Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

traineri1 sanoi:
aminohappohan tuo on, mutta kuulemma erittäin tärkeä sellainen. auttaa kuulemma verisuonia laajenemaan ja pumpullekin tekee kuulemma hyvvöö. ennen kuin menen sitä ostelemaan, ajattelin kysyä onko jollakin kokemuksia siitä. mitään huomattavia eroja. mulla on tuo ruokapuoli muuten aika kunnossa. "hyvää" painoa tulee tasasesti lisää.. mutta viime aikoina ei ole tullut enää yhtä hyviä pumppeja kuin joskus aloitellessa.

Pelkkää positiivista sanottavaa ! pumppiin tosiaan auttoi, 45min ennen treeniä kun otti tyhjään vatsaan ni pohkeet/jalat oli jo ihan pumpissa kun kävelin bussipysäkiltä salille ja ekan kerran söin illalla ennen nukkumaan menoa ja yöllä heräsin 2 kertaa kun pohkeet kramppas aika kivasti, uneen vaikutti myös, tuntu yöt lyhemmiltä ja näki outoja unia :evil: tosin söin tossa mukana b6 + L-ornitiini ja arginiiniä annostelin noin. 15g ennen treeniä ja ennen nukkumaan menoa 3-5g :)

rollerghost sanoi:
Arginiini on aivan TAJUTTOMAN pahaa, mutta kuitenkin kai aika terveellistä.
Itselläni myös tuota Now L-Arginiinia, jota olen ottanut n.10-15g päivässä.
Nyt en ole melkein vuoteen syönyt, voisi kohta alkaa taas ottamaan...

Mistäs tuota kyseistä Now Foodsin L-Arginiinia saa ostettua?

Itse oon havainnu just tuon unen laadun paranemisen ja sen että palautuu paremmin ja dieetillä jaksaa paremmin...kasvuhormoonejahan tuo tuote kuulemma nostelee...Ite oon käyttänyt tuota High Performancen tuotetta ja toimii

Arginiini todellakin laskee verenpainetta; suuret annokset voivat viedä sen liiankin alas (huom. kaikki koomassanukkujat...) Sivuvaikutuksena taipumus aktivoida herpesvirus.

MsFleetside sanoi:
Arginiini todellakin laskee verenpainetta; suuret annokset voivat viedä sen liiankin alas (huom. kaikki koomassanukkujat...) Sivuvaikutuksena taipumus aktivoida herpesvirus.

Sopis täällä ainakin kuvaan,kun zoviraxia huleen jouduin tossa juuri viikon vetään.Onneksi se sillä taas lähti.

siis huuleen :)

Kävimpä lukemassa tuosta L-ornitiinista. Tässä pätkä: L-ornitiinia pidetään yleensä kaksi kertaa tehokkaampana kasvuhormonierityksen laukaisijana kuin L-arginiinia. Näin ollen L-arginiinin ja L-ornitiinin ottaminen yhdessä merkitsee sitä, että tarvitaan pienempiä määriä saman vaikutuksen aikaansaamiseksi.

stealth sanoi:
Kävimpä lukemassa tuosta L-ornitiinista. Tässä pätkä: L-ornitiinia pidetään yleensä kaksi kertaa tehokkaampana kasvuhormonierityksen laukaisijana kuin L-arginiinia. Näin ollen L-arginiinin ja L-ornitiinin ottaminen yhdessä merkitsee sitä, että tarvitaan pienempiä määriä saman vaikutuksen aikaansaamiseksi.

ahaa :D no söin noita kumpaakin jokatapauksessa noin. 15g ennen treeniä ja hyvin toimi :)

Tollasseen löysin: http://www.lycaeum.org/languages/finnish/psykoakt/old/kemikaalit.html :evil:

L-arginiini (arginine)

* Käytetään spermamäärän suurentamiseen (siemenneste sisältää jopa 80% arginiiniä)
* Auttaa immuunitoimintaa ja haavojen paranemista
* Auttaa varastoidun rasvan aineenvaihdunnassa
* Auttaa lihaskudoksen säätämisessä
* Käytetään painonpudotukseen L-ornitiinin kanssa
* Eräs kasvuhormonin kasvuun tarvittava aminohappo :evil:

täytyy kyllä nyt sanoa että mun siitin tuntu aika pehmeeltä jäykkänä :evil: tiedä sitte johtuko arginiinistä ja/tai ornitiinistä :evil:

hehe :evil:

sori oli pakko :evil:

Nyt on sitten syöty Arginiiniä yhden purkin verran. Päivä annokset oli 4-2g/pv.
Ainoa asia, jonka huomasin oli unen laadun paraneminen. Asia, jonka takia aloitin arginiinin syönnin oli minun korkea verenpaine, joka oli ja on edelleen n. 140. Olisin toivonut Arginiinistä apua verenpaineen hoitoon :(

Enpä tiedä, en varmaan osta ainakaan heti uutta purkkia arginiiniä, mutta jollekkin muulle se varmasti voisi toimia.

löysänahka -_+ sanoi:
Tollasseen löysin: http://www.lycaeum.org/languages/finnish/psykoakt/old/kemikaalit.html :evil:

L-arginiini (arginine)

* Käytetään spermamäärän suurentamiseen (siemenneste sisältää jopa 80% arginiiniä)
* Auttaa immuunitoimintaa ja haavojen paranemista
* Auttaa varastoidun rasvan aineenvaihdunnassa
* Auttaa lihaskudoksen säätämisessä
* Käytetään painonpudotukseen L-ornitiinin kanssa
* Eräs kasvuhormonin kasvuun tarvittava aminohappo :evil:

täytyy kyllä nyt sanoa että mun siitin tuntu aika pehmeeltä jäykkänä :evil: tiedä sitte johtuko arginiinistä ja/tai ornitiinistä :evil:

hehe :evil:

sori oli pakko :evil:

Näin tässä pari viikkoa sitten mainoksen potenssilääkkeestä, joka oli 100% L-arginiinia. Jonkun sortin terveyslehti oli kyseessä. Ite oon ottanu arginiinia n. 5g joka ilta, mutta en rupea tässä nyt analysoimaan siittimeni kovuutta/pehmeyttä jäykkänä.. :D

Kummastakin löytyi keskustelua ja unta tuntuvat parantavan. Itse kokeillu tuota tryptoa ja tottahan se on. Onko kukaan täällä ottanu nuita yhdessä ja millaisilla annoksilla ja tuloksilla? Haittaako nuo pahasti toistensa imeytymistä?

Mun mielestä oli jossain toisessa ketjussa puhetta että toi tryptofaani pitäis ottaa yksinään,mielellään tyhjään mahaan.Mutta en ole itse kokeillut,jotenkin kuulemma kilpailevat aminohapot keskenään eli toinen ei pääse vaikuttamaan..joku kun löytäs linkin siihen ketjuun.

Menettääkö Arginiini tehoaan jos sitä ei ota päivittäin vaan pelkästään treenipäivinä? Kestäisi purkki pidempään, mutta jos teho kärsii niin sittenhän sitä ei pidä säästellä vaan ottaa joka päivä.

löysänahka -_+ sanoi:
siemenneste sisältää jopa 80% arginiiniä

Voidahan kutsua arginiinia spekulaatiksi.

Jonny sanoi:
Menettääkö Arginiini tehoaan jos sitä ei ota päivittäin vaan pelkästään treenipäivinä?
Mitä tarkoitat tehon menettämisellä?

Eikös se menetä lähinnä tehoaan silloin jos sen jättää kokonaan ottamatta?
Ei arginiini "menetä tehoaan" jos sen jättää ottamatta säännöllisen käytön keskellä yhtenä päivänä.

Sen sijaan jos sitä ottaa muutenkin vain kahtena-kolmena päivänä viikossa, siis treenien yhteydessä, eipä tehot suuret olleetkaan jokapäiväiseen käyttöön verrattuna.

Itse käytin jonkin aikaa arginiinia kokeeksi, 5g aamuin illoin.
Huomasin kyllä paremman pumpin käsissä ja unen määrän paranemisen.
Muutosta tähän ei tullut vaikka joinain päivinä tiputin annostuksen puoleen ja välillä jätin ottamatta kokonaan.

Summa summarum:
Tehoaa sen, minkä sitä käyttää.

Jonny sanoi:
Menettääkö Arginiini tehoaan jos sitä ei ota päivittäin vaan pelkästään treenipäivinä? Kestäisi purkki pidempään, mutta jos teho kärsii niin sittenhän sitä ei pidä säästellä vaan ottaa joka päivä.

Kyllähä sitä voi ottaa vaa enne reeniä, jos ei halua tai ei ole muute varaa...antaa ainaki hyvän pumpi enne reeniä, just uusimmas body lehdes oli juttuuki arginiinist, itel tulee phase 1:sen mukana enne reenii 5g ja sit otan viel lisäx joka päivä 7,5g grammaa kolmes eräs päivän aikana. Tulokset nousee mielestäni itselläni tällä hetkellä todella hyvin.

Voisko joku kertoo, mistä tota now foodsin arginiinia voi tilata kautta ostaa ja minkä hintasta, itellä käytös Sf protein arginiini...toi HC:n arginiini on ainaki iha vitun kallista...

Back
Ylös Bottom