Apuja, tosi paha ongelma (ihon roikkuminen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Faarao
  • Aloitettu Aloitettu
Minkälaista treeniä tai minkälainen viikkotreeniohjelma kannattaisi olla jos on käynyt näin; Painoin viimekesänä lähemmäs 115kg ja nyt paino pudonnut vuoden aikana n.76 kiloon. Eli aivan liian nopeasti ja malttamattomasti laihdutin. Ja nyt nahka sitten roikkuu oikeen kunnolla, olen tässä kokoajan laihduttanut ja tajusin kun viimeksi kävin vaa´alla että munhan pitäs nyt olla ihan normaalikokoinen. Ja rupesin tarkastelemaan kehoani tarkemmin, nahka se senkun vaan roikkuu. Olen siis n.178cm pitkä ja ikää on kohta 17.

Eli miten ton nahan saa kiinteytettyä? Punttaamisen aloitin vuosi sitten, ja huomasin että sekin laihduttaa jonka jälkeen alkoi ylenpalttinen dietti, ja kuntoilu.

Se nahka palautuu ajallaan. Mutta loistava pudotus, onnea siitä :)

Ei se kaikilla palaudu, mutta kun olet noin nuori vielä niin sinulla siihen on ainakin todella hyvät mahdollisuudet. Tämä siis täysin mutua. =) Itselläni edessä tuo karmaiseva kokemus vielä ja omalta kohdaltani en niin saatanan toiveikas ole.

Samaa vikaa.. hyvä keino on rakentaa niin mahdottoman paljon lihaa että nahka täyttyy ni ei näytä semmoselt "laihalta läskiltä"

Samaa vikaa.. hyvä keino on rakentaa niin mahdottoman paljon lihaa että nahka täyttyy ni ei näytä semmoselt "laihalta läskiltä"

Niin juuri.Nopeuttaa varmasti muutenkin nahan kiristymistä.Ei muuta kuin rautaa tankoon:haart:

Oot nuori ja iho on vielä elastinen ja kimmoisa, palautuu ajallaan. Oikotietä ei ole mutta kuntosaliharrastus auttaa varmasti asiaan, jerkkua ihon alle.

Mielestäni ei liian nopea pudotus, 12kk 34kg = n.3kg/ kk

Hieno saavutus Faarao . Hienoutta lisää vielä se, että aloitit noin nuorena, ettei herääminen tapahtunut vasta tämän ikäisenä kun minä. Itselläni samanlainen painon pudotus takana. Aloitin viime vuonna ystävän päivän aikaan ja tänä aamusti aamupaino oli 119,5kg eli painoa lähtenyt tuollainen 40kg reilussa vuodesa.
Itse olen myös miettynyt tuota nahka asiaa, koska sitä on joka puolella ylimääräistä. Mutta ei roiku pahasti kun on salilla treenannut ahkerasti vaikka onkin painoa pudottanut. Olen pitänyt treeni painot mahdollisimman isoina. Ja kehitystäkin on tapahtunut vaikka vuodessa on lähtenyt tuota painoa tuonkin verran. Itse uskon, että salitreeni ja lihasten kasvattaminen on tie siihen nahan kiristymiseen ja osittain toivon, että se nahka vetäytyy ja muokkaantuu itsestään ajan kanssa.
VIELÄ KERRAN HIENO SAAVUTUS FAARAO!!!!

Jees, kiitos kaikille vastanneille. Nyt vaan huolettaa tämä ruokavalio jne. Kun ei oo vaakaakaan himassa, ni pystyy vaa kavereilla käydessä painon zekkaamaan. Mutta kokeilen nyt samanlaista ruokavaliota suunnilleen kuin vuosi sitten. Stressaa vaan jos paino alkaa nousemaan kun ennen elin jatkuvalla dietillä. Ja tajusin vasta äskettäin että toi on nahkaa joka mussa roikkuu eikä läskiä, tuota nahkaa olen yrittänyt kokoajan laihduttaa pois kun läskiksi sitä luulin.

Minkälaista treeniä tai minkälainen viikkotreeniohjelma kannattaisi olla jos on käynyt näin; Painoin viimekesänä lähemmäs 115kg ja nyt paino pudonnut vuoden aikana n.76 kiloon. Eli aivan liian nopeasti ja malttamattomasti laihdutin. Ja nyt nahka sitten roikkuu oikeen kunnolla, olen tässä kokoajan laihduttanut ja tajusin kun viimeksi kävin vaa´alla että munhan pitäs nyt olla ihan normaalikokoinen. Ja rupesin tarkastelemaan kehoani tarkemmin, nahka se senkun vaan roikkuu. Olen siis n.178cm pitkä ja ikää on kohta 17.

Eli miten ton nahan saa kiinteytettyä? Punttaamisen aloitin vuosi sitten, ja huomasin että sekin laihduttaa jonka jälkeen alkoi ylenpalttinen dietti, ja kuntoilu.

Pakko oli vastata, kun oli niin maagiset numerot. Itsekin painoin pahimmillani 115kg ja nyt painan 76 kiloa. :eek: Laihduttamisesta on semmonen 3 vuotta. Pituutta on minulla myös 178, mutta ikää jo 27. Tänä vuonna oon laihduttanu 86 -> 76kg, vielä jatkan, ehkä tuohon 70 kiloon asti. Iho roikkuu edelleen, mutta on se vähän vetäytyny. Nyt koitan pitää painon 70 ja maksimissaan 80 kilon välillä, eli jätän bulkit maltillisemmiksi. Ihon roikkumista ei huomaa enää normaalissa pystyasennossa, mutta kun kumartuu, niin mahanahka roikkuu aika paljon.

Menen joskus vuosien päästä kirurgille, jos ei muu auta ,ja olen painon saanut pysymään järkevänä.

Back
Ylös Bottom