sitä hehkutetaan parhaimmaksi bodaajaksi. En käsitä tätä älytöntä arskapalvontaa.
Missäs ne modet viipyy bannia jo a-fitnekselle
Etuolkapäät kyllä oli vähän heikommat.
It was a fantastic first day of filming on Expendables 3. Great to work with Harrison and our director, Patrick.
Koskahan Arska taas innostuu ampumaan käsivarret paljaana tai näyttämään oikean käden hauista :D