ar5211.sys puuttuu - atheros L2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hecca31
  • Aloitettu Aloitettu

Hecca31

Banned
Eli auttakee viisaat. Ostin miniläppärin ja asennettu xp linuxin tilalle, mut vitut oo edes kunnos, kun ei pääse nettiin wlanilla. Katoin et tos on atheros L2 joka on vissii kunnos, mutta sit toi ethernet controller ei ole kunnos. yritin asentaa sitä ja valittaa et puuttuu ar5211.sys tiedosto. Netistä ei millää löydy sivua mistä sain ton tiedoston tms. Millä mä ny saan ton paskan nettiin ja wlanin toimiin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vittu yrittäny tunnin hakea niit ajureita, mutta missää sivulla missä ne pitäs olla, niin ei sieltä irtoo mitään. Jos joku löytää jonku paikan, niin kiitän. atheros L2 nettiajurit vissiinki.

Kyllähän tuolla on google pullollaan Atheroksen L2 ajureita. Senkun iskee googleen hakuun esim. "atheros L2 driver xp" niin pitäisi onnistua onkimaan omalle koneelle tarvittavat ajurit. Kuten Ripe tossa mainitsi, meidän on niitä aika vaikea ruveta sulle niitä näillä tiedoilla metsästämään.

Onko läppärilläki väliä? No tää asus eee pc 900 ja win xp joku ultra karsittu versio kuulemma. ohan noita linkkejä, mut pitää koittaa vielä saada koneelle asti ajurit.

vittu mä vihaan tietokoneita. sain mä jonku ajurin koneelle, mutta ei se poistanu ethernet controllerin päältä sitä huutomerkkiä. sama sys tiedosto puuttuu edelleen. se ei anna poistaa sitä ethernet controlleria millään, vaan sanoo jotain että ei onnistu koita bootata kone. eikä mikää boottaus auta. sen itse atheros L2 saa poistettua mutta controlleria ei saa.

Sain sen tiedoston ja laitoin koneelle. sinne ilmesty atheros AR5007EG wireless network adapter, mutta edelleen siihen huutomerkki. this device cannot start. Code 10. Mitä helvettiä nyt sitte?

help me.. paljo maksaa viedä kone jonnekki liikkeesee ja sanoa että laittakaa kuntoon.?

no joo aivan sama. eikös jos hommaa nettitikun niin pysty käyttää nettiä ilman läppärin verkkokorttia tai sitä wireless paskaa.

Nettitikun kanssa sulla sitten viimeistään menee hermot.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom