BB Ari Godzilla Kokkonen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Rölli varmasti näyttää kyllä melkoselta möröltä verrattuna suomen poikiin! En väheksy suomalaisia, mutta rölli on näyttäny kehittyvän varsin pirusti tässä kisatauon aikana.

Kyllä Kokkonen on mielenkiintoisin henkilö lavalla, oli sitten iso tai pieni muihin verrattuna :D Hänellä sentään on jonkunlaista mallia ja olisi varmasti ollut potentiaaliakin aikoinaan, mutta taisi yritystoiminta viedä suurimman ajan ja hieman jämähti vuosituhannen alusta nykyiseen.

Kyllä Kokkonen on mielenkiintoisin henkilö lavalla, oli sitten iso tai pieni muihin verrattuna :D Hänellä sentään on jonkunlaista mallia ja olisi varmasti ollut potentiaaliakin aikoinaan, mutta taisi yritystoiminta viedä suurimman ajan ja hieman jämähti vuosituhannen alusta nykyiseen.

Jep ja kuvassa jossa olivat Kokkonen, Jutta ja Bulli, Ari näytti selvästi Bullia isommalta...

Mikä kuva?! Linkki?

Kokkonen tänä vuonna lauteilla :rock: http://www.gojuttago.com/ Kellään tarkempaa tietoa tästä herrasta?

Hyvä, että saadaan Fitnesexpoon Suomalaista väriä lavalle! Arihan on varsin varteenotettava kilpailija! Blogissa näyttää olevan kuva lähtökunnosta. Jalat näyttävät olevan jo ennen dieettiä mukavan kireät ja yläkehossa painetta hyvin. Arin dieettiä tullaan seuraamaan tiiviisti Jutan blogin kautta! Hienoa!

Blogista lainattuna:
"Ari on kehittynyt mielestäni mahtavasti ja lähtökunto dieetille on erinomainen. Rasvaa kropassa ei hirveästi ole ja lähtöpaino oli hieman vajaa 130 kiloa. Arin dieetin takana on valmentaja Ari Uusitalo, jonka kanssa yhteistyö on jatkunut jo kymmenen vuoden ajan. Uusitalo tuntee Arin perinpohjaisesti ja liikkelle lähdettiin perinteisellä systeemillä". "Tiukkoja salitreenejä kuusi viikossa. Aerobista ei tässä vaiheessa tehdä ollenkaan. Arin kroppa toimii hyvin hiilareilla, joten hiilaripitoisia ateroita tulee päivän aikana useita".

Jossain body-lehdessähän oli juttua Kokkosesta. Tuossa artikkelissa puhui muistaakseni Uusitalosta, että ovat yhdessä laittaneet treenilikkeet täysin uusiksi tekniikoiden suhteen ja tulostakin on tällä tullut sitten. Bloginkin perusteella yhteistyötä tehty 10 vuoden ajan mikä on jo pitkä hetki elämässä, että varmasti ovat hyviä kavereitakin keskenään. Tämä Uusitalo ei ole ilmeisesti itse hirveästi kilpaillut.

558438_3128270169249_1339548295_32589896_767133773_n1-225x300.jpg

Lähde: http://www.gojuttago.com/

Olis mielenkiintosta nähdä Ari ja Bulli vierekkäni, nyt kun Bull ei kisaa edes Suomessa tänä vuonna niin lauteilla sitä tilannetta ei ainakaan nähä. Jompikumpi vois heittää haasteen ilmoille ;)

Muutaman kerran olen nähnyt Arin salilla ja aina ihmetellyt miehen treenaamista. Pienillä painoilla kevyttä pumppia. Ei miehelle näyttänyt tulevan edes hiki. Harmillista kyllä kun Kokkonen ei itse pidä mitään blogia tms. Ei tuossa niin isoa vaivaa olis ja tuhansia ihmisiä täälläkin kiinnostais tota menoo seurata. No jospa Jutan blogiin tulis paljon materiaalia.

Muutaman kerran olen nähnyt Arin salilla ja aina ihmetellyt miehen treenaamista. Pienillä painoilla kevyttä pumppia. Ei miehelle näyttänyt tulevan edes hiki. Harmillista kyllä kun Kokkonen ei itse pidä mitään blogia tms. Ei tuossa niin isoa vaivaa olis ja tuhansia ihmisiä täälläkin kiinnostais tota menoo seurata. No jospa Jutan blogiin tulis paljon materiaalia.

Tää on mun mielestä Suomessa ihan yleinen ongelma. En ymmärrä miksi ei ole enempää kavereita, jotka viitsis blogia kirjotella, kun kumminkin ammattilaisia ja "ammattimaisesti" harrastavia tästäkin maasta löytyy pilvinpimein. Nyyssölän blogissa ollut tuosta twitteristäkin vähän puhetta ja ite otin siellä puheeksi miksi ei sitäkään osata Suomessa käyttää... Lukijakuntaa varmasti olis sekä blogeille, että tuolle twitterille.

Jospa se vetää raskaan treenin eri aikaan kuin itse olet paikalla. Näet vain tollaisen kevyen palautustreenin.

Jospa se vetää raskaan treenin eri aikaan kuin itse olet paikalla. Näet vain tollaisen kevyen palautustreenin.

Kyllä itsekin olen kuullut viimeisen kahden vuoden aikana jos sun toiseltakin, että se reeni on juurikin sellasta loukkaantumisriskejä ehkäisevää tuntumapumppailua. Ja edelleenhän sillä taitaa olla ne polvet hajalla niin liikeradatkin on mitä on. Pääasia että mies nähdään lavalla!

Eiköhän tuolla Arilla mene päivät sitä firmaa pyörittäessä + perhe + puntti + kaikki nuihin liittyvä niin ei siitä välttämättä aikaa jouda löpisemään netissä.

Eiköhän tuolla Arilla mene päivät sitä firmaa pyörittäessä + perhe + puntti + kaikki nuihin liittyvä niin ei siitä välttämättä aikaa jouda löpisemään netissä.

Niin, Ne lihakset eivät täällä netissä kasva turhia puhumalla. Senkin ajan käy salilla ja lenkillä kuin netissä notkuu ;)

e. http://www.youtube.com/watch?v=ggMpOxXv21M Tämä jamppa on Kokkosen koutsi. Kellään tarkempaa tietoa tästä herrasta?

Tunnen miehen. Jokusen kerran on käyty reenejä yhessä lävitte ja täytyy sanoa että tietotaitoa mieheltä löytyy enempi ku keltään jonka tunnen bodypiireistä. Jos haluaa porista miehen kans kasvotusten, kannattaa suunnata Haaparannalle Euro-Gymille jota Ari pyörittää. Arilta saa kyllä tosi hyviä vinkkejä esmes oikeanlaisiin treenitekniikoihin ja ruokavaliosta ym. ravinteista löytyy melkosen syvällistä tietoa. Itelläkin tällä hetkellä meneillään Arin suunnittelema ruokavalio, toimii. Godzilla on melko hyvissä käsissä ettenkö sanois!

Tunnen miehen. Jokusen kerran on käyty reenejä yhessä lävitte ja täytyy sanoa että tietotaitoa mieheltä löytyy enempi ku keltään jonka tunnen bodypiireistä. Jos haluaa porista miehen kans kasvotusten, kannattaa suunnata Haaparannalle Euro-Gymille jota Ari pyörittää. Arilta saa kyllä tosi hyviä vinkkejä esmes oikeanlaisiin treenitekniikoihin ja ruokavaliosta ym. ravinteista löytyy melkosen syvällistä tietoa. Itelläkin tällä hetkellä meneillään Arin suunnittelema ruokavalio, toimii. Godzilla on melko hyvissä käsissä ettenkö sanois!
Todellakin tietotaitoa Arilta löytyy. Ja onpa vielä kaiken lisäksi mukava tyyppikin.

http://www.gojuttago.com/

Hyvä, että Arinkin kisaprojektista tulee hieman päivitystä. Komea kuva reidestä sivulta blogissa. Tekstistä pisti silmään korkeat offseasonin aikaiset Kcal. 7000kcal/vrk. Kova on mies syömään :) Epäilisin kuitenkin, että 2000-3000 kcal tuosta tulee lisäravinteista. Jos ei niin joutuu pistämään lusikkaa kyllä toisensa perään suuhun ja tiuhaan tahtiin.

Sais Ari kirjotella vaikka ite jotain noista reeneistään yms... Ei hirveesti kiinnosta lukee vaan noita "ah, mieheni on niin komea"- kommentteja Jutan kirjoittamana.

Mutta minkäs teet... :face:

Back
Ylös Bottom