Apua treeniohjelman tekoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Niku
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moro! Olen 14vuotias poika (162cm/49kg) ja haluaisin saada lihasta kroppaan, ja ajattelin että alotan salilla käymisen. Mutta ongelmahan on siinä, että en löydä mistään sopivaa treeni-ohjelmaa minulle... Jos joku kehtaisi vähän helpata tässä asiassa minua ja ehdotella jtn sopivia treeniohjelmia minulle, niin olisin todella kiitollinen. :)

Komppaan Relaxia, molemmat ohjelmat hyviä aloittelijalle. Itse aloitin SS:llä, joten suosittelen sitä enempi ;) Kumpaa ikinä aloitatkaan tekemään, niin tuskin tarvitsee ekaan 6-9kk vaihtaa. Ensimmäisenä tavoitteenasi on oppia suoritustekniikka 100% oikein. Katso netistä artikkeleita, opetusvideoita (youtube), kysy vanhemmilta punttaajilta neuvoja.

Forumien ruokapuolelta löydät tarkempaa infoa, mutta muutama hyvä peukalosääntö:
-syö 2-3h välein. syöt kellon mukaan, etkä vain silloin kun mahassa kurnii
-joka aterialla proteiinia (maitoa, lihaa, raejuustoa, maitorahkaa, kanamunia, jne.), pyri saamaan ainakin 30g per ateria
-heti treenin jälkeen olis hyvä saada nopeasti ravintoa. monet juo protskushaken, mutta jos et vielä lähde ostamaan jauhoja kaupasta niin ota mukaan treenikassiin edes 1-2 banaania ja heti kun pääset kotiin niin 2 isoa lasillista maitoa

Juurikin nuo kaksi 1 jakoista, Arskan G6 ja SS, kannattaa tehdä ekan vuoden aikana! Niillä pääset jo pitkälle! Ruokavalio myös kuntoon.

Miksi kaikkien pitää tehdä oma topikki näille ohjelmille?
Eivaan ymmärrä..

Koska kaikki ovat ainutlaatuisia niinkuin pienet kukkaset.

Sen verran voin sanoa että jos teet vaikka tuota golden sixiä niin tee silloin tällöin vaikka kapeeta penaa normin tilalla ja maastavetoo voit tehdä kyykyn tilalla vaikka kerran viikossa jne. leukoja eri otteilla niin saa vähän kaikki paikat rasitusta ja opit tekniikat hyvin.

Suositut

Back
Ylös Bottom