Een mä paha huutaja ole ja mut voi lahjoa jaloviinalla leireillä sitten
"Vapautus leiriltä ni tarjoon illan vkl jyväskyläs"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Een mä paha huutaja ole ja mut voi lahjoa jaloviinalla leireillä sitten
"Vapautus leiriltä ni tarjoon illan vkl jyväskyläs"
Mitä porukka ottaa mukaan näin kun ensimmäistä kertaa sinne palveluspaikkaan mennään? Ite otan varmaan vain hygienia välineitä ja vitusti sukkia, boxereita ja t-paitoja, muut rievut tulevat kuitenkin talon puolesta!
Ja niitäkään nyt ei varmaan kannata heti ekana mukaan ottaa. Ekat pari viikkoo alokasaikana sen verran hektistä varmasti, että ei siinä mitään salilla käyntiä vielä kerkeä ajatella.Älkää nyt helvetissä mitään omia t paitoja tuoko.. :D
Omat sali kamat kannattaa ehdottomasti ottaa, meillä parolassa sai olla salilla omat vaatteet, kivempi olla niillä kun Firman tarjoamilla smurffeilla..
Kaikki mahdolliset vaatteet tulevat valmiina. En itse intissä ole käyttänyt kertaakaan yhtään omaa vaatekappaletta. En ymmärrä missä jotain omia t-paitoja voisi edes käyttää, kun ne eivät saa kuitenkaan näkyä. Nuo intin sukat ja bokseritkin varsin kelvollisia...
Ottakaa ihmeessä omat alusvaatteet mukaan. Intin boxerit on kaikkea muuta, kuin kelvollisia.
Pitäis toi esitietolomake lähettää tälläviikolla ja mietityttää vielä, että mikä on paras kakku treenaamisen kannalta? Oon kuullu, että kranaatinheitinmiehen homma vois olla asiallinen?