Joo. Eli ekana tiiän et näitä viestejä on paljon, mutta niin. Oon 15,5v poika. Pituus 167,3 ja paino 74kg
Eli ongelma on se et vähän löytyy mahaa =) ja joo ekana tiedoks et mun pituuskasvu on melkeen finaalissa (terkka sano) et vastaukset kasva rauhassa ja laihdut ei auta!
Eli mua kiuassttin pienenä ja turvauduin ruokaan. roska-ja normikotiruokaan. 3-7lk aikana paino nousi 30kilosta 81kiloon josta noin 10kg on normaalin kasvun tuottama. Mut nyt alkuvuonna tiputin painon nyt tohon 74kiloon mut loppu motivaatio.
vyötärö pieneni 93cm ---> 86cm
mut nyt jos joku viittii kertoa, miten nyt kesällä vois laihtua ilman kuntosalia (joo en oikeen viihdy sielä ja tunnen itteni lyhyeks siel) ravintopuoli kunnossa
et laihduttaessa syön sen 1500kcal jos en liiku
mut ongelmakohdat:
-jenkkakahvat
-perse
-jalat
-maha
-allit
-lievät manboobsit...
eli jos joku viitsii kertoa jonkun kotitreeni ohjelman mihin kuuluu mitä kaikkea voi nyt tehdä, lenkkeily/pyöräily/uiminen/kuntopiiri.
olisin tosi kiitollinen jos joku jaksaisi tehä tämmösen
kun tavotepaino on sellasta 55-60kg luokkaa!
kiitos ja hyvää kesää
Eli ongelma on se et vähän löytyy mahaa =) ja joo ekana tiedoks et mun pituuskasvu on melkeen finaalissa (terkka sano) et vastaukset kasva rauhassa ja laihdut ei auta!
Eli mua kiuassttin pienenä ja turvauduin ruokaan. roska-ja normikotiruokaan. 3-7lk aikana paino nousi 30kilosta 81kiloon josta noin 10kg on normaalin kasvun tuottama. Mut nyt alkuvuonna tiputin painon nyt tohon 74kiloon mut loppu motivaatio.
vyötärö pieneni 93cm ---> 86cm mut nyt jos joku viittii kertoa, miten nyt kesällä vois laihtua ilman kuntosalia (joo en oikeen viihdy sielä ja tunnen itteni lyhyeks siel) ravintopuoli kunnossa
et laihduttaessa syön sen 1500kcal jos en liiku
mut ongelmakohdat:
-jenkkakahvat
-perse
-jalat
-maha
-allit
-lievät manboobsit...
eli jos joku viitsii kertoa jonkun kotitreeni ohjelman mihin kuuluu mitä kaikkea voi nyt tehdä, lenkkeily/pyöräily/uiminen/kuntopiiri.
olisin tosi kiitollinen jos joku jaksaisi tehä tämmösen
kun tavotepaino on sellasta 55-60kg luokkaa!kiitos ja hyvää kesää