BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On kyllä komia fysiikka ja joistaki kuvakulmista hämäävän paljon samannäköinen kuin itse Arskakin :D

MUTTA, ei sitä seiskyt ja kaheksankytlukua voi uuvestaan tehä, alkuperäinen on aina alkuperäinen ja pitää olla vain tyytyväinen että sai itse elää edes tuon hienon kaheksankytluvun alusta loppuun :D

Ennemmin mää katon tuota uudeksi Clint Eastwoodiksi kuivuvaa isoa Arskaa sen uusissa leffoissa kuin nuorta "kopiota" uusissa leffoissa. Kaikki "jäljitelty" vaan ei ikinä saavuta alkuperäisen tasoa :)

Onneksi nuo vanhukset vielä rokkaa ja niillä on lääkärit pitämässä hyvän huolen että pystysivät vielä mahollisimman pitkään tekemään toimintaelokuvia, kaikki nuo uudetki Arskan ja Syltyn leffat varmasti päätyy omaan elokuvakokelmaan vaikka olisivat välillä kuin paskoja hyvänsä :D Ja ite asiassa ne on ollu aika hyviä kuitenki tähän mennessä! ;) Eipä ne 80-luvullakaan saanu Arskan eikä Syltyn leffat APU lehen elokuva-arvosteluissa edes sillon aikoinaan 5 tähteä joten ei voi olettaa että ne nykyäänkään ruttusempina pystysivät paljoa parempaan :D
 
On kyllä komia fysiikka ja joistaki kuvakulmista hämäävän paljon samannäköinen kuin itse Arskakin :D

MUTTA, ei sitä seiskyt ja kaheksankytlukua voi uuvestaan tehä, alkuperäinen on aina alkuperäinen ja pitää olla vain tyytyväinen että sai itse elää edes tuon hienon kaheksankytluvun alusta loppuun :D

Ennemmin mää katon tuota uudeksi Clint Eastwoodiksi kuivuvaa isoa Arskaa sen uusissa leffoissa kuin nuorta "kopiota" uusissa leffoissa. Kaikki "jäljitelty" vaan ei ikinä saavuta alkuperäisen tasoa :)

Onneksi nuo vanhukset vielä rokkaa ja niillä on lääkärit pitämässä hyvän huolen että pystysivät vielä mahollisimman pitkään tekemään toimintaelokuvia, kaikki nuo uudetki Arskan ja Syltyn leffat varmasti päätyy omaan elokuvakokelmaan vaikka olisivat välillä kuin paskoja hyvänsä :D Ja ite asiassa ne on ollu aika hyviä kuitenki tähän mennessä! ;) Eipä ne 80-luvullakaan saanu Arskan eikä Syltyn leffat APU lehen elokuva-arvosteluissa edes sillon aikoinaan 5 tähteä joten ei voi olettaa että ne nykyäänkään ruttusempina pystysivät paljoa parempaan :D

Ei kai tuo leffatähdeksi haluakkaan. Taitaa olla bodaus enemmän mielessä. :D
 
^näinhän se oli ja muutenkin willisistä on tullut ihan kusipää kun kattoo miehen haastatteluja


ja vähän expendables 3 kuvia

 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tost videosta kohdasta 02:10 eteenpäin: papat hullussa kunnossa, TRT-hoito puree :D
 
Toi Stallonen kondins on kyllä aivan käsittämätön. Vittuku edes joskus näyttäs t-paidassa yhtä hyvältä :D

Stallonella taas vaihteeksi täydet höyryt koneessa..
 
Enpä edes tiennyt että Wesley pääs linnasta.
 
556824_597560413630066_183141181_n.jpg

1173722_596447837074657_1969672322_n.jpg
 
Imdb väitti myös Jackie Chania mukaan, mutta ei näy. Ois ollu kova lisä.

joo tossa leffassa ois pitäny olla alunperin 19 näyttelijää:D mutta sly tais huomata että homma ei toimi ja pari joutu lähtee mukaan lukien chan, segal ja Jovovich ja pari muutakin + bruce willisille ei kelvannut kolme miljoonaa 3 päviän kuvauksista vaan halus joku 5 milj + se on kusipää nykyään:).
 
Back
Ylös Bottom