Argh ja epätoivo.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruipelo
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve. Olen tässä aika kauan jo harrastellut painojen nostoa, mutta tuloksia ei tule, ei sitten millään. Olisiko vinkkejä tai neuvoja miten voisin muokata kroppaa siten, ettei aina tarvitse häpeillä ohuita käsivarsia, luisevaa rintakehää ja näkyviä solisluita?

Tässä vähän ympärysmittoja ongelma alueilta:
Ranne: 17cm
kyynärpään alta: 27-28cm
kyynärpään yläpuolelta käsi ojossa: 25cm
hauis: 26cm ja jännitettynä: 30cm
olkapään ja hauiksen välistä: 26cm

Tiedän, että tämä on aika epätoivoista kysellä tällaista, mutta alan vaipumaan epätoivoon :D
Olen käyttänyt lisäravinteita säännöllisesti. Kreatiinia olen käyttänyt ohjeiden mukaisesti, malto-energyä ennen treeniä ja treenin jälkeen proteiinivalmisteita. Olen noin joka toinen päivä treenannut ojentajia ja hauksia ja joka toinen päivä rintaa ja selkää. Nyt en ole kuitenkaan pitkään aikaan päässyt oikealle kuntosalille, joten olen kotona nostellut käsipainoja ja punnertanut. Tätä on jatkunut vuoden ajan, mutta välillä olen pitänyt vähän pitempiä, noin viikon, mittaisia taukoja.
Antakaahan mulle jonkin näköistä vinkkiä ja neuvoja. Pienimmätkin vinkit ovat tervetulleita!

PS. Painoa on 67kg ja pituutta 185cm

Oletko kokeillut syödä enemmän? Pituuteesi nähden 67kg on tosi vähän. Lihakset tarvitsee jatkuvasti kaloreita, joten kokeileppa syödä reilusti enemmän. Rasvan kertyminen on lähes välttämätöntä, mutta siitä eroon pääseminen onnistuu myöhemmin.

-Syö enemmän, (kahden-kolmen tunnin välein, ja varmista, että saat tarpeeksi proteiinia ja rasvoja)
-Hanki kunnon ohjelma. Täällä niitä on pilvin pimein esim. Arnoldin kultainen kuusikko tai joku perus 1 tai 2-jakoinen.
-Kotona punnerteluilla ei juuri kasvateta massaa tai voimaa. Ala käymään salillia ja treenaa myös jalkoja. Kovat perusliikkeet (maastaveto, kyykky) nostavat kehon luontaisia anabolisia aineita ja testosteronitasoja mikä taas edistää lihasten kasvua.

Sulla ei ole mitään syytä vaipua epätoivoon, koska
a) et ole treenannut kunnolla
b) et ole syönyt tarpeeks
Ei ole siis mikään ihme, että et ole saavuttanut haluamiasi tuloksia. Korjaat noi kohdat esim. MassaVajeen ohjein niin tuloksia alkaa näkyä.

Komppaan edeltäjiä. Näppäile kalorilaskuriin syömisesi ja fiksaa ruokavalio siten että saat proteiinia min. 2g/painokilo ja ota kaloreita riittävästi. Sun mitoilla varmaan 2800-3200kcal/pvä sisältäen riittävästi proteiinia tekee jo gutaa.

Ja ota tosiaan mukaan raskaat perusliikkeet kyykky ja maastaveto. Ne buustaavat koko kropan kavua kuten jo edellä mainittu.

E: Rannetta sun on turha paljon mittailla, se on niin "luinen" kohta ettei paljon treenillä paksune.

Back
Ylös Bottom