armeija vähentää henkilöstöään 6000

PikkuT sanoi:
Kertokaapa joku näkemyksiänne siitä, mikä olisi nykypäivänä sellainen mahdollisimman varma uravalinta, siis sellainen josta ei pitäisi tulla kenkää, ellei itse töpeksi?

paha sanoa mikä ala olis sellanen mikä olis varma, mutta jokin homma palvelu-alalla varmaan olis aika varma, koska palveluita on hankala siirtää esim. kiinaan...

itse olen tällä hetkellä tietokoneasentajana/lähituessa, eli hommai pitäis käytännössä olla niin kauan kun ihmiset ei osaa käyttää tietokoneita tai niin kauan kun micro$oft tekee puolivalmiita käyttöjärjestelmiä....

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vastahan televisiossa oli iso kampanja "tee työtä jolla on tarkoitus". :kakka:

no onneksi tämä ala taitaa välttää työpaikkojen muuton itään. :sissihymiö:

PikkuT sanoi:
Kertokaapa joku näkemyksiänne siitä, mikä olisi nykypäivänä sellainen mahdollisimman varma uravalinta, siis sellainen josta ei pitäisi tulla kenkää, ellei itse töpeksi?

Hoitoala, palo- ja pelastus, poliisi yms. työt nyt ei varmaankaan tule
koskaan suomesta häviämään.
Palveluala on varmaankin sieltä varmimmasta päästä kuten
sininenporkkana jo totesikin.
Teollisuudessa tulevaisuuden näkymät ei taas kerran kovin hyvältä näytä,
tosin monet pienyritykset kuulemma palkkaavat uutta väkeä silläkin sektorilla.

Mites tässä näin kävi. Eivätkö vähennykset olekaan ainoastaan ahneiden osakesijoittajien luoma ilmiö? Mitä, syyllistyykö Valtio samaa vaikka enemmistö maan johdosta tunnustaa punaista väriä aina sitä kysyttäessä! Halonen ja kaikki muutkin upm:n tekoa kauhistelleet sosialistit, kommetteja! Ai niin, mutta ovathan yrityksetkin kenkineet UPM:ää enemmän väkeä pihalle myös valtion omistuksessa. On vaan tainnut unohtua jo kansan persettä nuolevilta komareilta tapaukset Rautaruukki, Posti, Outokumpu ja monet muut.

PikkuT sanoi:
Mikään ei ole niinkuin ennen.

Yrittäjä taitaa olla varmin.

training_addict sanoi:
4. Missä on armeijan sosiaalinen vastuu???!?:curs:
Sama tuli ekana mieleen :D Ylipäällikön pää vadille!!11

NHB sanoi:
Yrittäjä taitaa olla varmin.
No kuinka sen ottaa. Potkuja ei toki saa, mutta vararikko kyllä uhkaa jos ei pisnekset luista.

PikkuT sanoi:
Opiskelu kauppatieteen maisteriksi, diplomi-insinööriksi taikka juristiksi. Työttömyysprosentit on alhaisia ja duuneja on vapaana lamankin aikana.

Opiskelujen jälkeen duuniin jonnekin nimekkääseen mestaan ja puurrat kunnolla pari vuotta. Sen jälkeen ei duunit lopu kuin omasta tahdosta.

MULLA ON IDEA. Perustan yksityisen vanhustenhoitoalan yrityksen. Vääjämättä kasvava asiakaskunta Suomessa nuo vanhukset. Palkkaan työntekijöiksi maahanmuuttajia halvalla, jotka Suomen valtio on ilmaiseksi kouluttanut. Valtio ulkoistaa koko vanhustenhoidon minulle. Minusta tulee hallitseva markkinajohtaja alalla Suomessa. Ulkoistan koko roskan Kiinaan. Vielä halvempaa työvoimaa.

PS. En kustanna asiakkaiden matkoja sinne, enkä takaisin.
-edit- ja vanhuksia voidaan hoitaa sitä paitsi Kiinasta interaktiivisesti internet2:sen välityksellä.
Käärin rahat ja muutan Bahamalle elämään koroilla.

vartio.gif

Tääki juttu on yli vuoden vanha...Hesarilta hyvää uutisointia.

Gangst3ri sanoi:
Tuossa näkyy hyvin, kuinka hukassa ituhipit ovat, kun ei osata erottaa edes varusmiespalvelusta ja työtä toisistaan. Eikä vartiopalvelusta varusmiespalveluksen hyvin pienenä osana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom