Apua treeniohjelmaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja renki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sumo sanoi:
Saa olla aika tiukka (ja tiukkana) kroppa, ettei heijaa yhtään varsinkin vähän isommilla painoilla, sarjojen loppuvaiheessa :) Ite suosin tätä tehdessä siks seisomista jotain kovaa seinää tms vasten. Vähentää heijaamista, mutta kyl lopussa kun puristaa vikat mehut pois, ni se selkä vääjäämättä irtoo seinästä ainaki mulla :rolleyes:

Älä perhana anna sen, hengitä vaikka sisään ulos sisään ulos nopiasti jos meinaa hengitystekniikka kusta :D Jää sellanen voittajafiilis ainakin minulla, että perkeles kun sen viimosen vääntää ja pumppi on sen mukainen :kippis1:
(Tosin, minulla ne painot eivät ole niinkään korkeat :x)

tapio sanoi:
Kuulosta pilailulta koko kysely, tyyppi nauraa vastauksille, mutta jos ei niin 3xviikossa on paras vetää:
1.Työntävät(ma)
2.Vetävät(ke)
3.jalat(pe)
Ekana raskaimmat, lopuksi muita.
:kippis1:

Ei täällä kyllä pilailla yhtään. Tiedän, että nämä kysymykset ovat varmaan melko naurettavia, mutta kun en vaan näistä punttisalihommista mitään tiedä. Kiitoksia kaikille jotka ovat viitsineet vaivautua auttamaan.

Tässä olisi vielä muutama kysymys. Kolme kertaa viikossa olisi siis tarkoitus tätä ohjelmaa käyttää ja kaikissa 2X10 toistoilla. Näin ainakin pari kuukautta ja sitten katsella uudestaan. Kysymysten lisäksi on jotakin huomautettavaa?

1.päivä:

Penkkipunnerrus
Onkohan siitä aivan älyttömästi haittaa jos tekisin tämänkin Smithissä. Treenailen nimittäin aika paljon sellaisiin aikoihin, jolloin salilla ei ole ketään joka varmistaisi ja en haluaisi teloa itseäni?

Pystypunnerrus tangolla/smithissä
Olenko nyt käsittänyt oikein, että liike lähtee olkapäitten kohdalta?

Smith-kyykky

Pohkeet seisten (Smithissä)

Ylätalja taakse

Hauiskääntö alataljassa

2. päivä:

Vinopenkkipunnerrus käsipainoilla
Missä kulmassa penkin kuuluu olla kun tehdään vinopenkkiä?

Pystypunnerrus käsipainoilla

Maastaveto(ja tämän tekniikkaa kannattaa hioa huolella)

Maastavedon kanssa tulee pienimuotoinen ongelma. Nimittäin, kuten jo aikaisemmin sanoin, ei koulun salilla ole kyykkytelinettä. Itsellä kävi mielessä, että tämän voisi ehkä tehdä Smithissä, mutta vastaan tulee sellainen homma, että Smithissä tankoa ei saa (ehkä) tarpeeksi alas ja täten liikkeestä tulee vajaa. Miten on, teenkö vajaita maastavetoliikkeitä smithissä vai siirrynkö suosiolla hilavitkuttimiin tässä kohtaa?

Pohkeet istuen

Kulmasoutu käsipianoilla

Hauiskääntö käsipainoilla

Kai se keskitettykkin hauiskääntökin käy. Itse tykkään siitä eniten.No kyllä sen penkin voi tehdä varmasti smithissä, itsekkin joudun silloin tällöin tekemään kun ei ole varmistajia...

Joo keskitettynä minä sen aijoinkin tehdä. Jäi vain epähuomiossa tuohon kirjoittamatta.

renki sanoi:
Maastavedon kanssa tulee pienimuotoinen ongelma. Nimittäin, kuten jo aikaisemmin sanoin, ei koulun salilla ole kyykkytelinettä. Itsellä kävi mielessä, että tämän voisi ehkä tehdä Smithissä, mutta vastaan tulee sellainen homma, että Smithissä tankoa ei saa (ehkä) tarpeeksi alas ja täten liikkeestä tulee vajaa. Miten on, teenkö vajaita maastavetoliikkeitä smithissä vai siirrynkö suosiolla hilavitkuttimiin tässä kohtaa?

mihis helvettiin sä tarviit kyykkytelinettä maastavedossa?
maata,tanko ja pari painolevyä molempiin päihin,kai sieltä nyt semmoset löytyy?

Alec sanoi:
mihis helvettiin sä tarviit kyykkytelinettä maastavedossa?
maata,tanko ja pari painolevyä molempiin päihin,kai sieltä nyt semmoset löytyy?

No nousen tietenkin sen telineen päälle ja vedän maasta sitten :hyper:

Joo... Taisin taas ilmaista itseäni hieman tyhmästi. No löytyyhän sieltä nyt esimerkiksi penkin tanko, mutta kun sitä perhanan tilaa ei ole kyllä yhtään, jos sali sattuu olemaan täynnä tanssijoita. Ne kun tahtovat tukkia sen nurkkauksen missä tätä mavea voisi harrastaa. Tosin minähän olen aika usein yksin salilla, joten voin sitä tehdä, mutta sitten on päiviä jolloin en voi ja niitä päiviä minä tässa taisin alunperin mietiskelläkin...

Ota tuosta nyt sitten selvää

renki sanoi:
No nousen tietenkin sen telineen päälle ja vedän maasta sitten :hyper:

Joo... Taisin taas ilmaista itseäni hieman tyhmästi. No löytyyhän sieltä nyt esimerkiksi penkin tanko, mutta kun sitä perhanan tilaa ei ole kyllä yhtään, jos sali sattuu olemaan täynnä tanssijoita. Ne kun tahtovat tukkia sen nurkkauksen missä tätä mavea voisi harrastaa. Tosin minähän olen aika usein yksin salilla, joten voin sitä tehdä, mutta sitten on päiviä jolloin en voi ja niitä päiviä minä tässa taisin alunperin mietiskelläkin...

Ota tuosta nyt sitten selvää

sillon sanot niille että nyt marjanpoimijat helvettiin,täällä on MIES paikalla!! :D

Nyt vielä huomasin semmoisen jutun, että tuo pohkeet istuen ei koululla onnistukkaan, mutta voin varmaankin tehdä siitä sijasta pohkeet seisten?

Pohkeet istuen ja seisten aktivoi vähän eri kohtaa pohkeista, mutta ihan hyvin niihin lättyihin tarttuu lihaa pelkästään seistenkin tehtynä. Toki jossain vaiheessa ihan vaihtelunkin vuoksi olisi hyvä tehdä istuen jos mahdollisuus suinkin tulee.

Lueppas tämä thread aiheeseen liittyen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Alec sanoi:
sillon sanot niille että nyt marjanpoimijat helvettiin,täällä on MIES paikalla!! :D

Nimenomaan. Sinne vaan se tanko lattialle, painot päihin ja vetämään. Eiköhän ne marjanpoimijat sieltä väisty kun näkevät että rauta liikkuu. :evil:

renki sanoi:
Nyt vielä huomasin semmoisen jutun, että tuo pohkeet istuen ei koululla onnistukkaan, mutta voin varmaankin tehdä siitä sijasta pohkeet seisten?

Jos käytössä on smith-laite niin onnistuu mainiosti. Istut normaalilla harjoituspenkillä, päkiöiden alle joku steppilauta tai riittävän korkea ja tukeva lankku tai vastaava koroke. Paino tulee jalkojen päälle. On hyvä laittaa reiden alaosan ja tangon väliin vaikkapa 10-15 kg painolevy, tasaa hyvin painon. Tuossa pystyy kuitenkin aika isoja romuja liikuttamaan je pelkkä tanko suoraan reiden alaosaa vasten antaa aika ikävän pistekuorman ja ei varmasti tee muutenkaan hyvää. Itse teen pohkeet istuen näin kun ei mitään laitetta siihen ole.

Tarkoitatko Timba nyt, että reiden päälle tulee tanko lähelle polvea (reiden alaosa). Muuten kun en saa tähän selitykseen mitään järkeä?

renki sanoi:
Tarkoitatko Timba nyt, että reiden päälle tulee tanko lähelle polvea (reiden alaosa). Muuten kun en saa tähän selitykseen mitään järkeä?

Juuri tuota tarkoitan.

Maastavedosta vielä.

Omaan pitkän ja heikon selän. Mavesssa kai selän hajoittaminen on aika helppoa? kannattaisiko mun tehdä jotakin apuliikkeitä ennen mavea. Jos kannattaa niin mitä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom