Armeijan saapumiserä 1/13, ketä pakkislaisia menossa ja minne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mun intistä on 10vuotta aikaa ja sillon Kajaanin spolleaukki oli Rovaniemellä. Mikähän mahtaa olla tilanne nykyään?

Ja noissa spollehommissa pystyy ainaki reenaan hyvin. Ite olin perusmiehistöä. EK:ssa oli viestivässykät samassa paikassa ja sieltähän käy niin harva salilla. Vartiomestaski on oma penkki ja käsipainoja, olikohan vielä kyykkypaikkakin.

Menkää sitten pojat jumalauta aikasin ekana päivänä.
Saatte valita punkan, vinkkinä on että älkää ottako oven vierestä. Ootte muuten joka huuto kerralla ovella.
Kannattaa ottaa yksittäissänky.
Jos ei mahdollista niin itse tykkäsin ylävuoteesta. Alapunkka vittumainen jäykällä aamu seis.. Selällä pedata.
Kaikista paras on kun toisen punkkalaisen kanssa alatte petaa omat puolet ylä ja ala punkasta niin ei tarvitse ravata sänkyä ympäri. RYHMÄTYÖ KUNNIAAN!

Ja ps.. Siellä on kylmä.. Muistakaa sitten leireille ottaa lämpimästi vaatetta ja otsalamppua yms motivaatiopatukkaa.
Älkää stressatko mitään, kaikki on valmiiksi aateltu siellä! :)

Taitaa se spolleaukki olla nykäänki siellä rovaniemellä... Itehän en sinne menis vaikka maksettas :D

E: kiukulla tosi hyviä vinkkejä! thänks män.

Kannattaa myös ottaa jo mennessä evästä mukaan, karkkia yms. kun sodeen ei välttämättä ihan heti pääse. ;) Ja suosittelen myös survomaan ne kamat heti kaappiin ja pistämään kaapin lukkoon, eikä jättää niitä lojumaan tuvan lattialle siksi aikaa kun lähdette ekan kerran päivälliselle.... siellä käy nimittäin vanhat muuten viemässä teidän tavaroita ns. morttimarketissa.

Mitä porukka ottaa mukaan näin kun ensimmäistä kertaa sinne palveluspaikkaan mennään? Ite otan varmaan vain hygienia välineitä ja vitusti sukkia, boxereita ja t-paitoja, muut rievut tulevat kuitenkin talon puolesta!

Mitä porukka ottaa mukaan näin kun ensimmäistä kertaa sinne palveluspaikkaan mennään? Ite otan varmaan vain hygienia välineitä ja vitusti sukkia, boxereita ja t-paitoja, muut rievut tulevat kuitenkin talon puolesta!

Eikös sieltä muuten saa talonpuolesta noi sukat ja boxerit yms?

Kaikki mahdolliset vaatteet tulevat valmiina. En itse intissä ole käyttänyt kertaakaan yhtään omaa vaatekappaletta. En ymmärrä missä jotain omia t-paitoja voisi edes käyttää, kun ne eivät saa kuitenkaan näkyä. Nuo intin sukat ja bokseritkin varsin kelvollisia...

Älkää nyt helvetissä mitään omia t paitoja tuoko.. :D
Omat sali kamat kannattaa ehdottomasti ottaa, meillä parolassa sai olla salilla omat vaatteet, kivempi olla niillä kun Firman tarjoamilla smurffeilla.. :)

Älkää nyt helvetissä mitään omia t paitoja tuoko.. :D
Omat sali kamat kannattaa ehdottomasti ottaa, meillä parolassa sai olla salilla omat vaatteet, kivempi olla niillä kun Firman tarjoamilla smurffeilla.. :)
Ja niitäkään nyt ei varmaan kannata heti ekana mukaan ottaa. Ekat pari viikkoo alokasaikana sen verran hektistä varmasti, että ei siinä mitään salilla käyntiä vielä kerkeä ajatella.

Kaikki mahdolliset vaatteet tulevat valmiina. En itse intissä ole käyttänyt kertaakaan yhtään omaa vaatekappaletta. En ymmärrä missä jotain omia t-paitoja voisi edes käyttää, kun ne eivät saa kuitenkaan näkyä. Nuo intin sukat ja bokseritkin varsin kelvollisia...

Ottakaa ihmeessä omat alusvaatteet mukaan. Intin boxerit on kaikkea muuta, kuin kelvollisia.

Pitäis toi esitietolomake lähettää tälläviikolla ja mietityttää vielä, että mikä on paras kakku treenaamisen kannalta? Oon kuullu, että kranaatinheitinmiehen homma vois olla asiallinen?

Ottakaa ihmeessä omat alusvaatteet mukaan. Intin boxerit on kaikkea muuta, kuin kelvollisia.

Oon kuullut kavereilta samaa, että ehdottomasti boxereita kannattaa varata mukaan. Sukistakin puhuivat etteivät mitään herkkuja jaloissa ole, että omilla ovat itse menneet. T-paitoja ajattelin muutaman varata kanssa jos sinne salille pääsisi jo ekan parin viikon aikana niin saisi omissa retuissa kulkea, eikä tarvisi kokoajan olla varusteiden vaihdossa...

Pitäis toi esitietolomake lähettää tälläviikolla ja mietityttää vielä, että mikä on paras kakku treenaamisen kannalta? Oon kuullu, että kranaatinheitinmiehen homma vois olla asiallinen?

Mikä se semmonen lomake on? ite täytin netissä sen alokaskyselyn. Viestiinhän sitä kannattaa ainaki kajaanissa kuulema mennä ku niillä on oma sali.

Nuo alusvaatteet kuitenkaan ei oo mitään verrattuna pyyhkeisiin, vittu niinku karkeeta hiomapaperia jonka imukyky on yhtä hyvä kuin peltilevyllä. Kaikenlisäksi se on ihan helvetin pieni. Sitä on tosin pakko käyttää, tai ainakin joskus oli.

Meikä lähtee maaliskuussa vekaralle suorittamaan palveluksen loppuun viimeset 2½kk.. :D huvittaa niin että! Voisivat laittaa mut takas eskariin, siellä ehti olla jo niin kivaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom