TheLORD sanoi:Mutta jos tarkoituksena on kasvattaa treenin aikaista pumppia niin varmaan ennen treeniä tärkein aika...ja suurin hyöty
Juu mutta siitä pumpin hyödystä ollaan oltu montaa mieltä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TheLORD sanoi:Mutta jos tarkoituksena on kasvattaa treenin aikaista pumppia niin varmaan ennen treeniä tärkein aika...ja suurin hyöty
Arginiini, kuten muutkaan lisaravinteet ei ole mitaan ihmeaineita. Usein vaikutuksen nakee vasta pidemman ajan kuluttua ja ainakin mulla monesti kay monesti niin, etta huomaan vaikutuksen vasta sitten kun lopetan tuotteen kayttamisen - ts. glutamiinin lopettaminen nakyy vastustuskyvyn heikkenemisena, kreatiinin lopettaminen nesteen poistumisena... jne. Ymmarrat varmaan mita ajan takaa. Otas nyt sita arginiinia niissa 3g annoksissa vaikka 2-3 kertaa paivassa parin-kolmen kuukauden ajan, sitten varmaan naet jo onko mitaan eroja aiempaan.Dorian_89 sanoi:Tuon arginiinin pitäisi parantaa unen laatua? No johan on, kun eilen illalla otin ennen nukkumaanmenoa niin ensinnäkin kesti tunti nukahtaa, sitten nukuin kolme tuntia ja heräsin neljältä ja olin aivan pirteä eikä uni meinannut tulla millään. Sitten taas aikani sängyssä pyörin ja seuraavaksi heräsin puoli kuudelta. Ja siitä sitten sainkin nukuttua ihan yhdeksään saakka milloin pitikin herätä. Miksiköhän nyt näin kävi :jahas:
Niin ja oli vaan perkeleen kuuma kokoajan että se siitä unen laadun paranemisesta.
Ei se kuitenkaan ihan mitaan unilaaketta ole, etta nukkumatti tulee halon kanssa ja lyo halolla otsaan niin etta nukut kuin vauva.anticube sanoi:Juu mutta siitä pumpin hyödystä ollaan oltu montaa mieltä..

Faidra sanoi:Talla hetkella suurin juttu mita huomaan arginiinin kaytossa on se, etta meinaan tukehtua niihin ylisuuriin nappuloihin kolmesti paivassa. ;)
Juu, nyt ymmärränFaidra sanoi:Arginiini, kuten muutkaan lisaravinteet ei ole mitaan ihmeaineita. Usein vaikutuksen nakee vasta pidemman ajan kuluttua ja ainakin mulla monesti kay monesti niin, etta huomaan vaikutuksen vasta sitten kun lopetan tuotteen kayttamisen - ts. glutamiinin lopettaminen nakyy vastustuskyvyn heikkenemisena, kreatiinin lopettaminen nesteen poistumisena... jne. Ymmarrat varmaan mita ajan takaa. Otas nyt sita arginiinia niissa 3g annoksissa vaikka 2-3 kertaa paivassa parin-kolmen kuukauden ajan, sitten varmaan naet jo onko mitaan eroja aiempaan.Ei se kuitenkaan ihan mitaan unilaaketta ole, etta nukkumatti tulee halon kanssa ja lyo halolla otsaan niin etta nukut kuin vauva.
Mulla ainakin tuo unen herkkyys riippuu tosi paljon siita, miten olen nukkunut aiemmat yot, kuinka aktiivinen paiva on ollut, olenko puuhastellut jotain erityisesti keskittymista vaativaa ennen nukkumaanmenoa... Siis hyvin monta asiaa, jotka voi vaikuttaa siihen unen laatuun ja siihen miten nukun.
Talla hetkella suurin juttu mita huomaan arginiinin kaytossa on se, etta meinaan tukehtua niihin ylisuuriin nappuloihin kolmesti paivassa. ;)
Ei sitä vaikutusta heti varmaan huomaakkaan, mulla on varmaan niin suuret odotukset tämmöisiä aineita kohtaan että jos ei heti ala lihakset kasvaa silmissä niin petyn pahasti :Dseppppo sanoi:mulla ainaki veren kierto lisääntyy heti .pumppautuu lihakset paremmin arginiinillä .oon tosin vedelly parikymmentäki krammaa kerralla jauheena.:D enemmän hyötyä ku kreatiinista .makuun tottuu parissa paivässä (viinainen maku) suorastaan hyvän makuista verrattuna amino liguid litkuun
Sapo sanoi:Voiko joku laittaa muutaman esimerkin miten tota saisi edullisimmin? Esim vaikka pari halpaa merkkiä tjsp. Monet kiitokset kaikille threadiin osallistujille.

Eikös tuo ole vähän mainostamista? Noh itse käytän SportLife Nutrionin Recover+:saa ja hyvin palaudun, ostan heti sen loputtua vaikka MassBalstin tai ostain vain maltoa ja sekoittelen heran kanssa. Tulee paljon halvemmaksi, mutta on noi valmiikms sekoitetut niin hyviä.:whip:Snelz sanoi:Itse vetelen tuota arginiinia jauhona. SportLife Nutritionin arginiini tällä hetkellä käytössä, hintaa tuolle 200 g purkille kertyy 13,90 e. (~kk annos)
NGV sanoi:Eikös tuo ole vähän mainostamista? Noh itse käytän SportLife Nutrionin Recover+:saa ja hyvin palaudun, ostan heti sen loputtua vaikka MassBalstin tai ostain vain maltoa ja sekoittelen heran kanssa. Tulee paljon halvemmaksi, mutta on noi valmiikms sekoitetut niin hyviä.:whip:
Lassesa sanoi:Edit2: Ja 30% luokkaa oleva ero ei mielestäni ole enää marginaalista. Yöllä erittyy 90% koko päivän saldosta, ja tämä jos pomppaa 30%, niin puhutaan aika suurista eroista. Eikä se pelkällä arginiinilla kyllä noin paljoa nouse kuin >10g annoksilla, jos sittenkään. Ostakaa pojat L-ornitiinia.
TheLORD sanoi:Kenen mukaan nousee kasvuhormoni tasot 30%? TESTiä myyvän henkilön mukaan vai onko joitain parempia/luotettavampia tutkimuksia?
Taitaa tuo l-ornitiini olla suhteellisen kallista? Eikös sitä ole tännekkin myyntiin kysytty mutta hinnasta olisi tullut aivan älytön??
EDIT: Tiätääkö kukaan paljon tuo arginiinin imeytyminen huonontuu jos sitä ei ota tyhjään mahaan? jos ottaa esim 5grammaa esim tonnikala purkin kanssa?
TheLORD sanoi:Tuossa kerrotaan että arginiinia tarvitaan vähintään 3grammaa vaikutusten aikaan saamiseksi. Minkähän kokoiselle henkilölle tuo on?
Jaa katos se olikin jauhoa, ai että, annatko anteeksi?:(Snelz sanoi:Mainostamista tai ei, mutta vastasin henkilön esittämään kysymykseen. Kaupan nimeähän en maininnut, sen saa helposti itsekin selville. Sitä paitsi, kysyjähän halusi erityisesti arginiinijauhoa, jota Pakkotoistolta ei saa.
Menee vähän yli kyllä, jos tuollainen lasketaan mainostamiseksi :jahas: