BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
In exactly 2 months, on October 20th, Schwarzenegger will BE BACK to action/COMEDY!
20901318_1595933820459382_7306491624369520409_o.jpg
 
Hasta la vista

JAMES CAMERON: “Well I didn’t know it would become quotable. Look, you always hope that something is going to work, but when I think when I wrote that line ‘Hasta la vista, baby’ I said alright this has to be the signature line for T2 like ‘I’ll be back’ in the first film.

“I was probably working out before I went to write for the day and there was a Tone-Loc video, I think it’s ‘Wild Thing’, and he says ‘Hasta la vista, baby.’ And I thought Oh that works! Inspired by Tone-Loc. I can say it now!”
 
En ollut mä ainakaan huomannut tuota tuulilasihommaa vaikka olen T2:n nähnyt ainakin 5 kertaa...
 
Näissä väännöissä mihin Mike lähtee, varsinkin tässä, ei ole päämääränä, että vastapuoli muuttaisi mielipidettään. Vaan se kun mielipiteeltään puolivälissä oleva lukee näitä ja pääsee päättelemään kummalla on järkevimmät perustelut.

Nää manlet ja mieslapsihommat jne. vastineena järkeviin argumentteihin, saa aikaan pahempaa katoa heidän ajatusmaailman keskuudesta kuin sillä että olisi vaan ollut hiljaa jos ei järkevää vastinetta löydy. Tietty sananvapaus pitää suoda vaikka kuinka kusis omaan pakkiinsa.

Ehkä Miken pitäis ottaa one for the team ja kääntyä muslimiksi ja alkaa jakamaan ISIS-propagandaa, niin saatais koko nettiväki asiaa vastaa.

*kirjotettu päihtyneenä
 
Toi oli muuten aika huikea kokemus syksyllä -91 käydä katsomassa teatterissa..
Mä myös kävin silloin aikanaan ensi-iltaviikolla katsomassa. Etenkin se ydintuhokohtaus on jäänyt mieleen, säväytti valkokankaalta nähtynä. Teatterissa kävin katsomassa muistaakseni kaikki Arskan filmit vuosien 1986-1994 välillä Last Action Heroa lukuunottamatta. Raaka keikka oli ensimmäinen.
 
Näissä väännöissä mihin Mike lähtee, varsinkin tässä, ei ole päämääränä, että vastapuoli muuttaisi mielipidettään. Vaan se kun mielipiteeltään puolivälissä oleva lukee näitä ja pääsee päättelemään kummalla on järkevimmät perustelut.

Nää manlet ja mieslapsihommat jne. vastineena järkeviin argumentteihin, saa aikaan pahempaa katoa heidän ajatusmaailman keskuudesta kuin sillä että olisi vaan ollut hiljaa jos ei järkevää vastinetta löydy. Tietty sananvapaus pitää suoda vaikka kuinka kusis omaan pakkiinsa.

Ehkä Miken pitäis ottaa one for the team ja kääntyä muslimiksi ja alkaa jakamaan ISIS-propagandaa, niin saatais koko nettiväki asiaa vastaa.

*kirjotettu päihtyneenä
Saisko näitä johonkin muuhun ketjuun?
 
Mä myös kävin silloin aikanaan ensi-iltaviikolla katsomassa. Etenkin se ydintuhokohtaus on jäänyt mieleen, säväytti valkokankaalta nähtynä. Teatterissa kävin katsomassa muistaakseni kaikki Arskan filmit vuosien 1986-1994 välillä Last Action Heroa lukuunottamatta. Raaka keikka oli ensimmäinen.
jep, itse muistan kun se haulikolla päähänampuminen oli jotain ihan uutta, kun sen pahan terminaattorin pää halkes. jengi oli ihan suu auki, koska tollasia efektejä ei ollut vielä näkynyt leffoissa.
 
jep, itse muistan kun se haulikolla päähänampuminen oli jotain ihan uutta, kun sen pahan terminaattorin pää halkes. jengi oli ihan suu auki, koska tollasia efektejä ei ollut vielä näkynyt leffoissa.
Ja hieno juttu T2:ssa on se että cgi efektejä leffassa noin 7minuuttia (ja nekin T-1000 efektejä) eli melkein kaikki on practical efektejä
 
Eli näillä näkymin ei ole tulossa finnkino Terminator 2 3D:(??

In this interview we see a rare side of Arnold Schwarzenegger. Being honest about James Cameron and Terminator 2.
 
Eli näillä näkymin ei ole tulossa finnkino Terminator 2 3D:(??

In this interview we see a rare side of Arnold Schwarzenegger. Being honest about James Cameron and Terminator 2.

Ei ilmeisesti... Ainakaan finnkino ei ole ilmottanu mitään ja leffa jo teattereissa maailmalla, jopa virossa!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom