Terve. Olen tässä aika kauan jo harrastellut painojen nostoa, mutta tuloksia ei tule, ei sitten millään. Olisiko vinkkejä tai neuvoja miten voisin muokata kroppaa siten, ettei aina tarvitse häpeillä ohuita käsivarsia, luisevaa rintakehää ja näkyviä solisluita?
Tässä vähän ympärysmittoja ongelma alueilta:
Ranne: 17cm
kyynärpään alta: 27-28cm
kyynärpään yläpuolelta käsi ojossa: 25cm
hauis: 26cm ja jännitettynä: 30cm
olkapään ja hauiksen välistä: 26cm
Tiedän, että tämä on aika epätoivoista kysellä tällaista, mutta alan vaipumaan epätoivoon :D
Olen käyttänyt lisäravinteita säännöllisesti. Kreatiinia olen käyttänyt ohjeiden mukaisesti, malto-energyä ennen treeniä ja treenin jälkeen proteiinivalmisteita. Olen noin joka toinen päivä treenannut ojentajia ja hauksia ja joka toinen päivä rintaa ja selkää. Nyt en ole kuitenkaan pitkään aikaan päässyt oikealle kuntosalille, joten olen kotona nostellut käsipainoja ja punnertanut. Tätä on jatkunut vuoden ajan, mutta välillä olen pitänyt vähän pitempiä, noin viikon, mittaisia taukoja.
Antakaahan mulle jonkin näköistä vinkkiä ja neuvoja. Pienimmätkin vinkit ovat tervetulleita!
PS. Painoa on 67kg ja pituutta 185cm
Tässä vähän ympärysmittoja ongelma alueilta:
Ranne: 17cm
kyynärpään alta: 27-28cm
kyynärpään yläpuolelta käsi ojossa: 25cm
hauis: 26cm ja jännitettynä: 30cm
olkapään ja hauiksen välistä: 26cm
Tiedän, että tämä on aika epätoivoista kysellä tällaista, mutta alan vaipumaan epätoivoon :D
Olen käyttänyt lisäravinteita säännöllisesti. Kreatiinia olen käyttänyt ohjeiden mukaisesti, malto-energyä ennen treeniä ja treenin jälkeen proteiinivalmisteita. Olen noin joka toinen päivä treenannut ojentajia ja hauksia ja joka toinen päivä rintaa ja selkää. Nyt en ole kuitenkaan pitkään aikaan päässyt oikealle kuntosalille, joten olen kotona nostellut käsipainoja ja punnertanut. Tätä on jatkunut vuoden ajan, mutta välillä olen pitänyt vähän pitempiä, noin viikon, mittaisia taukoja.
Antakaahan mulle jonkin näköistä vinkkiä ja neuvoja. Pienimmätkin vinkit ovat tervetulleita!
PS. Painoa on 67kg ja pituutta 185cm