Arnold Classic 2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Heikommallakin kunnolla Heath sijoittuisi varmasti ylemmäs kuin joku rivijantteri.
Tämä on kyllä totta, sen verran on hypea miehellä siipiensä alla. Mutta siltikin Heathilla on IMO parempi fysiikka kuin esim. Dexterillä tai Gustavolla.

Tämä on kyllä totta, sen verran on hypea miehellä siipiensä alla. Mutta siltikin Heathilla on IMO parempi fysiikka kuin esim. Dexterillä tai Gustavolla.

mm... mutta seki on mielipidekysymys... esimerkiks mun silmää heathin heikkous on kapeet hartiat mitä ongelmaa näillä muilla top kavereilla ei oo:rolleyes: ... mutta tiedä häntä... sen näkee sitte ku tulokset on tullut mut mun mielestä ei ansaitse top3 sijotusta:down:

esimerkiks mun silmää heathin heikkous on kapeet hartiat mitä ongelmaa näillä muilla top kavereilla ei oo:rolleyes: ...
Kaikilla on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Kun nämä summataan yhteen, on Heathin kokonaisuus mielestäni parempi kuin esim. Dexterin tai Gustavon.
perustele miten hänellä on parempi fysiikka kuin dexterillä?:jahas:
Perustele itse miksi muka Dexterillä olisi parempi fysiikka kuin Heathilla. Tässä kun on kyse pitkälti mielipideasioista, eli jonkun silmään Dexterin fysiikka näyttää paremmalta, jonkun silmään Heath on paras, joidenkin mielestä Markus Rühl näyttää kovimmalta, jne.

IMO Heathin fysiikassa parasta ovat lihasten pyöreä malli, lihasten loistava erottuvuus ja lohkeaminen, säikeisyys, ja mm. todella kovat olkapäät ja kädet. Dexter häviää Heathille IMO mm. käsien koossa, yleisestikin rakenteen ja mallin esteettisyydessä, sekä esimerkiksi etureisien koossa ja erottuvuudessa.

Kaikilla on omat heikkoutensa ja vahvuutensa. Kun nämä summataan yhteen, on Heathin kokonaisuus mielestäni parempi kuin esim. Dexterin tai Gustavon.Perustele itse miksi muka Dexterillä olisi parempi fysiikka kuin Heathilla. Tässä kun on kyse pitkälti mielipideasioista, eli jonkun silmään Dexterin fysiikka näyttää paremmalta, jonkun silmään Heath on paras, joidenkin mielestä Markus Rühl näyttää kovimmalta, jne.

IMO Heathin fysiikassa parasta ovat lihasten pyöreä malli, lihasten loistava erottuvuus ja lohkeaminen, säikeisyys, ja mm. todella kovat olkapäät ja kädet. Dexter häviää Heathille IMO mm. käsien koossa, yleisestikin rakenteen ja mallin esteettisyydessä, sekä esimerkiksi etureisien koossa ja erottuvuudessa.

noh... omasta mielestä dexter pesee heathin pakollisissa asennoissa ja edestä dexter on kovempi. mutta takaa heath. MUTTA. jos otetaan vertailuun victor ja heath niin voin olla AIVAN varma että heathia viedään kuin kauraa:lol2: koska ainoa jossa heath voi victoria viedä on kireys, siihen sen jää. ja jos victor saa itsensä megakuntoon niin voittaja on selvä. mut hulkki ei enää jatketa tätä väittelyä vaan katsotaan kortit loppuun asti:thumbs: huomenna ollaan viisaampia:piis:

On kyllä mielenkiintoiset ennakkoasetelmat. Ei ole ollut pakka näin sekaisin moneen vuoteen.

En oikein ymmärrä näitä "En näe Heathiä top-3:ssa" -kommentteja. Ensinnäkin kannattaa muistaa, että kaveri on pirun lahjakas ja treenannut vasta 5 vuotta - eikö ole mahdollista, että hän on saattanut kehittyä "pikkuisen" yhden kokonaisen vuoden aikana ja varsinkin kun kisoja ei ole ollut?

Top-6:sen tarkkaa järjestystä on tosi vaikea arvailla. Ennakkohypen perusteella Dexter on jätetty kylmästi kolmoseksi. Pystyykö laskussa olevat Dex, Gus ja Branch kääntämään kelkan? Markustakin on hypetetty mukavasti - olisi hienoa nähdä German Beast ensimmäisessä calloutissa. Entäs 3/4:stä viimeisestä showsta voittanut Toney - minkälaiset mahdollisuudet hänellä voittoon?

Jännää on :)

:( totta! moneltas muuten se webcasti suomen aikaa alkaa? eilen ainaki naisissa lähetys toimi moitteettomasti. no se että heath ei oo 3 parhaan joukossa on vain mun oma veikkaus. koska onhan muutkin kehittyneet. (toivottavasti). dexterissä alkaa ärsyttämään vain todella paljon se että kaveri on tuonut monta vuotta lavalle aivan saman paketin verrattuna vaikkapa david henryyn.

jos victor saa itsensä megakuntoon niin voittaja on selvä.
Tästä olen samaa mieltä, mutta Victorin kohdalla tuo sana "jos" on varsin merkittävä. Eli Martinez on tähän mennessä ollut mielestäni ehkä kaksi kertaa pro-urallaan kireässä kunnossa, ja lopuissa kisoissa kunto on ollut joko pehmeä tai vetinen.
En oikein ymmärrä näitä "En näe Heathiä top-3:ssa" -kommentteja. Ensinnäkin kannattaa muistaa, että kaveri on pirun lahjakas ja treenannut vasta 5 vuotta - eikö ole mahdollista, että hän on saattanut kehittyä "pikkuisen" yhden kokonaisen vuoden aikana ja varsinkin kun kisoja ei ole ollut?
Nimenomaan. Itse ainakin lasken sen varaan, että Heath on kehittynyt selkeästi New York Pron jälkeen.
no se että heath ei oo 3 parhaan joukossa on vain mun oma veikkaus. koska onhan muutkin kehittyneet. (toivottavasti).
Suurimmalla osalla noista muista kärkinimistä on moninkertaisesti treenivuosia alla kun Heathiin verrataan, mistä johtuen heiltä tuskin voi odottaa vastaavaa kehitystä.

12pm(EST) pitäisi alkaa prejudging alkaa. Eikös se ole 22:00 meidän aikaamme?

Tässä 4-kertainen AC-mestari haastattelee kisaajia päivää ennen showta:

Markus Ruhl:

http://www.musculardevelopment.com/content/view/408/129/

Gustavo Badell:

http://www.musculardevelopment.com/content/view/410/129/

Toney Freeman

http://www.musculardevelopment.com/content/view/407/129/

Branch Warren

http://www.musculardevelopment.com/content/view/409/129/

ja Victor Martinez

http://www.musculardevelopment.com/content/view/411/129/

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eiku perhana... Taitaakin alkaa klo 19:00 LOL

EST näkyy olevan GMT -5:00

Toivottavasti Branch Warren vie kisan! Oli jo niiiin lähellä vuos sitten. Tulee tiukka kisa jokatapauksessa, kohtahan se alkaa ja nähään kuka on kunnossa kuka ei... Mielenkiinnolla ootan myös miten Heath on kehittynyt, hänellä on kerrassaan loistelias malli kropassa.

Dexter fysiikan pilaa rumanäköiset korkeat latsit, jotka saa näyttämään hänet monessa etuposeerauksessa huonolta. Rintasivulta pose on taas Dexterin tekemänä upean näköinen, mutten muuten hänestä pidä. Heathin nostan Dexteria korkeammalle fyysikan perusteella.

Victor on meikän lempibodari ollut jo pitkään ja toivottavasti saa itsensä kireäksi kisaan. Ja jos hän saa itsensä kireäksi, niin silloin hän voittaa takuulla.

Hemmetti kun pätkii tuo lähetys. Markus ei yltänyt viime vuoden olympiakuntoonsa :( Heath näytti muutamissa poseissa tosi vahvalta, mutta muutamissa taas heikolta. Dex näyttää aivan samalta kuin ennenkin. Gustavo oli ok ja Branchin kunto samaa tasoa kuin viime vuoden olympiassa.. Victoria odotetaan!

On kyllä tasaisin top-4 minkä oon nähnyt.

Ensimmäinen callout oli siis Toney, Phil, Dexter ja Victor. 2 isoa tyyppiä ja 2 pienempää. Saattaa olla hyvinkin, että Toney ja Victor kilpailevat voitosta. Odotetaan seuraavia calloutteja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom