Apuja ja neuvoja aloittelijalle! :)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Morjens! :) en oikein tienny et minne tää ois pitäny laittaa mut kokeillaan nyt ensin vaik tätä! :/

Eli painoin tuos keväällä vielä 115kg ja päätin sit alottaa pikkusen laihduttamisen ja nyt sitten painan 85kg eli -30kg on siis lähteny tota "ylimäärästä". aloin siinä sit lenkkeilyn ohessa hieman kotosalla nosteleen painoja ja nyt parina viime kuukautena innostunu lajista paremmin ja tehnyt sikä 6 krt viikossa. ois kiva tietää mitä ois hyvä syödä ja mitä välttää ku tehän olette täällä niitä "ammattilaisia" :) nyt viime kuukaisien ajan paino on vain heitellyt tuossa 85kg molemmin puolin. treenaa siis kotona 6krt viikossa.. Hauis toistot 5x10 14kg, ojentaja 5x10 10 kg, rinta 5x10 50kg, yläselkä 5x10 45kg, vipunostot 5x12 12kg + plus kaikki muu kuten vatsalihakset yms.. käyn myös sitten kerran päivässä reippaan kävely lenkin 5,3km n.35min. ja syön aamulla treenin jälkeen yhden ruisleivän ja palautus juoman, päivällä sit jonku lämpimän ruuan (mitä nyt emäntä sattuu tekemään :D) ja illalla sit viel ruisleipä naamioon ja ehkä joku omena.. niin ois kiva tietää et mikä menee vikaan ja kaiken lainen muu paulaute ja neuvot ovat kaikki tervetulleita! :) kiitoksia jo näin etukäteen :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nii ja tosissaa jos niil on teille jotain merkitystä niin olen siis 173cm pitkä ja painan sen 85kg ja olen 21 vuotias. ja ylipainoa on kyl viel ainaki jonku verran ainaki sen mitä peili näyttää

Tavoite oli mikä? Laihduttaa?

Ainakin syöt liian vähän kasvattaaksesi lihasmassaa jos syöt 2 ruisleipää + palkkari + 1 emännän ruoka. Ja vaikka laihduttaisit niin sinun pitäisi syödä enemmän ja pitää huolta että saisit enemmän rasvoja ja proteiineja..

Kuntosalille suosittelen siirtymään ja ottamaan jonkun 1-jakoisen ohjelman mitä löytyy tältä foorumilta.
Jos haluat treenaa kotona niin kannattaa tehdä jotain kuntopiirejä jne. :)

Lue tuo läpi niin pääset alkuun.
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...minen-beginners-ekaa-kertaa-dieetill-lue-t-m/

Joo eli kyllä olis nyt ihan tarkoitus alkaa kasvattaan tuota lihasta ihan tosissaan ja salille olen aikonukki tässä siirtyä :) haluttais viel tietää et kuinka paljon mun pitäis syödä protskuja, hiilareita, rasvaa yms.. Että pääsis niinkö niin sanotusti maksimalliseen lihaksen kasvatukseen?

Zone-sarja -42%
Ja tuoltahan myös voipi alkaa poimimaan
http://www.pakkotoisto.com/aloittel...ihaksen-kasvatukseen-ja-ruokavalioesimerkkej/

Ja kalorilaskurilla pääsee myös hyvin etenemään, ja pääsee itse siinä laskemisessa helpommalla.
Äkkiä siitä sitten alkaa itsekin osata arvoida ruuan määrää ja ei tartte niin tarkkaa kirjaa pitää.

Mä olen kooltani pienempi kuin sinä ja syön kuitenkin vähintään kaksi kertaa enemmän päivän mittaan :D

Ja ne iänikuset jalat? Mikset niitä treenaa? Jätä nuo hauiskäännöt ja muut pienet lihakset pois ja keskity leukoihin, maveen, KYYKKYN, penkkiin ja vaikka kulmasoutuun. Varsinkin jos haluat sitä painoa pudottaan niin noitten isojen lihasten rasittaminen kuluttaa energiaa paljon enemmän kuin sen turhan hauiskäännön tekeminen

- - - Updated - - -

PS. Se kävely/lenkki yms ei vastaa jalkatreeniä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom