Mulla on oikean käden ojentaja pienempi, kuin vasemmassa kädessä...Erottaa selvästi! Huolestuttaa!
No worries buddy. Ronniellakin on
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla on oikean käden ojentaja pienempi, kuin vasemmassa kädessä...Erottaa selvästi! Huolestuttaa!
Tähän on kolme vastausta. Ei, ei ja ei. Tankoliikkeissä nimenomaan vahvempi käsi voi auttaa suhteessa enemmän. Käsipainoilla tehdessä ei.=> molemmille lihaksille sama työ ja huomaa jos jompikumpi "fuskaa". harvemmin tankoa nostetaan pelkällä vahvemmalla kädellä...
Jumia? Ootko käyny hieronnassa? Mulla on ollu samanlaista johtuen siitä, että koneella nojaan aina toisella kädellä pöytään.Itsellä nyt ei kokoeroja paljon ole, mutta oikea hartia on vasenta alempana ja sille ei voi mitään.
Jumia? Ootko käyny hieronnassa? Mulla on ollu samanlaista johtuen siitä, että koneella nojaan aina toisella kädellä pöytään.
Joillain on myös repun/laukun kantaminen aina tietyllä olalla aiheuttanut tätä hartioiden epäsuhtaa. Kokeilepa kantaa jatkossa aina kaikki laukut, reput ja muut raskaat tai vähemmän raskaat esineet sillä vasemmalla olkapäällä. Voi kestää vuoden, kaksi tai elämän, mutta saattaa myös vaikuttaa... ;)