Arnold Classic 2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kehonrakennuksessa, fitnesissä ja figuressa ei ole tuomareita, kilpailijoita eikä katsojia, jotka ovat oikeassa ja väärässä. On vain tuomareita, kilpailijoita ja katsojia, joilla on jokaisella oma käsitys ideaalisesta fysiikasta.

Lähetys pelaa paremmin kuin koskaan aikaisemmin. Ihana, että Rockel otettiin toiseen vertailuun. Annie :haart: Rockel.

Binais Begovic on paikan päällä katsomassa kisaa, ja hänen veikkaus top vitoseksi oli

1. Victor
2. Dexter
3. Gustavo
4. Freeman
5. Phil

Annie: Mainitsemissasi lajeissa on aika tarkat säännöt, joiden mukaan tuomarit toimivat. Lausuntosi antaa nyt sellaisen kuvan, että tuomarointi on pelkkää kunkin tuomarin subjektiivista fiilistelyä. Asia ei kuitenkaan ole näin, vaan kukin tuomari pyrkii asettamaan kilpailijat paremmuusjärjestykseen yhteisesti sovittujen sääntöjen määrittämissä rajoissa.

Fanit ovat eri asia, he saavat vapaasti pitää eniten siitä kilpailijasta, joka tuntuu syystä tai toisesta omasta mielestä parhaalta.

Ei o Victor läheskään parhaimmillaan kyllä noitten kuvien perusteella.. Itse toivon kyllä miehen voittavan.. Markus Ruhlin kunto aivan surkea.. Katsokkaa miehen käsiä, ja varsinkin ojentajia.

Markku on kyllä hieman pienemmässä kunnossa jolloin esim. tuon ojentajan muoto korostuu entisestään. On ne kädet vieläkin paksut ja ojentajassa kokoa mutta se ei vain tuolla rakenteella tuli hyvin esiin. Markuksen käsissä noi lihasten kiinnityskohdat on aika huonot näyttävyyttä ajatellen. Katsokaapa vaikka huviksenne kuinka monta sormea mahtuisi kyynärtaipeen ja "hauiksen nousukohdan" väliin...aika monta.

Annie: Mainitsemissasi lajeissa on aika tarkat säännöt, joiden mukaan tuomarit toimivat. Lausuntosi antaa nyt sellaisen kuvan, että tuomarointi on pelkkää kunkin tuomarin subjektiivista fiilistelyä. Asia ei kuitenkaan ole näin, vaan kukin tuomari pyrkii asettamaan kilpailijat paremmuusjärjestykseen yhteisesti sovittujen sääntöjen määrittämissä rajoissa.

Fanit ovat eri asia, he saavat vapaasti pitää eniten siitä kilpailijasta, joka tuntuu syystä tai toisesta omasta mielestä parhaalta.

Totta. Tämän takia esim. Markus tuskin tulee ikinä sijoittumaan kolmen sakkiin olympiassa. Tuota rakennetta kun ei pysty esteettisemmäksi muuttamaan vaikka olisikin porukan isoin.

Niin, etköhän sinä ja kaikki muutkin ihan takuulla tajunneet, mitä tarkoitin:thumbs: Mitä tulee tuomareihin ja pelisääntöihin, niin sillon kuin on vitun tasainen kilpailu, niin loppujen lopuksihan se on just se subjektiivinen mieltymys, joka ratkaisee. Onni on olla siis pelkkä fani! (Sanoinkin tuossa just kaverille, että Rockel näyttäis parhaimmalta mun jalkovälissä :D)
.. Sun lausuntos perusteella saa taas sellasen kuvan, että sä pidät mua täysin idioottina.:thumbs:

Muuten jäi webcastin perusteella aika vaisu kuva koko kisasta. Ei ollut ketään sellaista ihan WOW!-pakettia. Harmi.

_M2X1757.jpg

Kyllä on komiassa kunnossa:rock: Ojentaja on ihan mieletön!

IMO, Heathilla on kovin ojentaja koko sakissa. Toivottavasti menestyy, kun tuo keskivartalokin on sairaan mallikas. Kova suoritus, jos on TOP3:ssa. Vastassa sentään Olympian nro. 3 ja 4!!

Niin, etköhän sinä ja kaikki muutkin ihan takuulla tajunneet, mitä tarkoitin:thumbs: Mitä tulee tuomareihin ja pelisääntöihin, niin sillon kuin on vitun tasainen kilpailu, niin loppujen lopuksihan se on just se subjektiivinen mieltymys, joka ratkaisee. Onni on olla siis pelkkä fani! Sanoinkin tuossa just kaverille, että Rockel näyttäis parhaimmalta mun jalkovälissä :D
.. Sun lausuntos perusteella saa taas sellasen kuvan, että sä pidät mua täysin idioottina.:thumbs:

Muuten jäi webcastin perusteella aika vaisu kuva koko kisasta. Ei ollut ketään sellaista ihan WOW!-pakettia. Harmi.

Olen pahoillani, jos sinulle ei saa laittaa lainkaan vastineita. Vältän niitä jatkossa. Ei ollut nimittäin tarkoitus olla loukkaava missään tapauksessa, vaan ainoastaan osallistua omalla vaatimattomalla lajitietämykselläni tähän kisakeskusteluun. Minä en tunne sinua henkilökohtaisesti eikä minulla ole sinun suhteesi mitään arvovarauksia. Varmasti en pidä sinua siis idioottinakaan.

Olemme aivan eri sukupolvista, minulle kehonrakennus ja sen säännöt ovat olleet hyvin tärkeitä aivan junnusta saakka. Minulla oli jo teini-ikäisenä tuomarikortti ja 21-vuotiaana kansainvälinen tuomarikortti (IFBB). Minulla on myös WPF:n kansainväinen tuomarikortti. Olen toiminut tuomarina monissa SM-kisoissa, Ruotsin mestaruuskisoissa, PM-kisoissa, EM-kisoissa ja MM-kisoissa (sekä IFBB:n että WPF:n kilpailuissa). Parhaan kilpailijan voittajaksi saaminen oli minun aikanani ja on varmasti edelleen tuomarien kaikkein tärkein tehtävä. Tässä työssä tuomarin apukeinona ovat säännöt ja tietysti ennen kilpailua päätuomarilta saatava suusanallinen ohjeistus. Näihin toimintamalleihin ei vaikuta esimerkiksi mitään se, onko kilpailu "vitun tasainen".

Olen pahoillani, jos sinulle ei saa laittaa lainkaan vastineita. Vältän niitä jatkossa. Ei ollut nimittäin tarkoitus olla loukkaava missään tapauksessa, vaan ainoastaan osallistua omalla vaatimattomalla lajitietämykselläni tähän kisakeskusteluun. Minä en tunne sinua henkilökohtaisesti eikä minulla ole sinun suhteesi mitään arvovarauksia. Varmasti en pidä sinua siis idioottinakaan.

Olemme aivan eri sukupolvista, minulle kehonrakennus ja sen säännöt ovat olleet hyvin tärkeitä aivan junnusta saakka. Minulla oli jo teini-ikäisenä tuomarikortti ja 21-vuotiaana kansainvälinen tuomarikortti (IFBB). Minulla on myös WPF:n kansainväinen tuomarikortti. Olen toiminut tuomarina monissa SM-kisoissa, Ruotsin mestaruuskisoissa, PM-kisoissa, EM-kisoissa ja MM-kisoissa (sekä IFBB:n että WPF:n kilpailuissa). Parhaan kilpailijan voittajaksi saaminen oli minun aikanani ja on varmasti edelleen tuomarien kaikkein tärkein tehtävä. Tässä työssä tuomarin apukeinona ovat säännöt ja tietysti ennen kilpailua päätuomarilta saatava suusanallinen ohjeistus. Näihin toimintamalleihin ei vaikuta esimerkiksi mitään se, onko kilpailu "vitun tasainen".

Voi höps nyt. Tottakai minulle saa pistää vastinetta. Siis koko heitto alunperin siitä, ettei ole oikeassa ja väärässä olevia tuomareita, tarkoitti sitä, että ei ole ehdotonta totuutta asiassa. Vai onko? Jos olisi, niin sehän tarkoittaisi sitä, että jokaisessa kisassa voittaja saisi rivin ykkösiä, kakkonen rivin kakkosia jne. Jos kisaaja saa sijoitukset 1,2,3,1,2 jne. niin kyse ei kai ole siitä, että joku tuomari on väärässä eikä noudata sääntöjä kun taas jotkut ovat noudattaneet sääntöjä ja ovat totaalisesti oikeassa. Vai?
Tarkoitukseni ei suinkaan ollut kenenkään asiantuntemusta tässä epäilläkkään, vaan tosta sun alkuperäisestä vastauksesta tuli sellainen olo, että sä oikeesti luulisit että mä luulisin, että asia olisi pelkkää lottoa.
:haart: Ei sen kummempata siis :haart:

Fiilistelyä :haart: Törkeän siisti fysiikka!

_M2X1744.jpg

Voi höps nyt. Tottakai minulle saa pistää vastinetta. Siis koko heitto alunperin siitä, ettei ole oikeassa ja väärässä olevia tuomareita, tarkoitti sitä, että ei ole ehdotonta totuutta asiassa. Vai onko? Jos olisi, niin sehän tarkoittaisi sitä, että jokaisessa kisassa voittaja saisi rivin ykkösiä, kakkonen rivin kakkosia jne. Jos kisaaja saa sijoitukset 1,2,3,1,2 jne. niin kyse ei kai ole siitä, että joku tuomari on väärässä eikä noudata sääntöjä kun taas jotkut ovat noudattaneet sääntöjä ja ovat totaalisesti oikeassa. Vai?
Tarkoitukseni ei suinkaan ollut kenenkään asiantuntemusta tässä epäilläkkään, vaan tosta sun alkuperäisestä vastauksesta tuli sellainen olo, että sä oikeesti luulisit että mä luulisin, että asia olisi pelkkää lottoa.
:haart: Ei sen kummempata siis :haart:

Fiilistelyä :haart: Törkeän siisti fysiikka!

_M2X1744.jpg

Tuo antamasi esimerkkirivi sijoituksista voisi olla todellinen. Jos esim. kilpailija on kuudella tuomarilla merkitty sijoille 1 ja 2, mutta seitsemännellä tuomarilla sijalle 6, tämä tuomari ei enää jatka tuomarina. Noin suuria heittoja ei siis sallita. Jotenkin vain tuomarit annettujen ohjeiden perusteella pystyvät suhteellisen samanlaisiin arvioihin eri kilpailijoista. Minäkin tähän pystyin, ikinä en potkuja saanut. Koko prosessia on tässä mahdoton selittää.

Minun aikanani, jos yksittäisen tuomarin antamat sijoitukset olivat alle 90-prosenttisesti samat kuin lopputulokset, kenkää tuli välittömästi. Luulen, että IFBB:ssä on edelleen käytössä jonkinlainen tuomarityöskentelyn seuranta. WPF:ssä tuli parille tuomarille monoa jopa kesken yksittäisen sarjan arvostelun, siellä tuomarien paperit tarkistettiin joka kierroksenkin jälkeen.

jos heatti on ykkönen ni kaikki on menny päin persettä sen mä vaan sanon. heathill ei ole mitää saumaa victoriin. eikä dexteriin

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun laskujen mukaan kisa alkaa 02.00. Pre-Show alkaa 01.30.

Näyttäis, että Vicce vie, mut jalat ei näytä ainakaan omaan silmään kehittyneen muiden lihasryhmien tahdissa. Selkä sen sijaan leviää vain entisestään.

Nyt alkaa! Jännitys vaan tiivistyy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom