Arnold Classic-08

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ehdottomasti sais Phil tai Branch viedä ton. sitten Greene ja dexter kolmonen ja nelonen.

Samanlaisilla silmillä täälläkin toi nähdään.

Vikan calloutin perusteella Phil vie, ellei Dexter tuo jotain ihmeellistä vapariin

Valitettavasti Dexter on varmaan jo ihan aiempien näyttöjen puolesta kärkikaksikossa (varmaan itse asiassa jopa voittaa), mutta itse näkisin sijoitukset mieluiten näin:
1. Phil Heath
2. Branch Warren
3. Kai Greene
4. Dexter Jackson

Tosin kun ottaa huomioon, että Kai Greene vetää vaparikierroksella taas kunnon esityksen, veikkaisin lopputuloksiksi seuraavaa:
1. Dexter
2. Phil
3. Kai
4. Branch

Valitettavasti Dexter on varmaan jo ihan aiempien näyttöjen puolesta kärkikaksikossa, mutta itse näkisin sijoitukset mieluiten näin:
1. Phil Heath
2. Branch Warren
3. Kai Greene
4. Dexter Jackson

Itse näin:
1. Phil Heath
2. Branch Warren
3. Dexter Jackson
4. Kai Greene

Branch sais viedä. On friikin tiukassa kunnossa. No, Dex varmaan voittaa tuomareiden korteilla. :thumbs:

1. Warren
2. Heath
3. Dex
4. Greene

Mä en saa Philiä ykköseksi, en sitten millään.

Branch on kyllä parhaassa kunnossaan ikinä. Melvin puolestaan oli täysin mitäänsanomattoman näköinen, Gustavokin jotenkin vajaa...

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Todella tiukkaa on mut varmaan laittasin:

1.Phil Heath
2.Branch Warren
3.Kai Greene
4.Dexter Jackson

On kyl ihan hilkulla et vois laittaa Branchin ykköseks. Niinkuin castissa sanottiin, vastakkain ovat "nätit" fysiikat vs. "isot". Noita on vaikea verrata keskenään.

Yllätyin Ransun kunnosta, mutta melvin oli lievä pettymys... En tiiä, toivon tietty että Phil veis, mutta kyllä Dexillä on mahikset pitää tittelinsä itellään

E: Ja kuten jo sanoin, hienon fysiikan omaavia ensikertalaisia oli minusta mukana

1. Branch
2. Heath
3. Green
4. D.Jackson

Yllätyin Ransun kunnosta, mutta melvin oli lievä pettymys... En tiiä, toivon tietty että Phil veis, mutta kyllä Dexillä on mahikset pitää tittelinsä itellään
Paitsi ettei titteli ole Dexterillä, vaan Victor Martinezilla.

Paitsi ettei titteli ole Dexterillä, vaan Victor Martinezilla.

No voi ... Sekoilen taas omiani, sori:dance:

E: jotenkin oli vaan jääny jumittamaan toi Dexin '06 -voitto

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom