Apuja tarvitaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sandels
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve.

On tossa mahassa ja rinnoissa ollu pidemmän aikaa pikkasen läskiä, joskus vähemmän joskus enemmän. Intin jälkee pääs vähä lipsumaan homma käsistä, joten olen päättäny hankkiutua niistä lopullisesti eroon. Tarttisin vähä apuja ja vinkkejä meikäläisen rutiineihin, jotta tästä mitään tulisi. Kertokaa mitä pitäisi tehdä toisin ruokavalion ja kuntoilun kanssa, jotta saisin läskit helevettihin. Päivisin ajan autoa 9h duunin takia, jonka takia en pysty harrastamaan liikuntaa, kuin iltaisin. Olen vetäny nelisen viikkoa seuraavanlaisella rutiinilla.

Aamulla klo 7:20 pari paahtista(päälle juustoo leikkelettä voita) ja myslii/muroja.

Päivällä klo: 10:00 - 12:00 puolikas täytetty patonki(kinkku/mozarella/kana jne.)

Illalla: (n. klo 20:00) leipää tai jotain vähän, jonka jälkeen lähden 45-60min pituselle lenkille. Eilen esim, juoksin 9km 45:ssa, eli jotain 12km/h vauhtia. Tämän jälkeen tulen kotiin ja vedän vatsoja 100-200 ja punnerruksia 60-90. Tämän jälkeen syön joko kunnon perussapuskan tai jotain kevyttä, riippuen fiiliksestä (n. klo 22:30).

Sama kuvio toistuu ma-to. Pe, lauantai ja su menee ryyppäämiseksi/krapulan kärsimiseen.

Varmaan puolet repeilee mun "rutiinille", et "vittu mikä keila!", mut en todellakaan ole ikinä perehtynyt asiaan, joten jeesatkaas nyt vähäsen.

Kiitos!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Sandels sanoi:
Terve.
Sama kuvio toistuu ma-to. Pe, lauantai ja su menee ryyppäämiseksi/krapulan kärsimiseen.

Dietin onnistumisen kannalta yllämainittua toimintaa kannattaa kenties hieman rajoittaa? Tiputa dokaaminen aluksi vaikka yhteen kertaan viikossa ja sitten vaikka yhteen kertaan kahdessa viikossa.

Dietin onnistuminen vaatii panostamista, läski ei lähde ilman vaivannäköä.

Lueskeles muutama diettiin liittyvä threadi ja ota niistä vinkkejä.

Tsemppiä projektiin :thumbs:

Kiitoksia.

Selkis ainakin, että noilla vatsoilla ei mitään rasvaa todellakaan polteta, joten tuskin kannattaa ton verran niitä repiä joka kerta? Eli dietti ja aerobiset olis mun kannalta tärkein. Mitä muita tehokkaita tapoja on olemassa, kuin perus lenkillä käynti? Se on vaan niin helevetin tylsää juosta, juosta, juosta, juosta ja juosta yksin tuolla pimeässä. Oisko jotain tapaa polttaa rasvaa vaikka lenkin jälkeen himassa ku ei löydy mitään härveleitä? Kannattaako ennen lenkkiä syödä mitään ja kannattaako sen jälkeen syödä?

Mites ton sapuskan kanssa? Mikä ois semmonen hyvä sapuska tohon mun duuniin liityen, ku ei paljoo tuu kuluteltua ja sitä jääkaappia ei valitettavasti löydy siitä nissan micrasta.

Zone-sarja -42%
Hirvittävästi syöt vaaleata leipää. Ja tuo dokaaminen tuo kaloreita takaisin. Jo kossupullossakin on sama vaikutus keholle, mitä n.1,5 desin laardin syöminen ja kaljassa/siiderissä on vielä enemmän suhteutettuna alkoholin määrään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom