BB PRO Arnold Schwarzenegger

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Hupiukko Trump pois ja terminaattori kehiin. Ehdottomasti paksu sikari suussa tekisi päätöksiä ja Stallone olisi joku apuri. Maailma on pelastettu :D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
olipas mauton heitto, yhtälailla ne kristitytki tappaa jokapäivä.... huoh
En kyllä yhtäkkiä muista eiliseltä tai tältä päivältä tappamistapausta, missä olisi joku kristitty ryhmittymä ottanut vastuulleen viattomien ihmisten tappamisen. Laitatko linkin sellaiseen tapaukseen, kun kerran niitä tapauksia on joka päivä.
 
Kyllä se on niin, että se on koulutuksen puute, joka on syynä noihin taruolentojen nimissä murhaavien hönttien tekoihin. Kun ihmisiä aivopestään pienestä pitäen kaiken maailman saduilla ja tiede on paholaisen keksintö, niin ei ihme, että tuloksena on itsemurhaiskuja tekeviä lampaita. Nämä radikalistien valjastamat neitsyidenjahtaajat ovat tuskin edes lukeneet Koraania, jonka mukaan heidän jihadinsa ei ole edes pätevä.
 
Ei vittu mikä dille. En ole suvakki. Sulla menee kyl aina tunteisiin jos joku ei oo sun kaa samaa mieltä kunnon mieslapsi.
Ja sulla ei mee ollenkaan tunteisiin Mun mielestä mä kommentoin ihan rauhassa toisin kuin sä. Mut sovitaan että meni tunteisiin kun sulta loppui argumentit.

Ja mieslapsena on kiva olla, vihaisin olla vitun kuiva käppänä ilman elämäniloa.
 
Ja sulla ei mee ollenkaan tunteisiin Mun mielestä mä kommentoin ihan rauhassa toisin kuin sä. Mut sovitaan että meni tunteisiin kun sulta loppui argumentit.

Ja mieslapsena on kiva olla, vihaisin olla vitun kuiva käppänä ilman elämäniloa.
Sulla meni tunteisiin kun alat suvakiksi huutelee ja kun yleensäkkin kommentoit noin.Miehenä on ihan mukava olla täynnä elämäniloa. Ei tartte olla suvakki jos kommenttisi välillä aiheuttaa vaan suunnatonta myötähäpeää, mut en jaksaa vääntää manletin kanssa enempää. Voit kommentoida taas jonkun viimeisen mietteen tähän asiaan et pääsee vielä vähän myötistelemään.
 
Sulla meni tunteisiin kun alat suvakiksi huutelee ja kun yleensäkkin kommentoit noin.Miehenä on ihan mukava olla täynnä elämäniloa. Ei tartte olla suvakki jos kommenttisi välillä aiheuttaa vaan suunnatonta myötähäpeää, mut en jaksaa vääntää manletin kanssa enempää. Voit kommentoida taas jonkun viimeisen mietteen tähän asiaan et pääsee vielä vähän myötistelemään.
Oot viettänyt ihan liikaa aikaa ylilaudalla, enkä yhtään noista muutamasta siellä käytetystä vakiosanasta päätellen ihmettelisi ollenkaan, jos sä olisit niitä jotka niitä mun lankoja siellä ylläpitää. Vinkki sulle, keskitä se energia johonkin muuhun kuin mun kyttäämiseen, niin elämä on paljon mukavampaa. Nyt kun on sauma, niin miltä se tuntuu painaa sitä enteriä kun on keksinyt niinkin uniikkeja haukkumanimiä kuten manletti ja mieslapsi? Jonnet tekee kaltaisekseen, joten melko turha selittää ettet ylilaudalla olisi roikkumassa. Missään muualla ei noita lapsien keksimiä sanoja edes käytetä noin ahkeraan.
 
Oot viettänyt ihan liikaa aikaa ylilaudalla, enkä yhtään noista muutamasta siellä käytetystä vakiosanasta päätellen ihmettelisi ollenkaan, jos sä olisit niitä jotka niitä mun lankoja siellä ylläpitää. Vinkki sulle, keskitä se energia johonkin muuhun kuin mun kyttäämiseen, niin elämä on paljon mukavampaa. Nyt kun on sauma, niin miltä se tuntuu painaa sitä enteriä kun on keksinyt niinkin uniikkeja haukkumanimiä kuten manletti ja mieslapsi? Jonnet tekee kaltaisekseen, joten melko turha selittää ettet ylilaudalla olisi roikkumassa. Missään muualla ei noita lapsien keksimiä sanoja edes käytetä noin ahkeraan.
Tulihan se sieltä ;)
 
Audista? Sul taitaa olla jotain paranoidia päällä.
No se siellä tällä hetkellä on esillä manletti, mieslapsi, myötis sanojen kera. Missään muualla niitä sanoja ei käytetä, joten älä jaksa lässyttää siinä. Nyt takas Arskaan.
 
Yhtälailla raamatussaki käsketään tappamaan
1. Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

2. Älä käytä väärin Herran, Jumalasi nimeä.

3. Pyhitä lepopäivä.

4. Kunnioita isääsi ja äitiäsi.

5. Älä tapa.

6. Älä tee aviorikosta.

7. Älä varasta.

8. Älä lausu väärää todistusta lähimmäisestäsi.

9. Älä tavoittele lähimmäisesi omaisuutta.

10. Älä tavoittele lähimmäisesi puolisoa, työntekijöitä, karjaa äläkä mitään, mikä hänelle kuuluu.

Mä en tiedä mitä raamattua sä luet. Kaikki muslimit ei ole terroristeja, mutta kaikki terroristit on muslimeja. Koraani on väkivallan uskonto ja se suoraan käskee tappamaan vääräuskoiset. Joten faktat kuntoon, rasmuslaisten tapaista täysin utopistista paskaa on kuultu ihan tarpeeksi.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom