Ari Koivunen - Fuel For The Fire

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun mielestä ihan hyvä levy noiden demojen perusteella ainakin. Ei ole käyny niin että yks biisi on hyvä ja loput paskoja vaan mun mielestä kaikki aika tasasen hyviä. Suosikiksi nousi kuitenkin tuo Hear my Call, vaikka ei "hetki lyö" ollu huono sekään :)

Ihan ok levy, ei tosin mitään rock-genreä mullistavaa.

Arin ongelma on nyt lähinnä saada jonkinlaista uskottavuutta sanoitusten taakse. Suht nuori ja pienen pojan näköinen kaveri kun ei nyt jostain syystä vakuuta sellaisissa kappaleissa, joissa lauletaan suurista tunteista; rakkaudesta, kuolemasta ja elämästä...

Innolla jään odottamaan toista levyä, Arin lauluääni kun on todella upea.

Joo ei tuo mikään virtanen ole tuolla saralla... nyt kun miettii niin monet täällä joka muulla suomalaisella foorumilla toteavat Ilona-biisin vaikuttaneen heihin ja tuovan esiin syviä tunteita.. Vaan eipä ollut virtanenkaan kuin 20-vuotias kun tuon teki mutta onnistui kuitenkin paremmin kuin hyvin.. Eli onko se nyt sit vaan iästä kiinni?

Kerran koko levyn kuunnelleena (ja paria biisiä enemmän fiilistelleenä) täytyy todeta, että ihan mainiota shittiä on. Levyn nimikkobiisi iski parhaiten ja kun katoin kuka on biisin takana, niin kukapa muukaan kuin iki-ihanan Sub Urban Triben J.Joutsenniemi :rock: Snadisti ehkä sellaista helppoa musaa, eikä tarjoa mitään wau-elämyksiä. Hetki lyö-biisin versiosta en tykkää. Jotenkin sellainen kieli poskessa -meininki, vaikka Kirkaa kunnioittavatkin :)

Minusta tämä on pikkutytöille suunnattua "metallia"..tämän purkemmaksi ei tällaista musaa oikein saa:( Bodom-miehenä oikein satuttaa kuunnella tällaista=D

Ärsyttääkö ketään muuta se irvistelevä pousattu "huutava" naama joka komeilee joka toisen bussin kyljessä? :jahas:

Minusta tämä on pikkutytöille suunnattua "metallia"..tämän purkemmaksi ei tällaista musaa oikein saa:( Bodom-miehenä oikein satuttaa kuunnella tällaista=D

Joo! Tää ei oo yhtään yhtä ranggaa kuin potomit!
Vittu noita pikkutyttöjä!

Aikas perusmättöä mun mielestä... tosin oon kuunnellu vasta 1,5 kertaa läpi, mutta uskon että sieltä joku helmi vielä löytyy kun kerkee kuunnella useemman kerran.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä tykkäsin kovasti koko levystä. Salitreenit kulki hienosti myöskin Aria kuunnellen :)
Angels are calling oli ihana....

Arin levy on mielestäni hyvä. Idols- levyistä ehdoton ykkönen, muut eivät pärjää mitenkään.

Jaa. Ari "Paska" Koivunen oli tänään messuilla soittamassa. Ketään ei kiinnostanut, joten keikka keskeytettiin 6 minuutin jälkeen. Jee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom