apuva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zevor
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo.. oon käyny nyt vuoden verran satunnaisesti (0-10 krt/kk) treenamassa ja sitä ennen noin 1,5 v treeniä takana.. eikä ole oikein hajuakaan miten aloittaa taas kun motivaatioi ois kohillaan. elikkä jos jollain ois jotain vastaavaa kokemusta ni et millasil ohjelmilla kannatas aloitella taas kunnolla treenaaminen..?? hain tos jo näitä 5*5 penkki ohjelmia sun muita mut ne o varmaa aluks liian raskaita vai?? ni joo ja tavoitteena ois näin aluks saada nää lovehandelssit veke ja sit lihasmassaa ja voimaa... (niinku kaikilla..)

Zevor sanoi:
HST?? olisko järkeä??

Itse tekisin perusliikkeisiin rakentuvan ohjelman esim. ma: kyykky, ke:penkki, pe:maastaveto. Noiden raskaidenliikkeiden lisäksi 3-4 apuliikettä ympärille. Toistot vois olla noissa raskaissa 5 ja sarjoja vaikka 3-5. Apuliikkeissä 3x8 on aivan hyvä. Kuinkas ruokailut sulla?

ruokailut säännöllisiä... e o laskenu mitään kaloreita tms. no sen verran oon kattonut et hiilareita oon vähentäny (painoa pois). intin ruoka o hyvvee..=) palautus juomana sellasta jossa o 1:1 protskuja ja hiilareita. ajattelin kyl hommata enemmän protskuja mut sit taas ois vaikeuksia ton painon kans..

Zevor sanoi:
HST?? olisko järkeä??
Olis. Mutta opiskele asiasta ensin, pohjusta ja suunnittele. Ei siinä niin kauaa mene, etteikö kannattaisi. :) Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Pakkiksen yksi pisimpiä ketjuja Koko kroppa 3 kertaa viikossa (tai sinne päin) kertoo HST:stä PALJON. Myös alkup HST saitin jutut kannattaa lueskella ajatuksella.

Läskien vähenemiseen vaikuttaa kumminkin eniten syömisen viilaaminen sopivasti niin määrän kuin laadunkin suhteen.

jepjep... pitää jonkun näköinen ohjelma rustata ja laittaa se tänne sit tyrmättäväks... kiitoksia vain spidey, twinlab ja iivili.

Ohjelma kannattaa tosiaan tehdä, ainakin omalla kohdalla se kasvatti alussa motivaatiota todella paljon. Itse tein alkuun myös niin, että seurasin suht. tarkkaan esim. sarjapainojen kehitystä ja siitä taas sai lisämotivaatiota, kun näki, että rautaa liikkuu entistä enemmän. (nykyään sitä on sen verran laiskempi, että paljoa ei jaksa ylös kirjoitella, ohjelma toki löytyy edelleen.)

Suositut

Back
Ylös Bottom