Apuja!

Noniin, törmäsin viime yönä nyrkkiin ilman mitään syytä. Lainasin naispuoliselle kaverille puhelinta ja seisoin tämän selän takana ja katsoin OMAn puhelimeni näyttöä. Tästä joku urhoollinen ritari, jota kumpikaan ei tuntenut niin suuttu ja alkoi tönimään. Pari kertaa töni ja tämän jälkeen löi vaparin suuhun. Eli en provosoinut tai mitään. Kaverin kaveri onneks tiesi kuka tämä kaveri on ja nyt sitten poliisikin luultavasi tietää tekijän. Poliisit otti henkilö- ja yhteystiedot ylös ja sanoi ottavansa yhteyttä huomenissa(tänään). Mitä nyt seuraavaksi pitäisi tehdä? Pari hammasta tuli huulesta läpi(kosmeettinen haitta?) ja 60 euron arvoinen paita meni pilalle verestä. Mitä nyt pitäisi tehdä ja minkälaisia rangaiustuksia tuolle kaverille voi tulla?

Edit. Olen vielä hieman päissäni joten anteeksi huonosta selostuksesta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko mikään instanssi ottanut sun lärvästäs kuvia? Esim. ensiavussa tai sitten miliisit? Pitäs varmaan jonkunnäköset todisteet saada naamasi vaurioista ennen ku ihan paranee. Luulen kyllä että kissalan setä kertoo sulle lisää toimintaohjeita kun yhteyttä ottavat...
Mut onneks olkoon vaan, noi tollaset on aina ihastuttavia ja elämää rikastuttavia kokemuksia. Myötävituttaa...:(

Itsellä oli toissa kesänä melkein vastaava tilanne.1200 euroa vaadin lyöjältä ja 2vkoa annoin maksuaikaa.Rahat tuli ja oikeuteen ei menty.

Itsellä oli toissa kesänä melkein vastaava tilanne.1200 euroa vaadin lyöjältä ja 2vkoa annoin maksuaikaa.Rahat tuli ja oikeuteen ei menty.
Mitä eroa oli tuohon mun tilanteeseen? Mitään kuvia ei kukaan viranomainen ottanu, mutta ite räpsin kotona kuvia. Vitutus on suuri kun ei pysty edes syömään kun huuli on appelsiinin kokonen ja pirun kipee. Pokeille kyllä isot propsit toiminnasta. Varmaan parikymmentä minuuttia metsästivät tät lyöjää mutta oli ehtinyt jo liueta paikalta. Hyvää tässä asiassa on se, että en ite huitonut takaisin tai tehnyt muutenkaan mitään uhkaavaa/väkivaltaa. Tän pitäis varmaan olla selvä juttu. Kaikenlaisia vatipäitä sitä tähän maailmaan mahtuu. :down:

Edit: Vesikään ei pysy kunnolla suussa kun tihkuu noista hampaiden tekemistä rei'istä ulos :D

ne kuvat tosiaan kannattaa ottaa ,
edit : hidas .
riittää kun ittet otat kuvat .

Viimeksi muokattu:
Mulle on nyt vähä epäselvää, että MIKS tää tyyppi sit oikein tinttas sua? Luuli et isket sen muijaa?

Mulle on nyt vähä epäselvää, että MIKS tää tyyppi sit oikein tinttas sua? Luuli et isket sen muijaa?
Lainasin kaverille puhelinta, katoin mitä se sillä puhelimella tekee -> tää jantteri tulee raivoamaan miten toisen puhelinta ei saa kattoa -> turpaan. :piis: Parasta ikinä...

mietin aina että miten jokku pikkukorvaukset hyödyttää? eihän se sitä kipua lievennä ollenkaan jne, mutta kaipa se vähä iloseksi tekee ku saa hilloa takataskuun.

mietin aina että miten jokku pikkukorvaukset hyödyttää? eihän se sitä kipua lievennä ollenkaan jne, mutta kaipa se vähä iloseksi tekee ku saa hilloa takataskuun.
Itseäni lämmittäisi myös esim. mustan lesken tapauksessa se, että ko. jannu on nyt 1200e köyhempi, mikä luultavasti on hänen budjetissaan tuntunut aika rajusti. Miettiipähän siinä hernaria syödessä että mitä teki.

Lainasin kaverille puhelinta, katoin mitä se sillä puhelimella tekee -> tää jantteri tulee raivoamaan miten toisen puhelinta ei saa kattoa -> turpaan. :piis: Parasta ikinä...

No jes... on nyt ihan pakko kysyy et oliko ees iso kaveri? salee joku täältä pakkikselta :D

Varmaan kommenttini ei sovi yleiseen linjaan,
mutta mikäli minua tulee joku läväyttämään päin pleksiä syyttä, niin en kyllä jää odottelemaan mitään mahdollisia 100e kipurahoja..Eri asia mikä sitten on lopputulos..Paskoja hommiahan nuo kaikenkaikkiaan:jahas:

Varmaan kommenttini ei sovi yleiseen linjaan,
mutta mikäli minua tulee joku läväyttämään päin pleksiä syyttä, niin en kyllä jää odottelemaan mitään mahdollisia 100e kipurahoja..Eri asia mikä sitten on lopputulos..Paskoja hommiahan nuo kaikenkaikkiaan:jahas:

Niin lyöt takas, vai?

Mun kimppuun joku kävi viime keskiviikkona kun kysyin sen eukolta joka itki hysteerisenä että onko kaikki kunnossa.

No mulla turpos silmä umpeen, kun löi vaan yks kaks, puolustauduin kyllä tai mikäli kuulin että äijän pää oli ihan veressä ja hampaan kuvia mulla rystysissä.

Poliisi ei tavoittanu kyseistä henkilöä joten taitaa tapaus jäädä siihen

Aivan uskomaton juttu. Sovittelussa on se ongelmallinen homma, että siitä ei käsittääkseni tule mitään merkintää rikosrekisteriin tms ja tässä tapauksessa kyseinen kaveri on mielestäni ansainnut sen.

Itse lähtisin kyllä viemään ton asian loppuun asti etenkin kun syntynyt vahinko kuulostaa siltä, että jonkumoinen korjaava leikkaus voi tulla kyseeseen. Tollasessa tapauksessa itseäni ei erityisemmin lohduta, että joku sankari pääsee muutaman satasen korvauksella lyömään hampaat huulesta läpi.

Mun kimppuun joku kävi viime keskiviikkona kun kysyin sen eukolta joka itki hysteerisenä että onko kaikki kunnossa.

No mulla turpos silmä umpeen, kun löi vaan yks kaks, puolustauduin kyllä tai mikäli kuulin että äijän pää oli ihan veressä ja hampaan kuvia mulla rystysissä.

Poliisi ei tavoittanu kyseistä henkilöä joten taitaa tapaus jäädä siihen

Siis mitä tuo kohta nyt oikein tarkoittaa? en oikein pysyny kärryillä, löit sitä?

Juttuhan vaikuttaa hyvältä sinun kannaltasi: et ole itse syyllistynyt rikokseen, tekijä on tiedossa ja ilmeisesti todistajakin. Pahoinpitely ei ole asianomistajarikos, joten asianomistajan mielipiteellä ei ole merkitystä sen kannalta miten asia etenee rikosoikeudellisesti. Eli juttu tutkitaan vaikka et vaatisi rangaistusta.

Mikäli sovitteluun mennään, voi sovittelun tulos vaikuttaa syyttäjän syyttämispäätökseen. Mikäli sovittelun positiivisesta tuloksesta huolimatta vaadit rangaistusta, juttu mennee käräjille.

Sovittelusta löytyy lisäinfoa osoitteesta www.sovittelu.fi sekä www.sovittelu.com

Ihan perus kostoretki vaan päälle, commandohuput päähän ja minuutin pistohyökkäys autosta :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom