Ari Koivunen - Fuel For The Fire

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli lättyhän pamahtaa 30.5 virallisesti myyntiin, mutta sen voi ostaa jo mtv3 netstoren kautta...

Kaverilla olen kyseistä tuotettu kuunnellut ja täytyy sanoa että osa biiseistä kolahtaa kuin kylmä olut kesähelteellä !

Biisilistaa:
1. God Of War
2. Hear My Call
3. Fuel For The Fire
4. Don't Try To Break Me
5. Angels Are Calling
6. I / Fly
7. Our Beast
8. Losing My Insanity
9. Stay True
10. Stormwind
11. Heartstealer
12. Hetki lyö -Beat The Clock- :rock: (tuplabasarit jyrää :D)

Tottakai levyllä vaikuttaneet henkilöt kuuluvat varsin hyvin biiseistä... mutta tykkään !

Tänne sitten keskutelua ja mielipiteitä.

Yhden biisin kuullut ja kuulosti kovasti Sonata Arcticalta. Olisi mielenkiintoista kuulla koko lätty.

Kotipelto/sonata meiningillähän tuo menee aika vahvasti... joku kunnon balladi olisi ollut erittäin hyvä lisä.

Vaikuttaa mainiolta. Ja pakko kyl hehkuttaa tässä välissä: oon menossa Idols-finalistien konserttiin! :D

ei jumalauta noita biisien nimiä :lol2:

Toi eka sinkku tais olla tän thunderstorm bändin äijän tekemä. Mut Kakkokin on kyl jonkun kappaleen rustannu niinku Agnesillekkin minkä huomas heti
lienee thunderSTONE

Toi eka sinkku tais olla tän thunderstorm bändin äijän tekemä. Mut Kakkokin on kyl jonkun kappaleen rustannu niinku Agnesillekkin minkä huomas heti

Eka sinkku biisi ei kyllä säväytä. Kotipellon biisit tosiaan tulee mieleen siitä. Kuulostaa jotenkin niin kaupallisen tuotetulta ja mitäänsanomattomalta ettei tuosta oikein otetta tunnu saavan. Eikä tuohon lauluääneen tai lausuntaan näköjään studiossakaan ole saatu tarvittavaa parannusta, vaikka sitä vähän odottelin.

Eikä tuohon lauluääneen tai lausuntaan näköjään studiossakaan ole saatu tarvittavaa parannusta, vaikka sitä vähän odottelin.

Onhan se vakuuttavaa jos laulaja itsekin on sitä mieltä että ääntäminen ei oikein suju. Tän päivän netti-Iltalehdessa Ari kommentoi:

- Jos hevilevy tehdään kuukaudessa, ei se juuri parempi voi olla. Olisin halunnut, että aikaa olisi ollut enemmän. Esimerkiksi ääntämystä olisi voinut viilata.

Kesti hetken tajuta että missä vaiheessa minä olen muka tuollaista kirjotellut... mutta se olikin long-john :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Biisien nimet jo kertoo että tää ei tule oleen mun juttu. :lol2:

Jos Hanna Pakarinen tekis tänä levyn suomeksi, niin biisien nimet vois olla:
1. Soanjumala
2. Kuuntele sie ku mie huudan
3. Pensaa liekkeihin
4. Älä sie kuule yritäkään rikkoo minnuu
5. Enkelit soittelloo
6. Mie lennän
7. Meiän peto
8. Mie oon tervehtymään päin
9. Pysy sellaisena ku oot
10. Myrskypuhuri
11. Syämmen ryövääjä
12. Hetki lyö (Kirkan biisi. Kirka on kova jätkä, ei tätä voi muuttaa.)

No tästä levystä tuli just sitä mitä itsekin pelkäsin, menee vaan Arin talentit hukkaan tällasessa paskassa. Levy on tehty kiireessä euronkuvat silmissä ja sen kuulee. Nikula varmaan sanois tähän että "geneeristä paskaheviä."

edit: huh helvata ku repesin noille Reasonin Pakarinen-covereille :D

Jostain syystä ei mulle kyllä ihan hirveesti tää levy kolahtanu..mutta joo..kaipa se ihan kohtuullinen sitte oli ekaksi levyksi..

Edit: no pari kipaletta kyl ihan hyviä on..:)

Nyt näin "selväjärkisenä" biisien nimiä mietittyäni mieleen tuli heti kummelin legendaarinen gerhard rihmakallo, jolla on aina helvetin hyvä riffi ! :D

ps. Helkkarin partaterä

losing my insanity, Stormwind ja Hetki lyö. Niistä löytäny jotain iha ok matskuu muute o aika mössöö mun korvaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom