BB PRO Arnold Schwarzenegger

Jotenki näyttää yhtäkkiä semmoiset yli10 vuotta nuoremmalta. Meikkiä, uusi hiustyyli, parta, kirurgia?

Alempi kuva vuodelta 2015.

13939407_1093682054046195_420087342658891701_n.jpg

Arnold_Schwarzenegger_February_2015.jpg
 
Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
voisin hyvin kuvitella että Arskan ollessa pressanaattorina niin hän ite olisi singolla varustettuna Syyriassa antamassa isisille kyytiä. Nyt oli jotain juttua että Obaman tyttö poltellut pilveä? Byyhyy. Aidot körmyt on kuolemassa sukupuuttoon.

Nyt katsomaan commandoa.
 
Arskan olisi kannattanut vaihtaa se vanha orankityylinen hiustyyli nykyiseen kauan aikaa sitten. Sopii todella hyvin.

Onhan sekin mahdollista etta kirurgilta on kayty apuja mutta miksi ei jos niin on.
 
voisin hyvin kuvitella että Arskan ollessa pressanaattorina niin hän ite olisi singolla varustettuna Syyriassa antamassa isisille kyytiä. Nyt oli jotain juttua että Obaman tyttö poltellut pilveä? Byyhyy. Aidot körmyt on kuolemassa sukupuuttoon.

Nyt katsomaan commandoa.

Arskahan on poltellut pilveä jo nuoresta saakka. http://static01.mediaite.com/med/wp-content/uploads/gallery/pot-smokers/schwarzenegger.jpg
Vielä tänäkin päivänä polttaa. Sitä ei välttämättä kaikki usko mutta kannabiksella on nuorentava efekti, sillä DNAta lisääntyy kun ihmisen endokannabinoidi-systemiä aktivoidaan säännöllisesti.

Mut eiköhän Arskan testosteroni-hoito ole yks suurimmista syistä minkä takia se nuorenee ja näyttää helvetin hyvältä.

E: Tai kirurgisia toimenpiteitä, I don't know.
 
Arska kun näin nuorenee niin ensi vuonna astelee lavalle olympiaan ja tottakai omatkin showt voittaa :D

Hahah. Eilen tuli katsottua commando ja tänään pitää kyllä tsiikailla Terminator 2. Uusinta Terminaattoria en ole uskaltanut vielä katsoa kun en halua mahdollisesi pettyä.
 
Ahnuld vaan mastersseihin kisaamaan! Olis kyllä hauska nähdä minkälaiseen kuntoon pääsis. Ja voi sitä lipputulojen määrää jos Hän itse osallistuisi johonkin masterskisoihin....
 
Miusta tuo Arskan uusin terminaattori oli aika hyvä. Sanoisin että samaa tasoa kolmosen kanssa.

Tänään töissä tuli katseltua tuo tässä ketjussa monesti mainittu Commando. Tulin jotenkin tunteikkaaksi ja aloin muistella menneitä. Mieleeni palasi tilanne kun olin menossa erään tytön luokse kylään. Vuosi oli 2005, oli sateinen syksyinen ilta ja repussani elokuva, commando. Olihan meillä ollut puhetta että pidämme elokuva-illan ja herrasmiehenä sanoin että minä päätän elokuvan, joten valinta oli helppo. Saavuttuani paikalle aloimme pienen alkujännityksen saattelemana katsoa elokuvaa. Minua jännitti todella valtaisasti. Onhan kyseessä suosikki elokuvani. Päässäni velloivat kysymykset, mitä jos hän ei pidä tästä? Mitä jos hän pitää minua homona? Noh, nämä ajatukset unohdin nopeasti koska tiesin että, jos hän minut haluaa, myös Arnold ja hänen elokuvat tulevat mukanani. Jos vastaus olisi ollut, ihan paska elokuva, ei meidän suhde olisi toiminut. Pinnallistako kysyt? Ei todellakaan. Käy lukemassa pakkotoiston seksi osiota ja mitä naiset siellä miehiltään vaativat, niin saat hiukan perspektiiviä naisten julmuuteen / vaatimuksiin. Elokuvan loputtua uskalsin hengittää. Tytön suusta kuuluivat sanat, olipa hyvä elokuva ja nuo Arnoldin lihakset on aika kivat. Sanomattakin selvää oli, että olin hänen kanssaan samaa mieltä. Otin hänen kädestä kiinni, katsoin silmiin ja lausuin, päätin juuri että saat olla minun tyttöystävä. Naurahdimme, halasimme ja annoin hänelle varmasti elämänsä parhaimmat 24 sekunttia makuuhuoneen puolella.

Se oli nuoruuden innostusta se. Nykyisin ei edes 24 sekunttia saa naisten kanssa viettää, muuten kun kaupan kassalla asioidessa, mutta se tärkein, arnoldin elokuvat on ja pysyy!
 
Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom