Apuja kädettömälle.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve!

Elikkä ajattelin täältä nyt kysyä että miten mun kannattais treenata jos haluan treenata "voimahakuisesti"?

Mitä lisäravinteita jos mitään, millainen ruokavalio, ohjelma?

Olen nyt käynyt n 4-5 kertaa viikossa salilla ja käyttänyt tuota 4-jakoista ohjelmaa mikä täälläkin on.

Viidentenä päivänä olen yleensä tehnyt ne mitkä on tuntunut eniten palautuneilta tai jota olen halunnut
treenata.

Ikä = 18
Oma paino = 95 (Sipsejä tultu syötyä tässä vuoden aikana tekemättä mitään ;) )
Penkki = 75x1
Kyykky = 105x1
Mave = 160x1

Tosiaan tuota ylimäärästäkin painoa on tuohon tullut.

Mutta vaikka paino on koholla en silti haluaisi ainakaan hirveästi sitä tiputtaa, että jos tällä painolla rupeaisi muuttamaan läskiä lihakseksi, niin mitä suosittelette?

Kiitos etukäteen.

Ois mielenkiintosta tietää miten treenaat penkkiä kädettömänä :hyper:

Lisäravinteista palkkari tietysti. Proteiiniks heraa, hiilareiks maltoa (voi korvata myös banaaneilla, tms), myös kreatiini auttaa varmasti. Omega-3:set mukaan myös eli kalaa ja rypsäriä syömään.

Suosittelisin max. 4 treenikertaa viikossa jotta lepo on varmasti riittävä. mave&kyykky on kuitenkin melko kuluttavia hermostolle. Ja noilla ykkösillä et saa mitään aikaan jos noi helvetillisiä sarjamääriä teet. Nostappas toistot/sarja jonneki 4-6 tienoille ni lähtee taas kehitys kulkemaan. Tai sit teet niin, että teet viikon toises treenis toistot korkeemmalla ja toises sit matalammalle, esim. mave eka kerralla 8-10 ja tokalla 4-6.

Et sano mitään painosta&pituudesta, mut tuossa iässä tuskin kannattaa kauheesti viel stressata. Kyllä se olemus muuttuu siitä itestään kunha saa hartioihin leveyttä ja selkään paksuutta, ei pien ihra haittaa enää yhtää ;)

Mites syömiset, juomiset (yleisesti ja viinakset) ja uni?

Kiitoksia!

Olen itekki tota hera80 aatellut ostaa kun muutama salikaverikin sitä käyttää ja kehuivat hyväksi.
Tosta palkkarin käytöstä, kannattaisiko salipäivinä sitten kerran tehdä tollanen 30gramman annos vai pari kertaa päivässä?
Kun on kuitenkin tota elopainoa 95kg.

Ja jos tuota maltoa suosittelet niin sekin vaan samaan syssyyn tuon heran kanssa?

Ja ruokapuoleni on ainakin omasta mielestäni suht. koht. normaali. Syön suurinpiirtein samanverran kun kulutankin luulisin.
Aamuisin ei oikeen mikään maistu, mutta oon koittanu ruveta vähän jotain syömään aamuisinkin.
Unta tulee yleensä riittävästi, joskus vähän vähemmän mutta ne koitetaan paikata pikku päiväunilla.

Viinaksia tulee otettua n. kerran kuussa.

Ja tosiaan nuo kyykky/mave, kannattaisiko niissä alkaa käyttää 2x6 menetelmää?

No ite vetäny puolvuotta palkkaritta, tulosta tulee. Mutta ehkä palautuminen saattaakin pitkittyä... mm, nyt on maanantaista koko selän lihakset kipeät, vaikka on jo torstai (en mennyt sen takia salille). Samoin rinnat, olkapäät ja ojentajat, joita tein tiistaina. Pelottaa mitä sitä tekis perjantaina. Tosin treenaaminen on nykyään paljon rankempaa, kun ottanut negatiiviset ja pudotussarjat mukaan. Ja tuo 2x6 on mainio. Tai 2x4 jos raskasta tekee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom