Joo arginiini taitaa olla ainut oikeasti toimiva. Ja mitä isompi annos sen parempi.
Injektioneste olis muuten aika namia =P
Injektioneste olis muuten aika namia =P
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitkähän on odotukset tulosten suhteen kuukaudessa?![]()
Itse olen yrittänyt sen 10.000mg arginiinia ottaa per pv, ei siis vielä edes mikään hevosannos.

Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...
Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.
Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.
Ylös tääkin kun ois kysyttävää annostuksesta kun en viitsi uutta avata parin kysymyksen takia.
1. Eli onko L-Argiinia 5000mg/vrk hyvä annos ?
2. Mitä on L-Ornitiini ja onko sitä 2000mg/vrk hyvä satsi ?
HC:n arginiini tulee ensi viikolla kapseleina Pakkotoiston kauppaan. Jauheena sitä on heti.
http://www.pakkotoisto.com/kauppa/product_info.php?cPath=27&products_id=191
[J/L];1206223 sanoi:Miksette ota arginiinia kapseleina, jos jauhemainen ei meinaa mennä alas? Itse olen ainakin kuullut, että niitä saa kapselimuodossa ja jauhetta maistaneena voin sanoa, että kannattaa ainakin yrittää. :urjo:
Pyh, lusikalla suuhun ja vettä perään. Hetken se vaan kirpasee. :D