Minkälaista treeniä tai minkälainen viikkotreeniohjelma kannattaisi olla jos on käynyt näin; Painoin viimekesänä lähemmäs 115kg ja nyt paino pudonnut vuoden aikana n.76 kiloon. Eli aivan liian nopeasti ja malttamattomasti laihdutin. Ja nyt nahka sitten roikkuu oikeen kunnolla, olen tässä kokoajan laihduttanut ja tajusin kun viimeksi kävin vaa´alla että munhan pitäs nyt olla ihan normaalikokoinen. Ja rupesin tarkastelemaan kehoani tarkemmin, nahka se senkun vaan roikkuu. Olen siis n.178cm pitkä ja ikää on kohta 17.
Eli miten ton nahan saa kiinteytettyä? Punttaamisen aloitin vuosi sitten, ja huomasin että sekin laihduttaa jonka jälkeen alkoi ylenpalttinen dietti, ja kuntoilu.
Eli miten ton nahan saa kiinteytettyä? Punttaamisen aloitin vuosi sitten, ja huomasin että sekin laihduttaa jonka jälkeen alkoi ylenpalttinen dietti, ja kuntoilu.

Laihduttamisesta on semmonen 3 vuotta. Pituutta on minulla myös 178, mutta ikää jo 27. Tänä vuonna oon laihduttanu 86 -> 76kg, vielä jatkan, ehkä tuohon 70 kiloon asti. Iho roikkuu edelleen, mutta on se vähän vetäytyny. Nyt koitan pitää painon 70 ja maksimissaan 80 kilon välillä, eli jätän bulkit maltillisemmiksi. Ihon roikkumista ei huomaa enää normaalissa pystyasennossa, mutta kun kumartuu, niin mahanahka roikkuu aika paljon.