Suoli24:selle oli kopsattu sama juttu ilman linkkiä, pidin satavarmana paskapuheena mutta... :D
huhhuh:hyvä:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suoli24:selle oli kopsattu sama juttu ilman linkkiä, pidin satavarmana paskapuheena mutta... :D
Arskan oli kyllä luotu näyttelemään Mr freezea. (oon pahoillani jos joku on linkittäny ennenkin) Respect
http://www.youtube.com/watch?v=VNaDZIrxh-0
Tai sitten vois perustaa jonkun paskan "runkkaan saksassa" tai asun täällä vitun vinosilmien keskellä jeee jeee kivaa threadin tai vaihtoehtoisesti vaikkapa alkoholistien threadin missä puhutaan eri alkoholijuomista? Arska on jumala ja ansaitsee uuden threadin vähintään vuoden välein.
Eli todiste siitä, että bodarikin voi joskus pärjätä ;)Onnea. Ei monikaan ihminen ole saavuttanut yhtä paljon kuin Ahnuld. Aikansa kovin kehonrakentaja, näyttelijä huippuleffoissa ja kaupan päälle kuvernööri.
Ensi vuonna sitten uusi thread: Arnold Schwarzenegger 62v!
Samalla voisi tehdä muitakin, vaikkapa että: Eero Heinäluoma 53v!
Oli miten oli mutta, kun teininä näin Conan Barbaarin se on jotain, joka vaikutti läpi koko minun vitun elämäni.
Ja vaikuttaa vieläkin...
:D Itelle kävi samanlailla sen jälkeen kun olin nähnyt maailman parhaimman elokuvan: Commandon.
:D Itelle kävi samanlailla sen jälkeen kun olin nähnyt maailman parhaimman elokuvan: Commandon.
Eli vähintään kerran viikossa:DCommando on kyl aivan mahtava leffa :D
Pitkään etin kaupoista dvd:nä mut lopulta löyty ja nyt voin kattoo sen aina kun haluun
Eli vähintään kerran viikossa:D
kun sain sen joskus nuoruuksissani vhs:lle nauhoitettua, katsoin oikeesti suunnilleen kerran viikossa:D