Apua treeniohjelmaan

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mulla ainaki on ollu jalat joskus monta päivää niin kipeet treenin jäljiltä, ettei portaista oo toivoakaan päästä ylös ilman, että ottaa seinästä tukea. Se on kiva tunne se, tietää että on treenattu kunnolla. :)

Kride sanoi:
On joo aika ylitreenaamista yläkeholle, eikä olkapäätreeniäkään näy. Jos tuntuu, että haluat tehdä kehon useamman kerran viikon sisällä, niin kannattaa kokeilla 2-jakoista, josta löytyy esimerkki vaikka FAQ: Treeniohjelmat lihaksen kasvatukseen ja ruokavalioesimerkkejä-ketjusta.

en yritä puolustella threadin aloittajaa mutta kysyn silti että miksei voi tehdä eripituisilla kierroilla ylä- ja alakroppaa? itse en niin tee mutta miksi ei. täälläkin on väännetty moneen otteeseen siitä onko 1-ja 2-jakoiset ohjelmat parempia kuin monijakoiset ohjelmat ja kummallekin tyylille on löytynyt hyviä ja huonoja puolia (itse treenaan 2-jakoisella ;) ). jos on huomannut kehityksen kannalta paremmaksi treenata jalat kerran ja yläkropan 2x viikossa, niin tuleeko siinä heti ylitreenaamista yläkeholle?

ja kyllä, näen itsekin monia puutteita threadin aloittajan ohjelmassa :)

arppa sanoi:
Joo rasittuhan olkapäät jo rintatreenissäkin mutta tarviiko niitä niin hirveillä painoilla tehdäkkään ;) Mun mielestäni myös habat ja ojentajat on hyvä treenata yhtäaikaa kun ne voi tehdä esim. superina.
Tietysti hyvähän se joskus vaihdella on :)

Itsellä alkoi olkapää-reeni kulkemaan huomattavasti paremmin kun aloin tekemään sitä omana päivänä ojentajien kanssa. Tuo hauis ja ojentaja on kyllä toisaalta erittäinkin mukava yhdistelmä, mutta pääsyy miksi vaihdoin jakoa oli justiinsa tuo rinnan ja olkapäiden omasta mielestäni huono yhteensopivuus.

Makuasioita sano Musti ku kasseja nuoli ja vaihdellahan aina kannattaa.

oupa sanoi:
. jos on huomannut kehityksen kannalta paremmaksi treenata jalat kerran ja yläkropan 2x viikossa, niin tuleeko siinä heti ylitreenaamista yläkeholle?

Nojoo, totta, onhan tuo toki mahdollista. Voihan sitä treenata vaikka penkkiä ja hauista pelkiltään. Kukin tallaa tyylillään.

juu en sitä tarkoittanutkaan että nyt kaikki yläkroppaa 2x enemmän kuin jalkoja vaan sitä jos suunnittelee hyvin ja tietää miten oma kroppa toimii niin voi mielestäni tehdä eripituisia kiertoja eri lihasryhmille aivan hyvin.

ehkä kyseinen threadin aloittaja PELKÄÄ, että jalat kasvaa, toisin haluis kasvattaa niitä, ja sitten vuoden päästä toivoo, että ne kasvais, kun ne on niin ruipelot :D ja pakko lisätä, mun yks tuttu kerto eilen salilla, että katteli pukkarissa jotain jätkää, että ompas kova yläkroppa, sitten kattonu jalat, niin sano että oli ihan laihat jalat. Kyllä ne miehetkin huomaa ( en tarkoita homoja ) että ei oo treenannu jalkoja, ja voin sanoo, että sellasille nauretaan yleensä jossain piilossa, ainakin nämä isommat kaverit

Suositut

Back
Ylös Bottom