Apua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gifZero
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ajattelin nyt aloittaa uuden ketjun ettei tarvitse jokaiselle osiolle kirjoittaa erikseen. Olen käynyt nyt noin 2-3kk salilla välissä oli n.3kk tauko ja muutama viikko sitten jatkoin taas, tarkoituksena olisi saada läski kiinteäksi ja lihas kasvamaan. 17 vuotias poika paino tällä hetkellä 75,5kg ja pituus n180cm. Tällä hetkellä käytän 2jakoista ohjelmaa minkä olen täältä löytänyt ja on tuntunut hyvältä. 4 kertaa viikossa käyn(ma-ke-pe-su) ja tarkoituksena olisi vielä yhtenä päivänä ottaa aerobista mukaan, varmaankin juoksu tai/ja pyöräily/soutu eli 5 päivänä viikossa. Tarvitsen apua miten saan laihdutettua mahdollisimman nopeasti ja kannattaako käyttää esim rasvanpolttajia (http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/ripped-hardcore-60-caps) tai muita palautusjuomia. Ja kuitenkin pitäisi saada tulokset paranemaan koko ajan. Jos jollain on minulle vinkkejä laihdutukseen ja aikaa kirjoittaa ja halua kirjoittaa ja auttaa olisin kiitollinen, eikä mielellään pelkkiä linkkejä toiseen threadiin sillä olen kyllä lukenut paljon, mutta haluaisin enemmän henkilökohtaista jos mahdollista. Ja ainiin ruoka asioita vielä loppuun. Aamupalaa ei tule syötyä juuri milloinkaan, koulussa syön lämpimän ruoan ja kotiin päästyä yleensä haukkaan jotain välipalaa(ei aina niin terveellistä) toisen lämpimän ruoan syön ennen salia yleensä eli n 4-5 aikaan ja illalla vielä iltapalaksi jotain(sekään ei aina niin vähäkalorista ja tulee syötyä pikkuhiljaa jotain pientä samalla kun koneella). Eli ruokavalioon vielä jos olisi vinkkejä niin kiitos.

Ensinnäkin suosittelen syömään aamupalan ja muutenkin miettimään ruokailua tarkemmin, laihdutuspillereihin en osaa sanoa juuta enkä jaata..Palautusjuomaa suositellaan AINA missä ikinä oletkin ja mitä ikinä teetkin, siihenkään ei toki tarvi tuhansia euroja laittaa voit ite kehitellä hyvän perus raaka-aineista..Suosittelen aerobista! :) Halua auttaa on, aikaa ja tietoa ei tällä kertaa tämän enempää, gurut jatkanee<3

Noilla mitoillako pitäisi laihduttaa? Arvaanko oikein että kyseessä on se perinteinen laihaläski -ruumiinrakenne? Noin lyhyellä salitaustalla ei ole varmastikaan mitään hurjia määriä lihasta ehtinyt kertymään, eli suosittelisin ensin jatkamaan maltillisilla pluskaloreilla ja kasvattelemaan lihoja ja ignoraamaan sen pienen pömppiksen vielä tässä vaiheessa. Aerobista saa toki tehdä kohtuuden rajoissa massakaudellakin. Sekin hidastaa osaltaan lisäläskin kertymistä.

Ruokapuolen ongelmat tiedostat selkeästi itsekin (epäsäännöllinen ateriarytmi, ei aamupalaa, napostelu jne.). Kannattaa kirjata päivän kaikki syömiset kalorilaskuri.fi:hin niin osaat pysyä sopivasti plussilla, esim. ~ +200-300kcal / päivä. Myös ruuan laatuun kannattaa kiinnittää huomiota, eli pois kaikki minkä itse nimesit epäterveelliseksi. Rasvanpolttajiin en ainakaan vielä tuossa vaiheessa laittaisi rahojani jos perusasiatkaan eivät ole vielä kunnossa.

Karkit, sipsit, jäätelöt, limsat, energiajuomat kokonaan pois. Kun kerran tiedät, että syöt epäterveellistä niin vaihda se terveelliseen niin saat syödäkkin enemmän. Terveelliset välipalat: raejuusto (proteiinia), tonnikala (proteiinia), maitorahka (proteiinia), mysli (hiilareita). Ei hiilareita enään illalla. Kun syöt leipää, syö oikeaa ruisleipää, ei mitään ruispaahtoa. Syö 2-3 tunnin välein eikä koskaan liikaa kerralla niin, että syöt saman verran kun kulutat. Tätä on helpompi seurata jos syö suurinpiirtein samalla tavalla joka päivä ja tarkkailee vakaa ja nostaa tai laskee määriä sen mukaan mitä vaaka näyttää ja oma tavoite on. Voit olla vaikka ihan vain pikkuisen miinuskaloreilla kunhant olet, niin saat niitä tuloksiakin nostettua samalla kun kerran aloittelija olet. Muista myös juoda paljon vettä, esim. itse juon ennen jokaista ateriaa puoli litraa vettä, niin ei unohdu se veden juominen.

Sitten jos olet tottunut pullamössöön ja ruokavalion vaihto tuntuu liian rankalta, niin vinkiksi, että kun syöt tuolla tavalla edes kuukauden putkeen niin tilanne helpottuu jo todella paljon, eikä enään tee edes mieli vanhoja herkkuja, ja mitä kauemmin pysyy tuossa ruokavaliossa, sen helpommaksi se tulee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom