Arnold Classic 2004

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
Ei herranjestas, mies on niin sairaan massiivinen, ettei mitään rajaa, eikä edes voittanut most muscular palkintoa.
Itse asiassa toi most muscular -palkinto on jäänne ajoilta, jolloin kisoissa jaettiin myös palkinnot parhaista kehonosista. Tämä käytäntö lopetettiin 80-luvun alkupuolella.

Vanhoina aikoina termi muscularity kuvasi enemmänkin tiukkuutta ja detaljista kuntoa kuin lihasmassan määrää. Alun perin most muscular -palkinto myönnettiin siis kisan kireimmälle kilpailijalle, vaikka nykyisin ihmiset luulevat sen kuuluvan lihaksikkaimmalle eli eniten lihasmassaa omaavalle kilpailijalle.

Eli tuon palkinnon alkuperäisessä merkityksessä Rühl ei todellakaan tuota palkintoa olisi edes ansainnut, vaan joko Dexter tai Cutler.

Mike sanoi:
Leveä edestä on joo hurjimpia mitä on pro-bodauksessa nähty ever. Tuo vetää mallikkuudessa itse Mr.O:n ohitse. En ole ollut mikään Ruhl fani, mutta huutava vääryys teki musta kerrasta Markku fanin.

Tästä en enempää voisi olla samaa mieltä.
Olen itsekin haukkunut ukkoa rumaksi mutta kehitys on ollut "oikeaan" suuntaan koko ajan ja todella voisin väittää että toi leveä selkä edestä on kovin tällä planeetalla.

No perkele sanonpa sitten itekkin,vaikka onhan tätä vaikea myöntää vanhana Ruhlin inhoojana,että positiivisesti yllättynyt olen ukosta.Keskikroppaa vaan vielä enemmän kontrolliin niin rupeaa nousemaan tuloksissa väkisin.

AnaMaki sanoi:
Ei voi kiistää, ei. Oheisessa kuvassa korostuu tuon rinta sivulta -poseerauksen hurjuus. Kaksi oikeanpuolimmaista kaveria kisan voittaja ja viides, sitä sopii miettiä...

http://www.extremefitness.com/galle...password//sort/7/size/medium/cat/3017/page/17

Ei hemmetti!! Katsokaa nyt tuotakin kuvaa, ja mitä vääryyttä Markukselle tehtiin sijoituksissa! Markun keskikroppakin näyttää kapealta ja hyvältä, kun äijällä on niin järkyttävän törkeät massat. Kyllä Ruhli rulaa!

On se Markus kyllä jättimäinen, mutta vielä kun saisi noi ojentajat hieman isommiksi, niin olisivat paremmin sovussa hauiksen kanssa...

Joo ja noissa extremefitnessin kuvissa dexter kyllä näyttää hivenen hennolta ja Cutler aika paskalta kanssa. Tosin kuvien pimeydestä ei kireydestä näy mitään.

Pro-Pain sanoi:

Nyt alkaa tosiaan näyttämään hyvältä selkäpuoleltakin... tuplat takaa kuvassa näytti myös hyvältä. Monella massamomsterilla on ollut juuri selkä
puoli se heikkous, joka on estänyt ne suurimmat voitot.
Paul Dillet ei saanut koskaan parannettua tuplat-takaa, leveäselkä takaa
asentoja sekä Nasser El Sombatyllä oli sama ongelma jota ei koskaan
saanut korjattua.
Mutta Ruhl on onnistunut erinomaisesti.

Ruhl oli yllättävän hyvässä kunnossa, pakko myöntää. Kuitenkin Ruhlin Synthol-pelleily alkaa saada ainakin hauiksien osalta surkuhupaisat mittasuhteet ja uskon, että tuomarit varmasti rokottivat pisteitä Ruhlin öljyistä. Olen Cutler-fani, mutta Cutler ei todellakaan ansainnut voittoaan tänä vuonna!

Tomi sanoi:
Kuitenkin Ruhlin Synthol-pelleily alkaa saada ainakin hauiksien osalta surkuhupaisat mittasuhteet ja uskon, että tuomarit varmasti rokottivat pisteitä Ruhlin öljyistä.

Mun silmään pisti kyllä eniten noi pohkeet... :jahas:

Mielestäni tää oli kuitenki Chrisun show ja ois ansainnut voiton. Hieno kehitys ja toivottavasti jatkuu Olympiaan!

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tomi sanoi:
Kuitenkin Ruhlin Synthol-pelleily alkaa saada ainakin hauiksien osalta surkuhupaisat mittasuhteet ja uskon, että tuomarit varmasti rokottivat pisteitä Ruhlin öljyistä.
Missä sä näet Syntholia Rühlin hauiksissa, tai ylipäätänsä missään Rühlin lihaksessa? Vaikka Markuksen hauikset ovat naurettavan isot ja ruman malliset, eivät ne silti ole epämääräisen kulmikkaat ja eri muotoiset kuin oikeilla Syntholmiehillä. Rühlin molemmat hauikset ovat saman malliset, ja vaikkakin rumat, niin silti malli on luonnollinen eikä sisällä Syntholmaisia patteja, kohoumia, kulmia yms.

stranger sanoi:
Mun silmään pisti kyllä eniten noi pohkeet... :jahas:
Edelleen: missä kohdassa Rühlin pohkeita sitä Syntholia löytyy? Markuksen pohkeet ovat itse asiassa paljon luonnollisemman näköiset kuin esimerkiksi Ronnie Colemanin, Orville Burken ja Flex Wheelerin pallukat. Törkeän isot Markun pohkeet kyllä ovat, mutta niin on koko mieskin.

Hulkki sanoi:
Edelleen: missä kohdassa Rühlin pohkeita sitä Syntholia löytyy? Markuksen pohkeet ovat itse asiassa paljon luonnollisemman näköiset kuin esimerkiksi Ronnie Colemanin, Orville Burken ja Flex Wheelerin pallukat. Törkeän isot Markun pohkeet kyllä ovat, mutta niin on koko mieskin.

Enhän mä missään kohtaa väittänyt Markun käyttäneen Syntholia, väitinkö? :nolo: Mulle on sama rokotetaanko pisteitä Synthol epäilystä vai muuten vaan epäesteettisestä kehosta... Mitä tulee noihin mainitsemiisi herroihin, niin aika vaikea alkaa vertaamaan näin kalmanvalkean kaverin minkälainen pohje heillä pitäisi olla, kun geneettisetkin erot ovat melko suuria. (Näin nopeesti tarkasteltuna omat pikkiriikkiset pohkeet on kyllä muodoltaan lähempänä noita mustien miehien vastaavia kuin noita Markuksen.)

Noihin Ruhlin synthol-epäilyihin liittyen mielnkiintoinen seikka on se, että hänen ylivoimaisesti huonoin lihasryhmänsä on ojentajat. Ruhl toteaa sen itsekin mm. videollaan, että ojentajat eivät vaan kasva treenasi hän niitä miten tahansa ja että ojentajat näyttävät erityisest huonoilta verrattuna hänen isoihin hauiksiinsa. Jos kaveri käyttäisi syntholia, eikö hän ensimmäisenä tekisi Ernie Taylorit ja ruuttaisi sitä ojentajiinsa?

AnaMaki sanoi:
Noihin Ruhlin synthol-epäilyihin liittyen mielnkiintoinen seikka on se, että hänen ylivoimaisesti huonoin lihasryhmänsä on ojentajat. Ruhl toteaa sen itsekin mm. videollaan, että ojentajat eivät vaan kasva treenasi hän niitä miten tahansa ja että ojentajat näyttävät erityisest huonoilta verrattuna hänen isoihin hauiksiinsa. Jos kaveri käyttäisi syntholia, eikö hän ensimmäisenä tekisi Ernie Taylorit ja ruuttaisi sitä ojentajiinsa?

Olisihan se tosiaan vähän outoa jos Ruhl käyttäisi syntholia muihin lihasryhmiinsä mutta ei laittaisi sitä ojentajiinsa kun ne ovat hänen huonoin lihasryhmänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom