Arnold Classic-08

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Melko mielenkiintoinen valinta toi Silvio ekaan calloutiin... Itse olisin valinnu Badellin tai Warrenin.

Tipuin jo kyydistä kuka on kuka, mut toinen vasemmalta, jolla on turkoosit pähkinänsärkijät poseeraa mun mielestä parhaiten.

Huhhuh kun Kai Greene on Dexteriä ja Philiä paksummissa lihoissa, varsinkin sivuposeissa vie ihan 6-0.

Edit. Pakko vetää sanoja takaisin, Branch olisi kuulunut Silvion tilalle tuohon ekaan calloutiin, ei Gustavo. Branch vie Gustavoa tässä kakkosvertailussa.

Tipuin jo kyydistä kuka on kuka, mut toinen vasemmalta, jolla on turkoosit pähkinänsärkijät poseeraa mun mielestä parhaiten.

Tais olla Dexter toinen vasemmalta

Ekassa alkuvertailuviisikossa Moe oli IMO paras. Tokassa viisikossa Gustavo, ja kolmannessa sitten ihan hirveä tappelu, potentiaalisesti kaikki ukot finalisteja. Branch Warren yllätti ainakin meikäläisen noin hyvällä kokonaisuudella, kun on viime aikoina mennyt fysiikaltaan IMO alaspäin.

Overall, aivan saatanan kova lineuppi. Mielenkiintoisia callouteja tulossa.

Edit. Silvio ei kuulu tuohon ekaan calloutiin, Gustavo siellä olisi pitänyt olla.
Tätä ihmettelin itsekkin.

Kain selkä näyttää myös ihan törkeän kovalta.

Pakko vielä lisätä Warrenista; en pidä miehen fysiikasta, ja jokin aika sitten se oli aivan kuralla, mutta voi helvetti mikä kivinen läjä lihaa nyt...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä taisin tulla kotia just oikeeseen aikaan. Vittuku oon finaalien ajan töissä taas

// no en keren nähdä tota äsken kehuttua call outtia

Kovia kavereita on paljon, mutta jään kyllä suuresti kaipaamaan Martinezia. Olisi saatu selville voittaja heti kättelyssä, nyt kyttäämään vielä finaalinkin :P

Viimeksi muokattu:
Ei oo yhtään kuvia missään viellä? Tahtoo nähdä Kai Greenin ennenkun menee nukkumaan..

Melvin ei kuulemma olekkaan niin kovassa kunnossa kuin aiemmin hypetettiin.
Musta olikin vähän ylihypetystä parin viikon takainen. Vuos sitten näytti ihan samalta imo jossain vastaavassa shows:sa posettaessaan palkintojen jaon ohessa

Kyllä varmaan Melviniä vituttaa aivan helkkaristi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom