Apuja miten pitäis treenata!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pavks
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Siis, olen käynyt salilla sellasen noin vuoden. Ohjelmalla oon treenannu puol vuotta. Aikasemmin kävin 3x viikkoon ja nyt 5x viikkoon salilla. Olen penkkitulost tässä yrittäny nostaa. Sillon ku alotin penkkitulos oli jotain 55kg tai sinnepäin. Nyt nousee 90-93kg, mutta mikä on vikana kun menee 16x70kg. Eikö silloin maksimin pitäisi olla paljon enemmän? Oon lähinnä treenannu joko 4x3 80kg:lla tai sitten 6x3 70kg:lla. Miten tuon maksimin saisi nousemaan nopeasti? Vai voiko se sitten riippua päivästä noin paljon, että minulla on vain aina ollut "huono päivä" kun enempää ei ole noussut. :S

Siis, olen käynyt salilla sellasen noin vuoden. Ohjelmalla oon treenannu puol vuotta. Aikasemmin kävin 3x viikkoon ja nyt 5x viikkoon salilla. Olen penkkitulost tässä yrittäny nostaa. Sillon ku alotin penkkitulos oli jotain 55kg tai sinnepäin. Nyt nousee 90-93kg, mutta mikä on vikana kun menee 16x70kg. Eikö silloin maksimin pitäisi olla paljon enemmän? Oon lähinnä treenannu joko 4x3 80kg:lla tai sitten 6x3 70kg:lla. Miten tuon maksimin saisi nousemaan nopeasti? Vai voiko se sitten riippua päivästä noin paljon, että minulla on vain aina ollut "huono päivä" kun enempää ei ole noussut. :S

Kyllä 100-110kg pitäis mennä kevyesti.. Sulla on huono hermotus..

treenaatko siis aina joko 4x3x80kg tai 6x3x70kg?? jos oot kauanki pelkkiä kolmosia vetäny vakiopainoilla niin ei varmaan hirveetä kehitystä oo odotettavissa. Mites apuliikkeet on?Eli mitä treenaat penkkipäivänä penkin lisäksi?
Ja kannattaa muistaa et ei kannata maksimiraudoilla ainakaan aloittelijana vedellä koska siinä menee vain paikat tukkoon. Iteki saavuttanu parhaat tulokset treenirautojen pyöriessä 70%-85%. Kokeneemmat ne vetelee aikas paljon jotain maksimikolmosia, mutta ei kuulemma semmonen kehitä näin aluksi kovin hyvin. Toki poikkeuksiakin löytyy

10x70 ja 100kg maximi? kuulostaa kyllä aika omituiselta minun korviini
Jeps genetiikka friikkejä on taas penkailemassa. Itselläni menee juuri ja juuri ehkä tuo 10*70, ainenkin 8*70 on mennyt enkä usko, että edes pukkaisin 90 ykköstä, tosin oon voimaton kakka.

Samaa mieltä, itsellä menee 10x70 kg ja 100 kg nousee maksimina. Joillakin taitaa sitten vaan maksimi nousta helpommin ja toisilla tuo toistojen määrä:rolleyes:

no huoh. mulla menee 10x80 kg ja maks 105 kg elämä on.. epäreilua.

e: threadin alottajalle.. no ei varmasti nouse tulokset jos et niitä treeni painoja pyri kasvattamaan!

10x70 ja 100kg maximi? kuulostaa kyllä aika omituiselta minun korviini

Noh ei se mun mielestä hirveen outoa kai ole :) Ehkä mulla sit menee maksimit jotenkin helpommin kuin jollain muilla sarjatoistoihin katsottuna. Pukkasin ton 100 kg kai sillon, kun vielä nostin 9 toistoa 70 kg:lla:rolleyes:

Jeps genetiikka friikkejä on taas penkailemassa. Itselläni menee juuri ja juuri ehkä tuo 10*70, ainenkin 8*70 on mennyt enkä usko, että edes pukkaisin 90 ykköstä, tosin oon voimaton kakka.

Tuskin mä friikki olen :) Kyllä luulisi et nyt ainakin toi 90 menee jos ton verran nostelet :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Outoa että jollain on noin iso maksimi verrattuna sarjoihin. Mulla nousee 9x75 ja 6x80, maksimi 90 tai 92,5, 95teen ei mitään mahdollisuutta.

Outoa että jollain on noin iso maksimi verrattuna sarjoihin. Mulla nousee 9x75 ja 6x80, maksimi 90 tai 92,5, 95teen ei mitään mahdollisuutta.

80 kg saan sen 10x70 kilon jälkeen 4-5 kertaa nykyään vissiin. En tie, kyllä se sata vaan nousi sillon, eikä mikään kovin raskaskaan mielestäni ollut. Siis koko ajan se nousi tasaisesti :):rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom