Morjesta vaan kaikille! Olen lukenut legioonajuttuja täältä ja voin sanoa ihan suoraan et kiinnostaa... Olen tällä hetkellä 23 vuotias. Olen käynyt suomen armeijan olin vuoden kuskina ja tällä hetkellä olen Virossa armeijassa ns sotilaspoliiisikomppaniassa (tulin tänne tammikuussa ja 11 kk on maksimi palvelusaika) olen syntynyt virossa siksi olen täällä mutta olen 6 vuotiaasta saakka asunut suomessa. Syy miksi olen tällä hetkellä viron intissä että tuli vastoinkäymisiä yksityiselämässä ja en halunnut muuten vain hengailla ja ryypätä joten tulin vapaaehtoisesti tänne viron inttiiin....
Tulevaisuudessa kiinnostaisi legioona rauhanturvaamishommat tai jokin muu inttiin liittyvä myöskin kamppailulajit kiinnostaa minua. Onko teillä neuvoja antaa mitä tehdä legioona tai rauhanturvaamistehtävä hommiin valmistautuen?
Kiitoksia kaikille vastauksistanne
Tulevaisuudessa kiinnostaisi legioona rauhanturvaamishommat tai jokin muu inttiin liittyvä myöskin kamppailulajit kiinnostaa minua. Onko teillä neuvoja antaa mitä tehdä legioona tai rauhanturvaamistehtävä hommiin valmistautuen?
Kiitoksia kaikille vastauksistanne