Armeijan saapumiserä 1/13, ketä pakkislaisia menossa ja minne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambou
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Parastako? :D Ens viikolla pitäs käydä ottamassa rokotus... Vittu ku seki suoritus vaatii niin jumalattoman henkisen latautumisen :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pari juttua. C ja BECE kuskit on vuoden hommia ja sit on myös puolen vuoden kuskeja olemas kuten telakuorma-auto ja henkilöauto kuskit. Sit noista rokotuksista. Itseäkin pelottaa piikit vähän mut toi armeijan rokotushomma ei jostain syystä jännittäny yhtää ku kaikki muutki piikkikammoiset vaan aivot narikas istu siihen penkille ja hoitajat molemmilta puolilta tökkäs piikin olkapäähän nii ettei ees kerenny tajuta koko asiaa.

Omassa saapumiserässä eräs alokas kuristi itsensä tajuttomaksi päästäkseen välttiin noista pahamaineisista 30cm neuloista.

Parolaan oltais täältä päin astelemassa, spolli olis ykkösenä, ja sieltä kova yritys Aukkiin!
Muita sinnepäin tulijoita?:)

Ps. Lohduttavaa lukea kun porukka on sitä mieltä että spolli-puolella lihaskato (siitäkin vähästä) on pientä.:)
Ja taitaapi se olla ittestäkin jonkin verran kiinni, että vieläkö jaksaa päivän jälkeen raahautua salille, ravinnostahan se ei tuola pitäisi kiinni olla!;)

Parolaan oltais täältä päin astelemassa, spolli olis ykkösenä, ja sieltä kova yritys Aukkiin!
Muita sinnepäin tulijoita?:)

Ps. Lohduttavaa lukea kun porukka on sitä mieltä että spolli-puolella lihaskato (siitäkin vähästä) on pientä.:)
Ja taitaapi se olla ittestäkin jonkin verran kiinni, että vieläkö jaksaa päivän jälkeen raahautua salille, ravinnostahan se ei tuola pitäisi kiinni olla!;)

Itse olin samassa paikassa ja olin lopulta santsarina. Itsellä meni paino palveluksen aikana ~91kg-> 85kg aukin loppumiseen asti ja kotiuduin siinä suunnilleen 98 kilosena. Jos voimista nyt ottaa sen pakollisen penkin niin samassa kehityksessä ~130kg->110kg->150kg :D Treenaan kyllä pääsee kun vain viitsii.

Jos siellä yhtään sama meno on kuin pari vuotta sitten, vaikka siinä eri pataljoonaan alaisuuteen siirryttiin, niin sinne vähän valikoidaan porukkaa, joten ampumaradalla et joudu pelkämään jonkun töhön aseenkäsittelyä etkä joudu kuunteleen jatkuvaa hajoilua.

Voin sanoa että intti on elämän parhaimpia aikoja. Itse lähdin inttiin 2/11 3. JK:hon, siitä aukkiin jääkärilinjalle, sitten rukkiin ja kokelaana 2.JK:hon, josta sitten reservin vänskäksi. Tällä hetkellä sitten töissä 3.JK:ssa sopparin roolissa. Rukki oli kyllä intin parasta aikaa, mahtava kaupunki se Hamina! Jos sinne joutuu niin pääsee mittaamaan vähän pään kestävyyttä ja fyysistä voimaakin. Kirkkojärven marssi (puolimaratooni taistelukamat päällä), joha (~80km marssi, kesto n. 30-40h) ym mukavaa. Ei kannata mennä sieltä mistä aita on matalin! Mukavinta siellä korkeimmalla paikalla on. :rolleyes: Ja töihinkin jos pääsee niin näkee vähän vieläkin parempaa puolta intistä! ;)

Ja jos sopimus itellä jatkuu kesään asti ja porukka on tulossa 3.JK:hon tammikuussa ni tulkaahan ilmottautumaan vaan Vänr. Meriläiselle! :D Heikinhallilla nähdään!

Hyi saatana, siitä tulee 10v täyteen ku ite olin vitutus ottassa menossa kohti sodankylää... Jälkeenpäin ajatellen siellä oli joskus ihan mukavaakin:) JOSKUS......

Keuruu 1/13 kutsuu \,,/

Joo-o kyl nyt varmaa ainaki tarvii hakee siirtoo Parolaa tuolta keuruulta. Tulisko mitää jos lotjakkeen komennossa siellä jos oot yli 6kk. Nimim 2/13 inttii. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom