Arginiini, kaikki tästä aminohaposta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nitsku
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 🔥 ARGINIINI – AMINOHAPPOJEN VERIVALTATIE 🔥

Meta description: Tärkeä aminohappo verenkierron tuelle, pumpeille ja suorituskyvyn luonnolliselle optimoinnille.

Joo arginiini taitaa olla ainut oikeasti toimiva. Ja mitä isompi annos sen parempi.
Injektioneste olis muuten aika namia =P

Mitkähän on odotukset tulosten suhteen kuukaudessa? :)

Itse olen yrittänyt sen 10.000mg arginiinia ottaa per pv, ei siis vielä edes mikään hevosannos.

Ei kauheet mutta nyt kuukaus takana tribu ht-r & treeni ja hyvin lähteny kulkeen, en tiiä mistä johtuu mutta ihan sama.

Mulla on käytössä Self Omninutritionin arginiini-valmiste, GRORELIN. Ne on tablettimuodossa ja annostus on 3 tbl. Ennen treeniä olen ottanut ja samantien alkaa lämmittämään ja tehostaa todella hyvin treeniä ja pumppia. Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.

Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...

Mulle tulevat on kanssa kapseleita, 4kpl ennen treeniä ja 2 illalla yhteensä se tekee 6 (jos joku ei osannu laskee :D ) ja on 5000mg + toi 2000mg Origiinia vai mitä lie...

Jos on samoja mitä ite otin aikoinaan niin hyvin etäisesti maistuu salmiakille ja 2 kertaa jäi pahasti kurkkuun ja tuntu että tukehtuu tai ainaki laatta lentää... mut juu 3 purkkia niitä yhteensä syöneenä niin tekniikka laji niiden nieleminen ja tosi hankalaa ku ne o semmosia jättejä ja ei mitään pinnotettuja. Jauhe, vaikkakin hirveen makusta on ollu miellyttävämpää ottaa, ei vaan o ollu tota oritiinia siinä. Ihan toimivia oli nuo pilleritki.

Sellasta kun GH on noi ryynit. Tribut mulla on kanssa sellasia 800mg buranan kokosia ja yleensä yhellä nielasulla ne menee 4kpl, jos jää suuhun pyöritteleen niin se on makuelämys se. Vedin Tribo merkkistä tribulus jauhetta tuossa muutaman viikon niin se oli kyllä niin hirveetä että huh huh.

Tyhjään mahaan kun olen ottanut niin tuntuu aluks hieman epämielyttävältä kun iho on ihan tulessa, verenkierto tehostuu niin paljon. Ehkä mä olen vaan yliherkkä mutta mulle on riittänyt 1,5 tbl tota ko. tuotetta vaikutuksen saamikseksi.

Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.

Grorelin

Sama efektihän on niasiinilla, jos sitä ottaa 50-100 mg tyhjään vatsaan. Olen tämmöistä jossain nähnyt suositeltavan ylenpalttisen stressin tai päänsäryn karkoittamiseen.

Tossa tuotteessahan on mukana niasiinia 150mg, sekä piperiiniä. Muutaman tabletin sisältämä arginiini nyt ei aiheuta minkäänlaisia tuntemuksia vielä. 5000-10000mg ennen treeniä pistää ainakin hien virtaamaan kunnolla.

Ylös tääkin kun ois kysyttävää annostuksesta kun en viitsi uutta avata parin kysymyksen takia.

1. Eli onko L-Argiinia 5000mg/vrk hyvä annos ?

2. Mitä on L-Ornitiini ja onko sitä 2000mg/vrk hyvä satsi ?

Oisko jollain tietopankki lisääntynyt, etenkin tuon L-Ornitiinin toimivuus kiinnostais ?

Jos joku kamppailee arginiinin karmaisevan maun kanssa, niin mulla on hyvä vinkki millä tuo maku peitotaan.

1.Arginiinijauhe lasin pohjalle

2.päälle reilusti O´lighting Mocca Ice Coffeeta (karmaisevan makuista tuokin, mutta ei niin pahaa kuin arginiini)

3.Sekaan vielä puoli desiä maitoa, ja sitten lusikalla sekoittelee niin arginiini imeytyy nesteeseen eikä maistu tuon o´light hirvityksen takaa yhtään.

Miksette ota arginiinia kapseleina, jos jauhemainen ei meinaa mennä alas? Itse olen ainakin kuullut, että niitä saa kapselimuodossa ja jauhetta maistaneena voin sanoa, että kannattaa ainakin yrittää. :urjo:

Mulle tuli just napit jotka 6kpl sisältää 5000mg Arginiinia ja 2000mg Ornitiinia mutten oo vielä päässy testaan kun treenit vasta maanantaina.

[J/L];1206223 sanoi:
Miksette ota arginiinia kapseleina, jos jauhemainen ei meinaa mennä alas? Itse olen ainakin kuullut, että niitä saa kapselimuodossa ja jauhetta maistaneena voin sanoa, että kannattaa ainakin yrittää. :urjo:

Pyh, lusikalla suuhun ja vettä perään. Hetken se vaan kirpasee. :D

Pyh, lusikalla suuhun ja vettä perään. Hetken se vaan kirpasee. :D

Kaveri pisti ekan arginiininsä jauheena suuhun ilman vettä. Ei lukenut ohjeita ja luuli homman toimivan glutamiinin tapaan. Noh, jauhe "raapi" kielen rikki, aika kornin näköistä oli.

Eli toi vesi on aika hyvä lisäys.

Löysin mielestäni hyvän kombon, eli l-arginiini menee ainakin mulla mukavasti alas siten että heitän lusikallisen suuhun ja äkkiä kokista perään. Ainakin tuo uusi kevytkokis peittää mielestäni aika hyvin tuon l-arginiinin paskan maun.

Back
Ylös Bottom