Ajattelin nyt aloittaa uuden ketjun ettei tarvitse jokaiselle osiolle kirjoittaa erikseen. Olen käynyt nyt noin 2-3kk salilla välissä oli n.3kk tauko ja muutama viikko sitten jatkoin taas, tarkoituksena olisi saada läski kiinteäksi ja lihas kasvamaan. 17 vuotias poika paino tällä hetkellä 75,5kg ja pituus n180cm. Tällä hetkellä käytän 2jakoista ohjelmaa minkä olen täältä löytänyt ja on tuntunut hyvältä. 4 kertaa viikossa käyn(ma-ke-pe-su) ja tarkoituksena olisi vielä yhtenä päivänä ottaa aerobista mukaan, varmaankin juoksu tai/ja pyöräily/soutu eli 5 päivänä viikossa. Tarvitsen apua miten saan laihdutettua mahdollisimman nopeasti ja kannattaako käyttää esim rasvanpolttajia (http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/ripped-hardcore-60-caps) tai muita palautusjuomia. Ja kuitenkin pitäisi saada tulokset paranemaan koko ajan. Jos jollain on minulle vinkkejä laihdutukseen ja aikaa kirjoittaa ja halua kirjoittaa ja auttaa olisin kiitollinen, eikä mielellään pelkkiä linkkejä toiseen threadiin sillä olen kyllä lukenut paljon, mutta haluaisin enemmän henkilökohtaista jos mahdollista. Ja ainiin ruoka asioita vielä loppuun. Aamupalaa ei tule syötyä juuri milloinkaan, koulussa syön lämpimän ruoan ja kotiin päästyä yleensä haukkaan jotain välipalaa(ei aina niin terveellistä) toisen lämpimän ruoan syön ennen salia yleensä eli n 4-5 aikaan ja illalla vielä iltapalaksi jotain(sekään ei aina niin vähäkalorista ja tulee syötyä pikkuhiljaa jotain pientä samalla kun koneella). Eli ruokavalioon vielä jos olisi vinkkejä niin kiitos.