Argiini ja probleemat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
On tuossa tullut parisen viikkoa käytettyä argiinia joka päivä suositellun mukaisesti (HC Power Nutritions 6tabl/pvä). Tuon tuotteen pitäisi ilmeisesti lisätä pumppia hiukan, mutta kuitenkin huomattavasti, sekä parantaa unen laatua, johtaen syvempään uneen, olla pirteempi aamulla unien jälkeen. Itselläni olen huomannut parin viikon käytön jälkeen seuraavaa.. Aamulla todellakin vaikeampi saada silmät auki nukutun 8h jälkeen, vertaa ennen kuin aloitin kyseisen tuotteen. Joka toisena yönä jatkuvat painajaiset ja muut sairaat unet. Todella v:ttumainen herätä yöllä sydän tykyttäen kahta sataa. Näitä painajaisia en myöskään nähnyt ennen tuotteen käyttöä kuin todella harvoin. Lisäpumppia en ole vielä ainakaan havainnut. Olen hiukan alkanut epäillä tuotetta kyseisten ongelmien takia.
Onko kenelläkään vastaavia kokemuksia Argiinista? Mieli tekisi kyllä kokeilla pidempään tuotetta, mutta varsinkin nuo joka yö jatkuvat painajaiset eivät kauheesti houkuta, puhumattakaan todella väsyneestä olosta aamulla.. Kommentteja kiitos. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos todella olet tullut tuohon tulokseen niin heitä mäkeen moinen töhnä,
en ole koskaan kokeillut arginiinia,mutta nyt ajattelin tilata tauriinia kokeeksi,
se kun vähentää kouristuksia ja on mm. sydämelle hyväksi..kuulemma...
ja piristääkin ennen treeniä,ajattelin vaan kun on rytmihäiriöitä silloin tällöin jotka lääkäri on todennut normaaliksi...liekkö tuo sitten mitään auttaa,mutta kokeillaan.

Kaks purkkia nielin samaa arginiina. Nukuin paremmin, palautuminen sikanopeaa ja kaikki haavat yms. sellainen parani nopeasti. Pumpissa en huomannu eroa, mutten muutenkaan reenaa pumpitellen. Reeneissä en huomannu eroa, mutta palautuminen nopeutui sen verran että sain käydä tiheämmin salilla, eli tulokset parani nopeammin. Kun tavara loppui, aloin pikkuhiljaa taas heräilemään pitkin yötä ja palautuminen hidastui. Voi tieten olla, että arginiini ei kaikille sovi. Heitä arginiini viikoksi vaihtopenkille ja kato muuttuuko tilanne. Jos ei, niin veät taas arginiinia.

Minä en näe painajaisia, enkä tiedä kuinka syvässä unessa nukun, koska olen tiedottomassa tilassa nukkuessani, mutta minulla on aivan samallaisia "oireita", eli aamulla en millään meinaa saada silmiäni auki. Luomet painaa tonnin ja on todella nuutunut olo pitkän aikaa heräämisen jälkeen. Treeneissä en ole huomannut oikein mitään ihmeellistä muutosta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom