Armeijasta kaikkea.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Philly
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
39
:david: Tuota niin miten sinne sotilaspoliisiksi pääsee armeijassa? Pitääkö siellä sanoa sitten kun menee että: Herra ylikersantti, Alokas kynäniska haluaa spolleksi!, ???
Niin ja saapiko ne sotilaspoliisit harjoitteluvapaata sun muuta helpommin ja tarviiko niillä tehdä kaikkea paskaa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä ainakin pääsi sinne spolle pääsy kokeisiin jos halus. eli iltavahvarin yhteydessä kerättiin nimet ketkä halus niihin kokeisiin.

Re: Re: Armeijasta kaikkea.

Originally posted by janne321
Meillä ainakin pääsi sinne spolle pääsy kokeisiin jos halus. eli iltavahvarin yhteydessä kerättiin nimet ketkä halus niihin kokeisiin.
Ja mitäköhän niissä pääsykokeissa on?:arvi:

Minun saapumiserässä oli niin vähän spolleksi innostuneita, joten joutuivat pakottamaan sissikomppaniasta jonkun verran spol-linjalle ja mitään pääsykokeita ei ollut, koska siinä olisi karsiutunut aika paljon vähäisistäkin halukkaista spolleista.

Re: Re: Re: Armeijasta kaikkea.

Originally posted by Philly

No vuonna-93 oli palikka testi. Ne jotka saivat palikat laatikkoon oikeista koloista pääsivät spolleksi älynsä puolesta. Ne taas jotka saivat palikat muista kuin oikeista koloista laatikkoon niin ne pääsivät spolleksi voimiensa puolesta.
Mä sain puolet oikeista koloista ja puolet voimalla:rolleyes: ;)

Re: Re: Re: Armeijasta kaikkea.

Originally posted by Philly

No ite en niissä ollu mutta jotain henkisiä juttuja ei mitään jeesus hommia kuitenkaan...

Originally posted by Jonny
Minun saapumiserässä oli niin vähän spolleksi innostuneita, joten joutuivat pakottamaan sissikomppaniasta jonkun verran spol-linjalle ja mitään pääsykokeita ei ollut, koska siinä olisi karsiutunut aika paljon vähäisistäkin halukkaista spolleista.

Kukapa nyt hattiwatiksi haluais...:D ;)

Taitaa toi spollehomma olla aika varuskuntakohtasta. Mut pistettiin spolleks, vaikka en halunnu. Silti oli tyyppejä, jotka halus spolleks, mut ei päässy
kivatsulle.gif

ei meillä ollut haastattelua kummempaa, ku spolleksi hain. Ei meillä ainakaan saanut paljon harjoitusvapaata, ku piti olla paljon vartiossa, mutta sieltä käsin oli helppo käydä VK:n salilla:piis:

9 kuukautta spollet siellä viettää.

Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Lähes kaikki haluaa spolleks? SPOL-au on eri homma, mutta koiramiehistöön en kyllä suosittele ketään! Sehän on armeijan kuivinta hommaa, seisoskelet portilla kyrvän kasavaessa otsalla ja lomia palaa keskimääräistä enemmän. Hyi helvetti, ottakaa järki käteen ja jos haluatte sykkiä niin menkää ihmeessä ennemmin sitten joksu perus jäksteriks, tiedustelijaks tai johonki muuhun perus nurmiporahommaan.

Originally posted by hiliviuskas
Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Lähes kaikki haluaa spolleks? SPOL-au on eri homma, mutta koiramiehistöön en kyllä suosittele ketään! Sehän on armeijan kuivinta hommaa, seisoskelet portilla kyrvän kasavaessa otsalla ja lomia palaa keskimääräistä enemmän. Hyi helvetti, ottakaa järki käteen ja jos haluatte sykkiä niin menkää ihmeessä ennemmin sitten joksu perus jäksteriks, tiedustelijaks tai johonki muuhun perus nurmiporahommaan.

Toi on ihan 10.4

Sota-ajan selustasankareita, hyi helvetti sanon minä. Spollet ei rintaman lähelle joudu vaikka mikä ois.

Kutsunnoissa multa kysyttiin, et haluanko spolleks, vastasin siihen jämäkästi "ei kiitos" ja ne lopetti kyselyt siihen.

Originally posted by Nyrkki
Ja eikös spollet ole joka toinen viikon loppu kiinni?
Meillä meni näin: 1vko koulutusta (iltavapailla pääsi treenaa) -> 1vko vartioo (pääsi joka päivä treenaa, jos halus) -> 1vko lomaa

Originally posted by Yusu
Meillä meni näin: 1vko koulutusta (iltavapailla pääsi treenaa) -> 1vko vartioo (pääsi joka päivä treenaa, jos halus) -> 1vko lomaa

Kuulostais houkuttelevalta :kippis1:

Meillä oli se meidän kouluttaja tosi paljon omillaan kilpailumatkoilla, joten kerran meni niin että 1vko vartiota ja silloin pääsi joka pvä salille ja syöntikin onnistui, sen jälkeen olin vkon lomilla ja olisi pitänyt sitten olla koulutusvko mutta kouluttaja oli matkoilla joten olin 2vko vartiossa ja sen jälkeen 2vkoa lomilla. Meillä meni normaalisti siten että koulutus vko, viikonloppuvapaa, su-su vartiota ja sitten vko lomaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom