Arnold julisteet (~74)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja I-O
  • Aloitettu Aloitettu

I-O

Moro,

Urheilukanavalla pyörivässä HCBB treeni-koulu ohjelmssa joka on kuvattu Classic Gym:llä ilmeisesti pääkaupunkiseudulla pistää joka kerta silmään salin rekvisiittana olevat todella isot (~2m korkeat) Arnoldin mustavalko julisteet sieltä v.74 tietämiltä. Juuri niitä klassisia Arskan kuvia parhaassa kunnossaan tositoimissa. Pikaisella etsinnältä en täältä enkä muualtakaan onnistunut löytämään tietoa missä tuollaisia olisi mahdollisesti myynnissä. Mahtaisko kellään olla asiasta tietoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mähösen Aki vissiin antoi noi julisteet tuolla Lahden ClassicGymin avajaisissa,taisivat olla Mayorsin seinällä ennen.Ota yhteyttä Mähöseen ja kysy,eikö sillä ole ihan omat kotisivutkin..

Joo, satuin eilen etsimään samaisia kuvia netistä, mutta ei löytynyt kuin pienehköjä printtejä. Faksaa tänne jos saat selville lisää:)

Nyt on pakko laittaa tänne tämä juliste asia esille. Mun on pitänyt hommata ne ainakin kolmeen kertaan mutta, kun asiassa on mukana vielä mun sisko niin se tekee siitä lähes mahdottoman ikuisuus projektin vaikka oikeasti sen sais hoidettua tunneissa, jos haluais. Mutta mun sisko on siis tehnyt mulle kunnon setit Dorianista :worship: "Blood and Guts" :rock: (kaikki sen jälkeen tehdyt treeni videot on turhia) sekä Arskasta, klassisia mustavalkoja

Kysynpä nyt täällä, vaikka voisi sopia tyhmiin kysymyksiinkin.

Muistaako joku nettisivua, johon voi uploadata haluamansa kuvan ja kuvan saa suurennettuna ja jaettuna useaksi A4:ksi? Eli vaikka 1024x768 kuvasta saa seinän kokoisen tapetin 5x4 A4:sina. Onnistuuhan tuo vaikka photoshopilla jos aikaa on, mutta täällä oli joskus esillä ihan tarkoitusta varten olemassaoleva palvelu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom