Ari Koivunen - Fuel For The Fire

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Levyn maistiaiset ovat kertoneet yllätyksetöntä kieltään; materiaali on odotetun paskaa. Jatkossa en tule ostamaan -saati kuuntelemaan- vapaaehtoisesti tällaista roskaa.

mjoo.tässä on nyt se vika että nuo samat jutut on kuultu se kymmenen tuhatta kertaa,mutta vaan paremmin tehtynä.mitä nyt noita klippejä kuuntelin.
voisin veikata I Fly-biisiä tony kakon tekemäksi.sonata arcticalla kun ei ole kuin yksi biisi mikä on toistettu kymmeniä kertoja.ja se kuulostaa juuri tuolta.

p.s.BadHair,siisti sigu

Ei välttämättä ihan mun makuani, mutta täytyy silti sanoa, että tähän mennessä parasta mitä idolsista on tullut. Harmi että laulu kuulostaa levyllä liian karaokemaiselta.
tuohon nyt ei hirveästi vaadita :D toiseksi paras on sitten Agnesin copypastehevi

Onko biisejä mahdollista kuunnella jossakin ilmaiseksi? Edes pieniä pätkiä, että saisi hieman tunnusteltua tuota levyä (en ostaisi vaikka olisikin hyvää settiä).

Vittu, että on naurettavaa paskaa tämä idols. "en ole koskaan osannut säveltää" KUKA OSAA ILMAN HARJOITTELUA?aika harva tekee tosta vaan sanat/sävellyksen johonkin huippubiisiin?

Moni levyttävä artisti on tehnyt pennusta asti biisejä ja kehittynyt siinä...
Ei vain kehdata nähdä vaivaa.

Sama tuon keikkapalkkion kanssa, 15 donaa tollaselle keltanokalle.Kyllä vituttas jonain 20v lavoja kiertäneenä lukea nuita juttuja:hyper:

Kaikesta paistaa läpi tämä nykyajan "heti mulle kaikki nyt, enkä muuten haluakaan ponnistella saavutusten eteen...näyttäkää mulle oikotie!"-meininki.

Mikäpä siinä, onneksi ei ole pakko levyä ostaa:rock:

Vittu mitään sielua ole enää tuolla touhulla:david:

Missä on rock?

sonata arcticalla kun ei ole kuin yksi biisi mikä on toistettu kymmeniä kertoja.ja se kuulostaa juuri tuolta.

Kuuntele joku toinenkin biisi äläkä sitä samaa kymmeniä kertoja. Luulis Imatraltakin löytyvän tässä vaiheessa vaikka Prismasta jo joku uudempikin levy.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Moni levyttävä artisti on tehnyt pennusta asti biisejä ja kehittynyt siinä...
Ei vain kehdata nähdä vaivaa.

Onhan se noinkin, mutta kyllä suomen levyttävistä artisteista varmaan suurempi osa on näitä "en osaa säveltää, enkä sanoittaa, laulan vaan" -tyyppejä.

Laitetaan nyt tähän esimerkkeinä edesmennyt Kirka, musiikkineuvos Danny, mahtavat Mattilan sisarukset, Koivuniemen Paula ym. megatähdet.

Ovat toki tehneet pitemmän uran ja nähneet enempi vaivaa, mutta kuitenkin periaate on sama, eli muiden tekemien biisien ansiosta ovat pinnalla.

Onhan se noinkin, mutta kyllä suomen levyttävistä artisteista varmaan suurempi osa on näitä "en osaa säveltää, enkä sanoittaa, laulan vaan" -tyyppejä.

Laitetaan nyt tähän esimerkkeinä edesmennyt Kirka, musiikkineuvos Danny, mahtavat Mattilan sisarukset, Koivuniemen Paula ym. megatähdet.

Ovat toki tehneet pitemmän uran ja nähneet enempi vaivaa, mutta kuitenkin periaate on sama, eli muiden tekemien biisien ansiosta ovat pinnalla.

Niin joo, mutta itse ajattelin lähinnä metalli/rock-puolen tyyppejä. Nuo kirakt ja Dorkat, yms Dannyt nyt ei ole muuta tehnytkään kuin käännöksiä, tai muuten covereita.

Niin joo, mutta itse ajattelin lähinnä metalli/rock-puolen tyyppejä. Nuo kirakt ja Dorkat, yms Dannyt nyt ei ole muuta tehnytkään kuin käännöksiä, tai muuten covereita.

Juu, perkele, joo. Olet muuten aivan oikeassa. Näin minäkin olen aina itseasiassa ajatellut. Saaperi. Arskahan on kuitenkin hevijätkä.

Onko biisejä mahdollista kuunnella jossakin ilmaiseksi? Edes pieniä pätkiä, että saisi hieman tunnusteltua tuota levyä (en ostaisi vaikka olisikin hyvää settiä).

mie kuuntelin tuolta http://download.mtv3.fi/Album.aspx?id=69F37F20-2600-45E0-8C37-192318FE783C

Kuuntele joku toinenkin biisi äläkä sitä samaa kymmeniä kertoja. Luulis Imatraltakin löytyvän tässä vaiheessa vaikka Prismasta jo joku uudempikin levy.
jätetään ne palkokasvit rauhaan

Ihan ok levy, ei tosin mitään rock-genreä mullistavaa.

Arin ongelma on nyt lähinnä saada jonkinlaista uskottavuutta sanoitusten taakse. Suht nuori ja pienen pojan näköinen kaveri kun ei nyt jostain syystä vakuuta sellaisissa kappaleissa, joissa lauletaan suurista tunteista; rakkaudesta, kuolemasta ja elämästä...

Innolla jään odottamaan toista levyä, Arin lauluääni kun on todella upea.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom