Apua treenaamiseen!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen siis 18-vuotias, 165cm ja 62kg nainen.
Olen käynyt vuoden kuntosalilla 2-3xviikko. Tanssi harrastuksen takia on tullut enemmän reenattua ala- kuin yläkroppaa, mikä näkyy kropassa.... Nyt tarvisinkin vinkkejä ja neuvoja ja jonkun näköisin treeniohjelman, jonka avulla saisin lisää lihasmassaa koko kroppaan (kuitenkin ehkä enemmän yläkroppaan). Aerobinen liikunta tällä hetkellä hyvässä kuosissa (suunnitelmissa tietysti myös vähentää kehon rasvaa) ja tosiaan salikertoja voisin kuvitella joka viikolle n. 3-5.

Myös ohjeet mahdollisista proteiinijuomista ja muustakin ravinnosta. Syön kuitenkin pääosin terveellisesti ja vaaleat viljat jättäny allergioiden takia hyvin vähälle. Ruokavalio on tällä hetkellä enemmän proteiinipitoista. Toivoisin siis mahdollisimman tarkkaa päivittäisten proteiinien määrää (tai paljonko ennen tai jälkeen reenin olisi hyvä) plus mahdollissimman kattavaa ja monipuolista TEHOKASTA treeniohjelmaa..

Kiitos tuhannesti etukäteen vastanneille!!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Zone-sarja -42%
Kannattaa lukea aloittelijoiden osiolta. Sieltä löytyy vastaukset jokaiseen kysymykseesi ja vähän enemmänkin.

Lähtökohtaisesti otat kuitenkin käyttöön 1- tai 2-jakoisen ohjelman, jota alat säännöllisesti noudattaa. Tilanteestasi riippuen teet valinnan noiden välillä. Syöt terveellisesti ja yrität muodostaa itsellesi säännöllisen rytmin ruokavalion kanssa. Kirjaa ylös hetken aikaa kaikki, mitä suuhusi laitat ja katsot, että proteiinia tulee vähintään se 2g/per painokilo. Proteiinijuomia et periaatteessa tarvitse jos saat ravinnoasta kaiken tarpeellisen. Voit kuitenkin ostaa jotain perus hera80 proteiinia, jota nautit treenin jälkeen 1-1.5dl. Myös huilipäivinä voit ottaa proteiinilisää jos tuntuu, että et saa ravinnosta tarpeeksi. Hiilaria en ainakaan itse käytä jauheen muodossa, koska sitä tulee muutenkin ja muista lähteistä ihan tarpeeksi. Voit vetäistä treenin jälkeen, vaikka banaanin.. Nukut 8 tunnin yöunet ja nautit treenauksesta. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom